Filmy |
Autor |
Wiadomość |
Jebanana^^,
Rozkręca sie No Pasaran
Wiek: 31 Dołączyła: 23 Sty 2009 Posty: 205 Skąd: Knurów
|
Wysłany: Pią 24 Kwi, 2009 Filmy
|
|
|
no tak sobie myślę, że lubie sobie obejrzec coś fajnego ale wiele z dobrych filmów jest nieznanych... :)
fajnie by było jakbyście powiedzieli jakie filmy lubicie i tytuły polecacie :)
osobiście uwielbiam thrillery moim ulubionym jest nieźle trzymający w napięciu "łowcy umysłów" albo "katakumby" ale to juz troche inny gatunek. czasem lubie popatrzec na dokumentalne jakieś najlepiej z czasów II wojny światowej a co za tym idzie filmy wojenne tez lubie, np "wojna harta" (która leciała wczoraj i tak mi sie pomyślało o tym wątku) "walkiria" czy "szeregowiec Ryan" :) |
|
|
|
|
Sister Midnight
Zakurwim dęsa ? stawka większa niż cyce
Wiek: 35 Dołączyła: 10 Lut 2009 Posty: 2827 Skąd: zewsząd
|
Wysłany: Pią 24 Kwi, 2009
|
|
|
hmm ja ostatnio jakiś zastój mam jeżeli chodzi o oglądanie filmów.. o.O ale ogólnie to różne oglądam, w sumie najbardziej lubie jakieś takie, po których obejrzeniu nie wiem co powiedzieć, tu mogę polecić Krainę traw.. tylko raczej nie jest to film na dobranoc.. mnie wmurowało w fotel i do tej pory jak sobie o nim pomyślę, to mi ciarki po plecach przechodzą;]
oczywiście jak mogłabym to nie wspomnieć o moich ukochanych Velvet Goldmine i Fight Club..;]
ogólnie nie mam sprecyzowanych rodzajów (czy sensacja, kryminał horror itd) ale strasznie lubię filmy z Ewanem McGregorem, Jonathananem Rhys-Meyersem (polecam zwłaszcza Gormenghast;]) i Ryanem Goslingiem..;] |
|
|
|
|
Araiser [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 24 Kwi, 2009
|
|
|
In Bruges
Memento
Reign over me
Seven
Awake
Hot fuzz
Trainspotting
Mystic river
The jacket
Hooligans (wbrew pozorom ma dobre przesłanie :P)
Fight club
Pulp fiction
Crank (z typowo rozrywkowych)
Matrix
Friday
25th hour
K-PAX
Vanilla sky
Goodfellas
A Bronx tale
The departed
Od jakiegoś czasu sobie coeniam
http://www.filmweb.pl/user/Araiser/filmVotes |
|
|
|
|
Aras666
Po co tyle piszesz ? Always look on the bright side of life! :)
Dołączył: 18 Sty 2009 Posty: 1783 Skąd: Z nikąd
|
Wysłany: Pią 24 Kwi, 2009
|
|
|
komedie, komedie i jeszcze raz komedie :D uwielbiam się śmiać
Hot Rod
Monty Python (wszystkie filmy)
Płonące Siodła
Kino Tortur
itd itd :) |
|
|
|
|
punk_rock
wywalacz postów KRÓLĄTKO LANSU!!!!
Wiek: 31 Dołączyła: 05 Sie 2008 Posty: 484 Skąd: Glajwitz city xD
|
Wysłany: Pią 24 Kwi, 2009
|
|
|
a ja mogę z tych co ostatnio widziałam polecić zapowiedź, watchman-strażnicy, głównie dlatego że to są filmy w których nie da się przewidzieć co się stanie,
a tak poza tym pachnidło, zochan (nie zadzieraj z fryzjerem) <-- boska komedia :D
no i na razie nic więcej nie przychodzi mi do głowy tak na szybko :P |
|
|
|
|
kijana
Moderator
Wiek: 33 Dołączył: 09 Sie 2008 Posty: 1007 Skąd: Trzebiel
|
Wysłany: Pią 24 Kwi, 2009
|
|
|
Władca Pierścieni
Wróg u Bram
Szeregowiec Rayan
Hooligans
Efekt Motyla 1
Gladiator
Super Zioło
300stu
Killer 1-2
Chłopaki nie płaczą
Zielona Mila
Łzy słońca
Next
Hancock
Underwordl
Patriota
Braveheart
Nie będę wszystkich wymieniać, bo po co. Ale szczególnie lubię filmy z Willem Smithem, Brucem Willisem, Melem Gibsonem, Jim Carrey itd... Lubię filmy oparte na jakiś prawdziwych wydarzeniach tak jak np. 300 stu. A najbardziej nie lubię horrorów :) jakoś mnie nie zachwycają, Z polskich filmów to starsze komedie typu Kariera Nikosia Dyzmy czy kiiler. Ulubionego gatunku chyba nie mam... chociaż, wojenne bardzo lubię :) |
|
|
|
|
Dahomej
Administrator vel.Grześ
Wiek: 35 Dołączył: 05 Sie 2008 Posty: 1895 Skąd: Rio/Wrocław
|
Wysłany: Pią 24 Kwi, 2009
|
|
|
Ja gorączo polecam Grand Torino jest to jeden z ostatnich, jak nie chyba ostatni film Clinta Eastwooda. Jest powalający treści opowiadał nie będę, tylko po prostu go mocno polecę : ) warto obejrzeć naprawdę |
|
|
|
|
Sister Midnight
Zakurwim dęsa ? stawka większa niż cyce
Wiek: 35 Dołączyła: 10 Lut 2009 Posty: 2827 Skąd: zewsząd
|
Wysłany: Pią 24 Kwi, 2009
|
|
|
kijana napisał/a: | A najbardziej nie lubię horrorów :) jakoś mnie nie zachwycają |
i ja nie przepadam za horrorami.. bardziej mi się zawsze śmiać chce niż miałabym się bać o.O
jeden horror tylko do mnie przemawia - oryginalne Dark Water Fatum.. no nie powiem zły nie jest;]
a jeśli chodzi o komedie, to tylko polskie, zwłaszcza te starsze, a moim mistrzem w tej kwestii są/jest C.K. Dezerterzy;];];] mój ulubiony, zwłaszcza pierwsza część;] |
|
|
|
|
FeSTeR
Po co tyle piszesz ? Thrash'em All
Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2009 Posty: 1765 Skąd: Nakło nad Notecią
|
Wysłany: Pią 24 Kwi, 2009
|
|
|
Horrory. strasznie lubie horrory i cierpie z tego powodu ze ich juz nie ma. tak jak Sister Midnight napisala zamienily sie w komedie. poza tym kocham filmy Tarantino. Pulp Fiction to moglbym ogladac codziennie. komedie tez lubie ale tylko te glupawe typu amerykanska komedia dla amerykanskiego nastolatka. czlowiek sie smieje i nawet nie wie z czego. i to jest fajne w tym. troche glupawki w zyciu musi byc. no i od czasu do czasu lubie typowo "meskie" kino sobie zapodac. duzo strzelanin i poscigow samochodowych. w sumie nie mam ulubionego gatunku. staram sie poprostu ogladac dobre filmy. ulubione filmy: wszystko co Tarantino, Die Hard, Alien |
|
|
|
|
Jumbo
Fuck Yeah!
Wiek: 36 Dołączył: 06 Sie 2008 Posty: 1339 Skąd: Stettin
|
Wysłany: Pią 24 Kwi, 2009
|
|
|
Polskie filmy są najlepsze i nie ma o czym mówić, a w szczególności komedie. Np. MIŚ, Rozmowy Kontrolowane, Poszukiwany - poszukiwana lub Jak rozpętałem II WŚ no i cała gromada innych polskich filmów. Jedyny film na jakim płakałem też był polski, w życiu dwa razy zabrałem dziewczyne do kina i te filmy też były polskie. Dlatego jeszcze raz mówie Polskie filmy są najlepsze :D |
|
|
|
|
zarrock
Rozkręca sie
Dołączyła: 10 Kwi 2009 Posty: 136 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: Pią 24 Kwi, 2009
|
|
|
Hm...Ogólnie filmy to zajebista sprawa,ale ulubione gatunki mam.
Zazwyczaj oglądam dramaty,thrillery,pychologiczne.
Lubię filmy w których do końca nie wiadomo co zajdzie i jak się zakończą.
A i czarne komedie:P
Wstręt-Najlepszy jak dla mnie film Polańskiego
Siła strachu
Sekretne okno
Fight Club
Pachnidło
Funny games
Sierociniec
Święci z Bostonu
Lśnienie
Bunkier
i wieeele wiele innych :)
P.S
I oczywiście:
Przystanek Woodstock-Najgłośniejszy film Polski |
|
|
|
|
Baton
Lubi pieprzyć Power Wafel
Wiek: 37 Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 341 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Pią 24 Kwi, 2009
|
|
|
tu mozna by duzo
ale z thrillerow
Mr. Brooks - wyjebany film :D
The prestige
21 grams
Equilibrum i jesli chodzi o Ch. Bale to film Mechanic(ale jest trudno dostepny:/)
The jacket
The Number 23
American psycho (Bale znowu)
Righteous Kill
John Q
Rendition
Football factory - wyszlo predzej od hooligansow i jest o wiele lepsze - polecam :D
Training day
Man on fire
I'm not there - wyjebany film o Bobie Dylanie
wszedlem na filmweba:P jak mam obejrzec jakis film wchodze tam patrze co wyszlo i szuakm tego - widzialem tyle fajnych filmow ze nie wiem co polecic ale wiem czego nie polecac tzn wg mnie zalezy jaki kto ma gust :P
Wiekszosc pewnie widzialas ale jak mialbym wybrac 5 z tego co napisalem to:
mr. brooks, equilibrum, mechanic, football factory, the jacket |
|
|
|
|
Sister Midnight
Zakurwim dęsa ? stawka większa niż cyce
Wiek: 35 Dołączyła: 10 Lut 2009 Posty: 2827 Skąd: zewsząd
|
Wysłany: Pią 24 Kwi, 2009
|
|
|
amerycian psycho - mi sie tam jedna scena podobała (leże na podłodze ze śmiechu) jak Bale wyleciał z piłą w samych skarpetach (czy to były adidaski?) booooska scena;] |
|
|
|
|
Leser
Rozkręca sie WhyDuck Oi!
Wiek: 33 Dołączył: 13 Mar 2009 Posty: 119 Skąd: Płock
|
Wysłany: Sob 25 Kwi, 2009
|
|
|
Notatnik
transspoting
dzieci z dworca zoo
zmierzch
wywiad z wampirem( ogolnie all z wampirami)
polskie komedie najlepsze sa
i klasyk na ktorym nie jeden facet nawet płakał uprowadzenie agaty
:D a reszta to youtu... nie chce tu robic reklamy:D |
|
|
|
|
voo_doo
Stara Gwardia
Wiek: 36 Dołączył: 05 Sie 2008 Posty: 763 Skąd: T-Town
|
Wysłany: Sob 25 Kwi, 2009
|
|
|
ja bardzo lubię filmy biograficzne a w szczególności o muzykach :) Mogę polecić np. "Ray" czy "Niczego nie żałuję - Edith Piaf ". Świetne filmy(jak dla mnie ten pierwszy lepszy :) )z biograficznych mogę polecić z pewnością " Piękny umysł" chociaż pewnie większość z was już go widziała :) A z filmów nie biograficznych, konkretnych a mniej znanych mogę polecić jeden z moich ulubionych filmów czyli "Sling Blade". |
|
|
|
|
Shin
Forumowy prawiczek
Wiek: 34 Dołączył: 13 Kwi 2009 Posty: 25 Skąd: Siemianowice Śl
|
Wysłany: Sob 25 Kwi, 2009
|
|
|
Ja przede wszystkim Fincher - mój numer jeden więc przede wszystkim: Fight Club i Se7en
świetne są jeszcze z innych kategorii:
Entropy (ze Stephenem Dorff'em)
Malowany Welon i Iluzjonista (uwielbiam Nortona)
i ostatnio Jagodowe Noce mnie ruszyły ;p
a z polskich? Najprostsze ale mimo wszystko bawiące komedie Lubaszenki |
|
|
|
|
Sister Midnight
Zakurwim dęsa ? stawka większa niż cyce
Wiek: 35 Dołączyła: 10 Lut 2009 Posty: 2827 Skąd: zewsząd
|
Wysłany: Sob 25 Kwi, 2009
|
|
|
dzień świra.. arcydzieło jak dla mnie ukazania ludzkiej mentalności, przyzwyczajeń, skrzywień cudo;]
a wszyscy jesteśmy chrystusami - przy oglądaniu miałam mieszane uczucia, przerażał mnie sposób totalnie ironicznego ukazania, wręcz wyszydzenia tak ciężkiego tematu.. nie wiadomo czy się śmiać czy płakać o.O
pora umierać, wszystko będzie dobrze i plac zbawiciela.. jedne z lepszych polskich filmów, a polecam tez z polskich zmruż oczy i sztuczki - urocze i baaardzo pozytywne w przeciwieństwie do poprzednich, o których wspominałam;] |
|
|
|
|
|
staber_dg
pan z kredkami (ruskie 21 kolorów)
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2008 Posty: 229 Skąd: DG
|
Wysłany: Sob 25 Kwi, 2009
|
|
|
Wszystko co TEGO świra. Szacunek. |
|
|
|
|
Dahomej
Administrator vel.Grześ
Wiek: 35 Dołączył: 05 Sie 2008 Posty: 1895 Skąd: Rio/Wrocław
|
Wysłany: Sob 25 Kwi, 2009
|
|
|
Wczoraj obejrzałem 3.10 do Yumy. Ciekawy film : ) Całkiem udany western, jak na te dzisiejsze czasy |
|
|
|
|
Araiser [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 26 Kwi, 2009
|
|
|
Oczywiście wiesz, że to remake starego westernu
A Wszyscy jesteśmy Chrystusami - jakie wyszydzenie, może lekko ironiczne spojrzenie, ale na pewno nie mające na celu wyśmiania! |
|
|
|
|
Dahomej
Administrator vel.Grześ
Wiek: 35 Dołączył: 05 Sie 2008 Posty: 1895 Skąd: Rio/Wrocław
|
Wysłany: Nie 26 Kwi, 2009
|
|
|
Oczywiście wiem muszę sobie wynaleźć tą starszą wersję, dla porównania : ) |
|
|
|
|
|