Filmy |
Autor |
Wiadomość |
zarrock
Rozkręca sie
Dołączyła: 10 Kwi 2009 Posty: 136 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: Nie 10 Maj, 2009
|
|
|
Przedwczoraj oglądałam szwedzki horror/dramat "Pozwól mi wejść"
Totaalnie coś innego...Nie trąci tu amerykańskim shitem,wszytsko świetnie przemyślane z dobrą muzyką i zdjęciami.jak dla mnie,warto obejrzeć,ale horrorem dla mnie to nie było.
"Tajne przez poufne" oglądałam to tydzień temu,a nadal mi się morda śmieje :D
No i Ciekawy przypadek B.B-Długi,ciężki,przygnębiający,ale wart obejrzenia. Efekty zwalają z nóg! |
|
|
|
|
JackDaniels
Rozkręca sie Ja Pierdole Te Warianty Bo Z Zasady Jestem Anty
Wiek: 37 Dołączył: 21 Kwi 2009 Posty: 128 Skąd: Okolice Łodzi
|
Wysłany: Czw 11 Cze, 2009
|
|
|
oblicza smierci,"Faces of Death""guinea pig" ewentualnie strony www ale to na pm jezeli chceta wrazen |
|
|
|
|
jasio99
Forumowy prawiczek Master Of Metal
Wiek: 32 Dołączył: 06 Cze 2009 Posty: 41 Skąd: Radom
|
Wysłany: Pią 12 Cze, 2009
|
|
|
mnie podoba się kilka filmów..
"Skazani na Shawshank"
"Tenacious D: The Pick of Destiny"
"Don't be a menace to south central while drinking your juice in the hood" ( czyt. chłopaczki z sąsiedztwa"
"Little Nicky" |
|
|
|
|
grotesqa
Lubi pieprzyć
Wiek: 34 Dołączyła: 29 Mar 2009 Posty: 383 Skąd: Horyniec/Rzeszów
|
Wysłany: Śro 08 Lip, 2009
|
|
|
Pianista
Kontrolerzy
The one million dollar hotel
Co gryzie Gilberta Grape'a
Lot nad kukułczym gniazdem
Romeo i Julia / z DiCaprio/ (mówcie sobie co chcecie ;p )
Władca Pierścieni.
21 gram
Equilibrium
American History X
Szeregowiec Ryan
Requiem dla snu
oraz anime- Mononoke Hime oraz Spirited Away
...
..
.
poza tym bardzo lubie stare, czarnobiałe filmy, chociażby Casablanca, nienawidze szczerze natomiast durnowatych amerykańskich komedii romantycznych. Polskich także.
|
|
|
|
|
Marisha
Konto Fikcyjne
Dołączyła: 05 Sie 2008 Posty: 377 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: Czw 09 Lip, 2009
|
|
|
a ma ktoś film 'Sie macie ludzie"? |
|
|
|
|
grotesqa
Lubi pieprzyć
Wiek: 34 Dołączyła: 29 Mar 2009 Posty: 383 Skąd: Horyniec/Rzeszów
|
Wysłany: Czw 09 Lip, 2009
|
|
|
a to jest polski film, komedia, kto jest reżyserem ? |
|
|
|
|
PianA
Moderator chlap chlap
Wiek: 40 Dołączył: 11 Kwi 2008 Posty: 666 Skąd: gliwice
|
Wysłany: Czw 09 Lip, 2009
|
|
|
łuuu. film o Riedlu. zresztą mało udany |
|
|
|
|
Marisha
Konto Fikcyjne
Dołączyła: 05 Sie 2008 Posty: 377 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: Czw 09 Lip, 2009
|
|
|
PianA napisał/a: | łuuu. film o Riedlu. zresztą mało udany |
dlaczego mało udany? ja słyszałam same pozytywne opinie na temat tego filmu, podobno dużo lepszy niż Skazany na blueasa ... |
|
|
|
|
Araiser [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 09 Lip, 2009
|
|
|
Ja zacząłem oglądać po kolei wszystkie Bondy, no i nie ma jak ten z '62 ;) |
|
|
|
|
Marisha
Konto Fikcyjne
Dołączyła: 05 Sie 2008 Posty: 377 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: Czw 09 Lip, 2009
|
|
|
z komedii to rownych nie ma sobie Akademia Policyjna :lol: |
|
|
|
|
KACZMAR
Lubi pieprzyć Ten obcy
Wiek: 38 Dołączył: 05 Sie 2008 Posty: 462 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: Czw 09 Lip, 2009
|
|
|
Marisha napisał/a: | a ma ktoś film 'Sie macie ludzie"? |
Ja mam i dobrze o tym wiesz, że CD czeka już od jakiś paru miesięcy |
|
|
|
|
Marisha
Konto Fikcyjne
Dołączyła: 05 Sie 2008 Posty: 377 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: Czw 09 Lip, 2009
|
|
|
KACZMAR napisał/a: | Marisha napisał/a: | a ma ktoś film 'Sie macie ludzie"? |
Ja mam i dobrze o tym wiesz, że CD czeka już od jakiś paru miesięcy |
ale Ty gryziesz i sie Ciebie boje |
|
|
|
|
rizaki
Rozkręca sie ymm?
Wiek: 34 Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 147 Skąd: no
|
Wysłany: Czw 09 Lip, 2009
|
|
|
ja niedawno obejrzałem wszystkie części The Crow (genialna oprawa muzyczna!) i Piratów z Karaibów, teraz jestem w trakcie oglądania anime Gungrave (narazie jestem przy 5-tym odcinku i robi się coraz ciekawiej) :mrgreen: |
|
|
|
|
kijana
Moderator
Wiek: 33 Dołączył: 09 Sie 2008 Posty: 1007 Skąd: Trzebiel
|
Wysłany: Czw 09 Lip, 2009
|
|
|
ja parę dni temu ogladalem z nudów Forest Gump- tak mi sie podoba że szok :) |
|
|
|
|
Aras666
Po co tyle piszesz ? Always look on the bright side of life! :)
Dołączył: 18 Sty 2009 Posty: 1783 Skąd: Z nikąd
|
Wysłany: Pią 10 Lip, 2009
|
|
|
Forset Gumo jest zajebisty :D ale polecam ci jeszcze z podobnego klimatu film Rain man :) |
|
|
|
|
PianA
Moderator chlap chlap
Wiek: 40 Dołączył: 11 Kwi 2008 Posty: 666 Skąd: gliwice
|
Wysłany: Pią 10 Lip, 2009
|
|
|
Marisha napisał/a: | PianA napisał/a:
łuuu. film o Riedlu. zresztą mało udany
dlaczego mało udany? ja słyszałam same pozytywne opinie na temat tego filmu, podobno dużo lepszy niż Skazany na blueasa ... |
Sorry. pomyliło mi się ze skazanym na bluesa. Skazany na bluesa był mało udany |
|
|
|
|
grotesqa
Lubi pieprzyć
Wiek: 34 Dołączyła: 29 Mar 2009 Posty: 383 Skąd: Horyniec/Rzeszów
|
Wysłany: Pią 10 Lip, 2009
|
|
|
rizaki napisał/a: | ja niedawno obejrzałem wszystkie części The Crow (genialna oprawa muzyczna!) i Piratów z Karaibów, teraz jestem w trakcie oglądania anime Gungrave (narazie jestem przy 5-tym odcinku i robi się coraz ciekawiej) :mrgreen: |
obejrzyj do końca Gungrave ! ;>
a w Piratach najlepszy jest i tak Deep ;) moim zdaniem |
|
|
|
|
Sister Midnight
Zakurwim dęsa ? stawka większa niż cyce
Wiek: 35 Dołączyła: 10 Lut 2009 Posty: 2827 Skąd: zewsząd
|
Wysłany: Sob 11 Lip, 2009
|
|
|
grotesqa napisał/a: | a w Piratach najlepszy jest i tak Deep ;) moim zdaniem |
ale jak dla mnie tylko w pierwszej części.. później to już jest go za dużo i zaczyna być upierdliwy, im późniejsze części tym bardziej o.O |
|
|
|
|
rizaki
Rozkręca sie ymm?
Wiek: 34 Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 147 Skąd: no
|
Wysłany: Sob 11 Lip, 2009
|
|
|
grotesqa napisał/a: |
obejrzyj do końca Gungrave ! ;>
|
nie inaczej bardzo podoba mi się klimat tego anime. widzę, że koleżanka jest w temacie, to może poleci mi jakieś ciekawe serie japońskich kreskówek. Jak narazie widziałem (całe) Elfen Lied, Hellsing'a, Death Note'a, oglądam Gungrave a w kolejce na torrentach czeka Ergo Proxy :mrgreen:
Gobler napisał/a: |
polecam też film 'manna' (polska komedia z 2008) |
z ciekawości ściągnąłem i obejrzałem.. stary, to jest genialne! :mrgreen: |
|
|
|
|
grotesqa
Lubi pieprzyć
Wiek: 34 Dołączyła: 29 Mar 2009 Posty: 383 Skąd: Horyniec/Rzeszów
|
Wysłany: Nie 12 Lip, 2009
|
|
|
rizaki napisał/a: | widzę, że koleżanka jest w temacie, to może poleci mi jakieś ciekawe serie japońskich kreskówek |
jak najbardziej w temacie. ;) hm...patrząc po upodobaniach Pana rizakiego, poleciłabym jeszcze Trinity Blood, Black Blood Brothers..Trochę z innej beczki byłoby Cowboy Bepop, Samurai Champloo, Fullmetal Alchemist , Neon Genesis Evangelion(wg mnie genialne anime, szczególnie Cowboy,klasyka gatunku ;) ) a z filmów -Karas. W sam raz dla facetów;> ale i na mnie wywarł ogromne wrażenie , z 5 razy oglądałam.
btw. Ergo Proxy jest dosyć ''ciężkie'' w odbiorze, ale wiecej szcegółow nie zdradzam i zachęcam do obejrzenia ;) |
|
|
|
|
|
barrette
Forumowy prawiczek
Wiek: 34 Dołączyła: 24 Cze 2009 Posty: 45 Skąd: z dupy
|
Wysłany: Nie 12 Lip, 2009
|
|
|
jesli mogę polecić - byłam wczoraj w kinie na filmie 'Bruno' - tak, to od Borata ;)
od pierwszej sceny do samego konca - jeden wielki śmiech. na sali. całej sali:D
genialne, jesli lubicie wulgarny, czasem przesadny humor. no i nie macie nic przeciwko gejom ;f |
|
|
|
|
|