Filmy |
Autor |
Wiadomość |
Kokaina
Forumowy prawiczek s,d&r'n'r
Wiek: 32 Dołączyła: 05 Kwi 2009 Posty: 40
|
Wysłany: Nie 26 Kwi, 2009
|
|
|
Bang, bang, you're dead! - poruszył mnie
Requem dla snu- za sposób ukazania i piękną muzyke
a tak to jestem zwolenniczka horrorów i thillerów, ostatnio oglądałam egzorcyste: początek i egzorcyste 3, może mi ktoś powiedzieć czemu tak żadko w tv leci 1 i 2? chyba nigdy nie widzialam, a trzecią cześć już kilka razy |
|
|
|
|
KokA
Forumowy prawiczek
Wiek: 33 Dołączyła: 24 Kwi 2009 Posty: 27 Skąd: Pruszcz Gdański
|
Wysłany: Nie 26 Kwi, 2009
|
|
|
Nie patrzcie na kolejność, po prostu:
-Deja vu
-Oszukać przeznaczenie (all)
-Ja twardziel
-Die Hard
-Sztuczki (polski)
-Eurotrip
-Mindhunters
-Grudge (Klątwa- ale tylko wersja japońska)
-Symetria
-Pogoda na jutro
-Ratatouille
-Gdzie jest Fred?
-Click
-Edi
-Obcy krewni
-John Tucker must die
-Nauki przedmałżeńskie
-Wesołych świąt
-Ostatnie wakacje
-Zakręcony piątek
-Powrót do przyszłości (all)
-Sahara
-Wrong turn
-Głupi i głupszy ;p
-Expres polarny
-13 dzielnica
-Jarhead
-9 kompania
-Piła (all)
-Hannibal
-Piraci z Karaibów (all)
-Komornik
-Lęk
-Kobieta w błękitnej wodzie
-Zostańmy przyjaciółmi
-Forrest Gump
-Pamiętnik Bridget Jones i W pogoni za rozumiem
-Shrek
-Autka
-Gdzie jest Nemo
-i każda Pixara
Niektóre z wymienionych przez Was, nie chciałam powielać. |
|
|
|
|
Araiser [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 27 Kwi, 2009
|
|
|
Deja vu jest kompetnie bez sensu, oglądałem go już trzy razy i za każdym razem dochodziłem do takiego wniosku ;) |
|
|
|
|
KokA
Forumowy prawiczek
Wiek: 33 Dołączyła: 24 Kwi 2009 Posty: 27 Skąd: Pruszcz Gdański
|
Wysłany: Pon 27 Kwi, 2009
|
|
|
Znalazł się tu, bo podobał mi się pomysł (wszechobecne podglądanie ludzi i przenikanie się światów). Jak na amerykańskie kino, to niezły, ale patrząc generalnie, masz słuszność, wypada licho.
Nie dopisałam, a przypomniał mi się -Eagle eye i -Szósty zmysł |
|
|
|
|
Jebanana^^,
Rozkręca sie No Pasaran
Wiek: 31 Dołączyła: 23 Sty 2009 Posty: 205 Skąd: Knurów
|
Wysłany: Pon 27 Kwi, 2009
|
|
|
oh i jeszcze podabał mi się strasznie Cube i Moulin Rouge. :) |
|
|
|
|
KokA
Forumowy prawiczek
Wiek: 33 Dołączyła: 24 Kwi 2009 Posty: 27 Skąd: Pruszcz Gdański
|
Wysłany: Śro 29 Kwi, 2009
|
|
|
Into the Wild, kojarzycie? |
|
|
|
|
voo_doo
Stara Gwardia
Wiek: 36 Dołączył: 05 Sie 2008 Posty: 763 Skąd: T-Town
|
Wysłany: Śro 29 Kwi, 2009
|
|
|
kojarze :) dość fajny ale strasznie mnie wynudził... |
|
|
|
|
harry
ShoutBox no przychódź.
Wiek: 37 Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 785 Skąd: Trzebiel wieś
|
Wysłany: Śro 29 Kwi, 2009
|
|
|
voo_doo napisał/a: | dość fajny ale strasznie mnie wynudził... |
hmm czegos tu nie rozumie.....
a ja nie mam ulubionych filmowi i nic do polecenia. 95 % tych filmow co podajecie to nie ogladalem ba! o ponad polowie to nawet nie slyszalem. |
|
|
|
|
BTK
Rozkręca sie DegustatoR
Wiek: 32 Dołączył: 06 Kwi 2009 Posty: 101 Skąd: Zwoleń
|
Wysłany: Śro 29 Kwi, 2009
|
|
|
A mi sie podobał Batman: Początek. Nie był taki "dziwny" jak inne wersje. |
|
|
|
|
Araiser [Usunięty]
|
Wysłany: Śro 29 Kwi, 2009
|
|
|
harry napisał/a: | voo_doo napisał/a: | dość fajny ale strasznie mnie wynudził... |
hmm czegos tu nie rozumie.....
a ja nie mam ulubionych filmowi i nic do polecenia. 95 % tych filmow co podajecie to nie ogladalem ba! o ponad polowie to nawet nie slyszalem. |
To nie masz się czym chwalić |
|
|
|
|
harry
ShoutBox no przychódź.
Wiek: 37 Dołączył: 17 Sie 2008 Posty: 785 Skąd: Trzebiel wieś
|
Wysłany: Śro 29 Kwi, 2009
|
|
|
dlaczego.... to nie moja wina ze nie mam na to czasu :) choc moze i w sumie troche moja. ale pracuje 10h dziennie przychodze to albo ide spac, chlac albo na probe a jak nawet wlacze sobie jakis film to i tak zasypiam :) |
|
|
|
|
Sister Midnight
Zakurwim dęsa ? stawka większa niż cyce
Wiek: 35 Dołączyła: 10 Lut 2009 Posty: 2827 Skąd: zewsząd
|
Wysłany: Śro 29 Kwi, 2009
|
|
|
BTK napisał/a: | A mi sie podobał Batman: Początek. Nie był taki "dziwny" jak inne wersje. |
a mi się ostatni batman podobał jako jedyny z batmanów;]
a jeśli chodzi o into the wild to rzeczywiście, nudny, ale w sumie też mi się podobał;] |
|
|
|
|
kijana
Moderator
Wiek: 33 Dołączył: 09 Sie 2008 Posty: 1007 Skąd: Trzebiel
|
Wysłany: Śro 29 Kwi, 2009
|
|
|
Joker w batmanie zagrał zajeb***scie. Najlepszy aktor z filmu |
|
|
|
|
Sister Midnight
Zakurwim dęsa ? stawka większa niż cyce
Wiek: 35 Dołączyła: 10 Lut 2009 Posty: 2827 Skąd: zewsząd
|
Wysłany: Śro 29 Kwi, 2009
|
|
|
ano.. w sumie ratuje cały film, gdyby nie on to by już by stracił urok ten film;] i by mi się pewnie nie podobał, Joker nadaje takiego smaczku;] |
|
|
|
|
BTK
Rozkręca sie DegustatoR
Wiek: 32 Dołączył: 06 Kwi 2009 Posty: 101 Skąd: Zwoleń
|
Wysłany: Śro 29 Kwi, 2009
|
|
|
Ale końcówka taka troche lipna, choć pomysł Jokera z tymi statkami był w pyte. |
|
|
|
|
Jebanana^^,
Rozkręca sie No Pasaran
Wiek: 31 Dołączyła: 23 Sty 2009 Posty: 205 Skąd: Knurów
|
Wysłany: Pią 01 Maj, 2009
|
|
|
wczoraj widziałam rec i sierociniec. fajne filmy sierociniec raczej przypomina cos w stylu thrillera, bardziej trzyma w napieciu a rec. za to dzieje sie w dość szybkim tempie i nie da sie nudzic. :) |
|
|
|
|
JackDaniels
Rozkręca sie Ja Pierdole Te Warianty Bo Z Zasady Jestem Anty
Wiek: 37 Dołączył: 21 Kwi 2009 Posty: 128 Skąd: Okolice Łodzi
|
Wysłany: Pon 04 Maj, 2009
|
|
|
generalnie uwielbiam filmy z de niro z deppem.polecam film nieustraszony cholernie mi sie spodobal |
|
|
|
|
Araiser [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 04 Maj, 2009
|
|
|
Słyszałem, że "Kwarantanna" lepsza od "Rec" mimo że to remake.
A De Niro trochę się zepsuł na starość ;) |
|
|
|
|
voo_doo
Stara Gwardia
Wiek: 36 Dołączył: 05 Sie 2008 Posty: 763 Skąd: T-Town
|
Wysłany: Pon 04 Maj, 2009
|
|
|
stanowczo się popsuł :) może to kryzys wieku średniego czy coś? |
|
|
|
|
Drow
Forumowy prawiczek Objection!
Wiek: 36 Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 5 Skąd: się to wzięło?
|
Wysłany: Pon 04 Maj, 2009
|
|
|
Co do kwarantanny nie zgodze sie z słyszeniem Araisera :P moim zdaniem kwarantanna to odgrzewana amerykańska szmira, jak zwykle poszli w 90% na mase efektów specjalnych, Rec budował napięcie bez takich niepotrzebnych upiększeń pozatym trochę przebijał typowy amerykański rasizm, koreańską rodzinę i latynosa usa musiało wymienić na czarnych, bo przecież ich sie łatwiej zabija :P (aż się south park pełnometrażówka przypomina XD). Także ogólnie po Kwarantannie miałem tak samo mieszane uczucia jak po innych amerykańskich przeróbkach typu Ring itp. Co do filmów polecam ten który oglądałem raptem 2 dni temu, "Number 23", czyli interesujący thriller i Jim Carrey w nowym wydaniu :P film juz ma z dwa lata bodaj ale jakoś nigdy wcześniej się na niego nie natknąłem. |
|
|
|
|
Araiser [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 09 Maj, 2009
|
|
|
A też dobry film, również dołączam sie do polecania :D |
|
|
|
|
|