Tak było
XXIII PRZYSTANEK WOODSTOCK JUZ ZA

Poprzedni temat «» Następny temat
Woodstockowe Pociągi ;)
Autor Wiadomość
Jaaasiek  
Po co tyle piszesz ?


Wiek: 32
Dołączył: 07 Kwi 2012
Posty: 1615
Skąd: Drink Team Żywiec
Wysłany: Pon 29 Lip, 2013   

Tak. Ty jesteś właścicielem biletu i Ty wybierasz osoby które się pod niego podpinają.
_________________
2004|2005|2006|2007|2008|2009|2010|2011|2012|2013|2014|2015|2016|2017... and pending.
 
 
 
skowytobi  
Forumowy prawiczek


Wiek: 17
Dołączył: 11 Sty 2010
Posty: 10
Skąd: ...
Wysłany: Pon 29 Lip, 2013   

Jak zwykle wszystko na ostatnią chwilę, więc biletu jeszcze nie mam. Najpewniej wsiadam w Jabłonowie, stąd pytanie: przed odjazdem (noooc, głucha nooooc) uda mi się zakupić bilet na stacji albo w pociągu? ;c
 
 
K2  
Forumowy prawiczek

Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 43
Skąd: na Pragie w lewo!
Wysłany: Pon 29 Lip, 2013   

skowytobi napisał/a:
Jak zwykle wszystko na ostatnią chwilę, więc biletu jeszcze nie mam. Najpewniej wsiadam w Jabłonowie, stąd pytanie: przed odjazdem (noooc, głucha nooooc) uda mi się zakupić bilet na stacji albo w pociągu? ;c

W kasie pewnie nie. Ale najprościej kupić tu:
https://www.biletyregiona...start/woodstock
Wybierasz datę, pociąg, płacisz, drukujesz i masz. :) A jak wybierzesz opcję TAM i POWRÓT to automatycznie naliczy dla biletu powrotnego niższą cenę.
I potem z takim biletem z netu w Kostrzynie też będzie prościej przez bramki do pociągu przejść niż z takim z kasy.
Pozdrawiam
 
 
Niez  
Junior Admin


Wiek: 29
Dołączyła: 14 Sie 2008
Posty: 1575
Skąd: Siódme piętro.
Wysłany: Pon 29 Lip, 2013   

Jeżeli kasa będzie otwarta to powinieneś kupić bilet bez problemu,również na pociąg dodatkowy.
_________________
Oczywiście podkreślam,że to tylko moje zdanie.
 
 
Chester  
Rozkręca sie


Wiek: 24
Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 203
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Wysłany: Pon 29 Lip, 2013   

Jedzie ktoś jutro Garbikiem? Jak tak to proszę o Priv :D
_________________
Nigdy nie mów nigdy
 
 
Seidhe  
Forumowy prawiczek

Wiek: 23
Dołączył: 09 Kwi 2012
Posty: 3
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 29 Lip, 2013   

Tak się zastanawiam jak zrobić z powrotem. Otóż mamy zamiar ze znajomymi wracać 5.08 w poniedziałek. Do Warszawy z Kostrzyna musimy jechać z przesiadką w Krzyżu i teraz mamy zagwozdkę. Jechać pociągiem o 13:03 z Kostrzyna, który dojeżdża do Krzyża o 14:39, a następnie przesiadać się w pociąg, który wyrusza do Warszawy o 15:18 (40 minut przerwy między tymi dwoma połączeniami) czy może wyruszyć już wcześniej (około 11) i dłużej pomęczyć się w Krzyżu, ale mieć pewność, że się nie spóźnimy. Czy owe pociągi do Krzyża mają duże opóźnienia?
 
 
ia_nn  
Rozkręca sie


Wiek: 29
Dołączył: 18 Lip 2013
Posty: 254
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 29 Lip, 2013   

W zeszłym roku pociąg z Kostrzyna do Krzyża jakos kolo godziny 14 miał masakryczne opoznienie, ale pociąg do Warszawy poczekał na nas (z dobrą godzinę !!) :) z tym że było to w niedziele czyli dniu powrotów z woodstocka a wtedy nawet pkp mówi bardziej ludzkim głosem. Z drugiej jednak strony w poniedzialek powinny byc juz luzy i pociąg nie poqwinbien spoznic sie dluzej niz 20 minut.
 
 
Oposowa  
Forumowy prawiczek
UMYTYCH PRZYTULĘ!


Wiek: 27
Dołączyła: 11 Sie 2011
Posty: 27
Skąd: zewsząd
Wysłany: Pon 29 Lip, 2013   

Czy woodstockowe pociagi czekają na spóźnione RegioEkspress?
 
 
czypoczy  
Coś już napisał


Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 79
Skąd: las
Wysłany: Pon 29 Lip, 2013   

nie wie ktoś czy na gdańskim w wawie jutro o 6 będą czynne kasy?
 
 
yasiers  
Forumowy prawiczek

Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 8
Skąd: Braniewo
Wysłany: Wto 30 Lip, 2013   

Czy Przewozy Regionalne moją jakąś bezpłatną infolinię, lub biuro obsługi klienta? Na mojej trasie pospadały rano (bo straszna nawałnica się zrobiła) drzewa i trakcja była nieprzejezdna. Dlatego też przed wyjazdem chciałbym się upewnić czy uda im się to ogarnąć do popołudnia - stąd też potrzeba numeru.
Znalazłem jeden: 703202020, ale ze stawką 1,23zł za minutę. Nie wiedziałem że jeszcze ktoś się bawi w takie zdzieranie kasy...
Jak macie jakiś numer, to pomóżcie ;)
 
 
JakubWedrowycz  
Ogarniacz PKP

Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 164
Skąd: Stary Majdan
Wysłany: Wto 30 Lip, 2013   

yasiers napisał/a:
Czy Przewozy Regionalne moją jakąś bezpłatną infolinię, lub biuro obsługi klienta? Na mojej trasie pospadały rano (bo straszna nawałnica się zrobiła) drzewa i trakcja była nieprzejezdna. Dlatego też przed wyjazdem chciałbym się upewnić czy uda im się to ogarnąć do popołudnia - stąd też potrzeba numeru.
Znalazłem jeden: 703202020, ale ze stawką 1,23zł za minutę. Nie wiedziałem że jeszcze ktoś się bawi w takie zdzieranie kasy...
Jak macie jakiś numer, to pomóżcie ;)

Będzie ogarnięte.
Oposowa napisał/a:
Czy woodstockowe pociagi czekają na spóźnione RegioEkspress?

Nie.

Seidhe napisał/a:
Tak się zastanawiam jak zrobić z powrotem. Otóż mamy zamiar ze znajomymi wracać 5.08 w poniedziałek. Do Warszawy z Kostrzyna musimy jechać z przesiadką w Krzyżu i teraz mamy zagwozdkę. Jechać pociągiem o 13:03 z Kostrzyna, który dojeżdża do Krzyża o 14:39, a następnie przesiadać się w pociąg, który wyrusza do Warszawy o 15:18 (40 minut przerwy między tymi dwoma połączeniami) czy może wyruszyć już wcześniej (około 11) i dłużej pomęczyć się w Krzyżu, ale mieć pewność, że się nie spóźnimy. Czy owe pociągi do Krzyża mają duże opóźnienia?

W poniedziałek rozkład jazdy wróci juz do normalności i czasy na przesiadkę będą wystarczające.
_________________
PL-PREG
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group