Tak było
I POL'AND'ROCK FESTIVAL JUZ ZA

(XXIV PRZYSTANEK WOODSTOCK)

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Niez
Czw 14 Cze, 2012
Eris Is My Homegirl [Duża Scena]
Autor Wiadomość
Dahomej  
Administrator
vel.Grześ


Wiek: 29
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 1895
Skąd: Rio/Wrocław
Wysłany: Pon 04 Cze, 2012   Eris Is My Homegirl [Duża Scena]

Kapela wyłoniona w Finale Eliminacji Fabryki Zespołów.
_________________
Idzie Jasiu przez las, patrzy, a tu podkowa. Podnosi, obraca, a tam koń.

muzyka nas spaja, muzyka nas dzieli, muzyka nami rządzi.
 
 
FreaK  
Lubi pieprzyć


Wiek: 23
Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 345
Skąd: Anglia
Wysłany: Pon 04 Cze, 2012   

eh.. tylko nie to, nie podoba mi sie.
 
 
Bekier  
Lubi pieprzyć
Misanthrope czyli dziecko Nienawiści i Pogardy

Wiek: 26
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 482
Skąd: Brodnica
Wysłany: Pon 04 Cze, 2012   

Na dużą? Czyżby nie była to lekka przesada?
_________________
"Życie ludzi nie różni się aż tak bardzo chociaż jesteśmy skłonni wierzyć w swoją niepowtarzalność." - Charles Bukowski
 
 
 
Dahomej  
Administrator
vel.Grześ


Wiek: 29
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 1895
Skąd: Rio/Wrocław
Wysłany: Pon 04 Cze, 2012   

a po występie kumki olik może być jakaś kapela lekką przesadą ?
_________________
Idzie Jasiu przez las, patrzy, a tu podkowa. Podnosi, obraca, a tam koń.

muzyka nas spaja, muzyka nas dzieli, muzyka nami rządzi.
 
 
Lake Bodom  
Rozkręca sie

Dołączył: 23 Sty 2011
Posty: 101
Skąd: Osiek
Wysłany: Pon 04 Cze, 2012   

Gooral, bednarek, my riot... teraz oni. Cudownie....
 
 
Thunderpussy  
Rozkręca sie


Wiek: 26
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 228
Skąd: z czwartorzędu
Wysłany: Pon 04 Cze, 2012   

Nie no, jasne, po co zaprosić jakiś dobry, porządnie nakurwiający zespół... Lepiej wpuścić żałosny crabcore, gejozę w postaci Eris... ble.
 
 
KazikHansen  
Typowy spamer


Wiek: 24
Dołączył: 03 Sty 2012
Posty: 1235
Skąd: Wrocław/DG
Wysłany: Pon 04 Cze, 2012   

I że niby oni przeszli a Leash Eye czy Los Pierdols nie? Zupełnie nie wiem gdzie tu logika -_- Niepotrzebnie zapychają czas...
 
 
 
Kefir  
Tru Metal
Iron morda


Wiek: 31
Dołączył: 29 Cze 2009
Posty: 1496
Skąd: Piła
Wysłany: Pon 04 Cze, 2012   

Haha hahaha hahahahaha... nie! :/
Chciałem coś więcej napisać ale brak mi słów. Byłem zaskoczony jak weszli do półfinałów, potem już mega jak do finału, a że zagrają jednak na PW... jak dla mnie to jakieś kosmiczne nieporozumienie.
_________________

 
 
 
19kojot91  
Lubi pieprzyć


Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 504
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Pon 04 Cze, 2012   

haha ;/ RusT wepchnęli na małą, Abadden wywalili całkiem,a taki syf gra na dużej ?
No to mamy kolejny zespół którym jarać może się tylko gimnazjum, słodko.
 
 
Agó  
Na pewno offtopuje
Bożena!!


Wiek: 25
Dołączyła: 06 Lip 2011
Posty: 872
Skąd: Częstochowa
Wysłany: Pon 04 Cze, 2012   

No pięknie! :/ Trzeba się będzie chyba ewakuować MASAKRA! Już nawet nie boli mnie tak to, że zagrają, tylko to, ze inni nie zagrają w ich czasie.
_________________
....o ja pierdolę wróżka *.*
 
 
19kojot91  
Lubi pieprzyć


Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 504
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Pon 04 Cze, 2012   

Agó napisał/a:
No pięknie! :/ Trzeba się będzie chyba ewakuować MASAKRA! Już nawet nie boli mnie tak to, że zagrają, tylko to, ze inni nie zagrają w ich czasie.


No właśnie, niech sobie grają i całe bite trzy dni, ale gdzieś indziej,żeby były miejsca dla ciekawszych kapel.
Podwójny karny kutas dla jury eliminacji.
 
 
maniek14  
Na pewno offtopuje
mam na to wszystko wyjebaaaneee


Wiek: 27
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 842
Skąd: Olsztyn
Wysłany: Pon 04 Cze, 2012   

najpierw mi wyelimnowali POT w polfinalach a teraz kazda inna kapela z finalow by mogla za nich zagrac mogli ich rzucic na falkowa a RusT na duza
_________________
Jestem jaki jestem
Znam jeszcze swoje imię
Zmieniać się nie chcę
Bo taki już jestem...
Idę spać, idę spać - gdy mam dość
Idę spać, idę spać...
 
 
 
Alien  
Typowy spamer
Aaale o co chodzi? :)


Wiek: 32
Dołączyła: 23 Wrz 2008
Posty: 1239
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Pon 04 Cze, 2012   

Kefir napisał/a:
Haha hahaha hahahahaha... nie! :/ Chciałem coś więcej napisać ale brak mi słów. Byłem zaskoczony jak weszli do półfinałów, potem już mega jak do finału, a że zagrają jednak na PW... jak dla mnie to jakieś kosmiczne nieporozumienie.


Też nie rozumiem, nie ogarniam, nie zgadzam się, nie, NIE, NIEEEEE!!! ;|
Zacytuję tylko kolegę:

Thunderpussy napisał/a:
Nie no, jasne, po co zaprosić jakiś dobry, porządnie nakurwiający zespół... Lepiej wpuścić żałosny crabcore, gejozę w postaci Eris... ble.
_________________
"Patrz, tak się kończy Twój sen..."
 
 
Bronson  
Lubi pieprzyć


Wiek: 31
Dołączył: 01 Lip 2011
Posty: 389
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pon 04 Cze, 2012   

Wielki żal że Abadden nie przeszedł. Ich set był porażający chociaż publiki pod sceną było zdecydowanie mniej niż na Erisie. Mnie kapela Eris Is My Homegirl nie porwała. Inaczej, ni mnie to ziębi, ni grzeje i tak jak poprzednicy jestem lekko zaskoczony tym że finaliści MBTM trafili na dużą , kosztem chociażby rewelacyjnego Abadden czy Rust (taki rock z niezły wykopem i na folkowej?! Gdzie tu logika ?).
 
 
Muka  
Forumowy prawiczek


Wiek: 23
Dołączyła: 25 Maj 2009
Posty: 48
Skąd: Gryfino/Carrigaline
Wysłany: Pon 04 Cze, 2012   

Kurczę...było tyle innych fajniejszych zespołów....no,ale trudno...
_________________
Żulostwa to Ty się nie musisz już od dawna uczyć - obstawiam, że niedługo już będziesz mogła się habilitować z tej dziedziny!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group