Tak było
I POL'AND'ROCK FESTIVAL JUZ ZA

(XXIV PRZYSTANEK WOODSTOCK)
sitemap
Poprzedni temat «» Następny temat
Woodstock znowu bez legendy?
Autor Wiadomość
Novi  
Forumowy prawiczek

Dołączył: 17 Lip 2012
Posty: 19
Skąd: co
Wysłany: Pon 01 Kwi, 2013   Woodstock znowu bez legendy?

http://www.gazetalubuska....STOCK/130329797 Tak tylko w celach informacyjnych, bo temat nie wymaga raczej głębszej dyskusji.
 
 
Zander  
Rozkręca sie


Dołączył: 15 Sty 2013
Posty: 113
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pon 01 Kwi, 2013   

tak, to że jest chory było wiadome już dawno temu, niestety :(
mam tylko nadzieje że jeszcze dane będzie nam jego opowieści, np. o pobycie w wojsku :P
trzymaj się Stachu!
 
 
KACZMAR  
Lubi pieprzyć
Ten obcy


Wiek: 34
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 464
Skąd: Kalisz
Wysłany: Śro 03 Kwi, 2013   

Chyba marny ze mnie woodstockowicz, bo pierwszy raz o tym panu czytam i się dowiaduję.
 
 
Radosław Lubor  
Typowy spamer

Wiek: 33
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 1487
Skąd: Gliwice
Wysłany: Śro 03 Kwi, 2013   

Mam tak samo.

Aczkolwiek życzę mu wyzdrowienia i żeby jeszcze w tym zdrowiu pożył.
 
 
Aras666  
Po co tyle piszesz ?
Always look on the bright side of life! :)


Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 1790
Skąd: Z nikąd
Wysłany: Śro 03 Kwi, 2013   

jesteś zaskoczony, bo nigdy nie byłeś na Woodstocku z kilku tygodniowym wyprzedzeniem. Ja byłem i dobrze znam dziadka, mam nadzieję, że wydobrzeję, bo spoko z niego gość jest
 
 
vin  
Zakurwim dęsa ?


Wiek: 30
Dołączyła: 20 Lut 2010
Posty: 2646
Skąd: Piernikowo
Wysłany: Śro 03 Kwi, 2013   

Ja co prawda nie znam Dziadka osobiście, ale słyszałam o nim i niejeden filmik widziałam. Również życzę powrotu to zdrowia.
 
 
 
FreaK  
Lubi pieprzyć


Wiek: 24
Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 345
Skąd: Anglia
Wysłany: Nie 07 Kwi, 2013   

Niestety dziadka na woodstocku juz z nami nie bedzie :(
http://www.gazetalubuska....OCK%2F130409624
 
 
Zander  
Rozkręca sie


Dołączył: 15 Sty 2013
Posty: 113
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Nie 07 Kwi, 2013   

Spoczywaj w pokoju stary przyjacielu ;(
 
 
hacek  
Coś już napisał

Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 96
Skąd: ze wsząd
Wysłany: Nie 07 Kwi, 2013   

Przestroga dla wszystkich, nie palcie papierosów!
 
 
Ossie  
Typowy spamer
SPAMCYCKI


Wiek: 27
Dołączyła: 19 Lip 2009
Posty: 1200
Skąd: Łaskarzew / Warszawa
Wysłany: Nie 07 Kwi, 2013   

To żeś jebnął w temat...

Szkoda człowieka... A tak bardzo chciał jechać na Woodsa w tym roku...
 
 
 
Novi  
Forumowy prawiczek

Dołączył: 17 Lip 2012
Posty: 19
Skąd: co
Wysłany: Nie 07 Kwi, 2013   

No niestety się za dobrze nie wstrzeliłem no ale cóż szkoda człowieka naprawde.
 
 
Ossie  
Typowy spamer
SPAMCYCKI


Wiek: 27
Dołączyła: 19 Lip 2009
Posty: 1200
Skąd: Łaskarzew / Warszawa
Wysłany: Pon 08 Kwi, 2013   

Nie, nie, to nie do Ciebie, to dla kolegi nad moim poprzednim postem.
 
 
 
zlowieszczy4  
Na pewno offtopuje


Wiek: 29
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 896
Skąd: Walbrzych
Wysłany: Pon 08 Kwi, 2013   

szkoda goscia....
 
 
Viking  
Typowy spamer
I swój żywot przed nicością ratuje


Wiek: 43
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 1009
Skąd: South Pomerania
Wysłany: Czw 11 Kwi, 2013   

Nigdy dziadka nie spotkałem, lecz niech spoczywa w pokoju.
 
 
berndsen  
Rozkręca sie
hopsahopsaturlajdropsa


Wiek: 25
Dołączyła: 30 Cze 2012
Posty: 294
Skąd: Istebna
Wysłany: Czw 11 Kwi, 2013   

woodstockowa minuta ciszy by się serio przydała
 
 
powk  
Forumowy prawiczek


Wiek: 30
Dołączył: 18 Kwi 2013
Posty: 15
Skąd: Wrocław
Wysłany: Czw 18 Kwi, 2013   

nie ciszy, a dobrej muzyki z dedykacją dla Dziadka bardziej.
 
 
zygmunt  
Rozkręca sie


Dołączył: 03 Lip 2012
Posty: 130
Skąd: z brzuszka mamusi
Wysłany: Wto 14 Maj, 2013   

berndsen napisał/a:
woodstockowa minuta ciszy by się serio przydała

przy takim ogromie ludzi nie ma to sensu, cisza moze byc jedynie symboliczna, totalna cisza na woodstocku jest niewykonalna
 
 
_Szajba_  
Na pewno offtopuje
Domokrążca


Wiek: 35
Dołączył: 02 Lip 2011
Posty: 698
Skąd: Newtonmore
Wysłany: Śro 15 Maj, 2013   

Myślę, ze jakby Juras zarządził to by była możliwa, na zasadzie ci co mają odrobinę szacunku dla Dziadka. Tych co nie mają nawet odrobiny szacunku nikt nie zmusi, ale może się umówić z Play, Lidl-em, Carslbergiem by wyłączyli wszystko na minutę. Pokazało by to odrobinę solidarności pomiędzy organizatorami, a woodstockowiczami, której to solidarności coraz bardziej brakuje na tym festiwalu.
 
 
 
milan  
Po co tyle piszesz ?
freak4life


Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 1874
Skąd: Wrocław
Wysłany: Śro 24 Lip, 2013   

Niejako postscriptum tematu:

"We wtorek na festiwalową łąkę w Kostrzynie odwiedzili bliscy Stanisława Kuleszyńskiego. Dla wielu bardziej znany jest on jako Dziadek.


Rodzina Dziadka przy kamieniu, na którym zamontowano pamiątkową tablicę.

Bliscy Dziadka przyjechali do Kostrzyna, żeby powspominać i zobaczyć miejsce, w którym Staszek rozbijał się każdego roku na Przystanku Woodstock. Kilka tygodni temu przyjaciele „Dziadka” zamontowali tutaj tablicę, upamiętniającą jego przyjazdy do Kostrzyna. Teraz są tu kwiaty, kilka zniczy i zdjęcie Staszka.

Było sentymentalnie, ale też wesoło. – To okazja, żeby trochę powspominać – mówili bliscy Dziadka. Wszyscy mieli na sobie specjalne koszulki. Było na nich zdjęcie Staszka i napis „Jestem bo jest Woodstock”. To zdanie, które Dziadek wypowiedział w rozmowie z reporterem „GL” kilka lat temu na pytanie, dlaczego tak co roku można go spotkać na Przystanku Woodstock.

W miejscu, gdzie Dziadek rozbijał namiot, dzisiaj stały ławki i grill. Bliscy Staszka długo rozmawiali o nim i o Przystanku Woodstock.

Stanisław Kuleszyński zmarł 6 kwietnia tego roku po długiej walce z chorobą."
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group