Tak było
I POL'AND'ROCK FESTIVAL JUZ ZA

(XXIV PRZYSTANEK WOODSTOCK)
sitemap
Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Dahomej
Wto 12 Cze, 2012
Eliminacje do XVIII PRZYSTANKU Woodstock
Autor Wiadomość
shinobipl  
Rozkręca sie


Dołączył: 04 Wrz 2011
Posty: 267
Skąd: Krzyż Wlkp
Wysłany: Wto 29 Maj, 2012   

Tabu musi wygrać ;)

Rust
Deriglasoff

Reszta obojętnie :D
 
 
Badhorse  
Rozkręca sie

Wiek: 26
Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 139
Skąd: Rybnik
Wysłany: Wto 29 Maj, 2012   

shinobipl - widzę, że mamy takie same oczekiwania co do eliminacji ;D

A dzisiaj Fabryka Zespołów poinformowała na facebooku, że L.Stadt nie weźmie udziału z powodu tournee po Wielkiej Brytanii. Ja się cieszę, zupełnie mi się nie podobali a przynajmniej inni mają większe szanse ;)

A jakieś typy na eliminacje sceny folkowej macie? Ja liczę bardzo na Kabanosa, resztą się mało interesowałem ;)
 
 
19kojot91  
Lubi pieprzyć


Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 504
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Śro 30 Maj, 2012   

Ile zespołów z eliminacji zagra na dużej scenie ? RusT i Abadden powinni wygrać bez problemów. Na Noko i Plan też bym nie narzekał, ale na pewno nie kosztem wyżej wymienionych
 
 
Badhorse  
Rozkręca sie

Wiek: 26
Dołączył: 21 Lip 2011
Posty: 139
Skąd: Rybnik
Wysłany: Śro 30 Maj, 2012   

Dobrze, że jury nie ogranicza się tylko do jednego gatunku muzyki ;)

Gdzieś przeczytałem, że 4 zespoły zagrają na dużej scenie, pewnie jeszcze coś tam dodadzą na folkową. W zeszłym roku było to 6 kapel, w tym Buldog i Luxtorpeda dostały miejsce jeszcze przed finałem.
 
 
19kojot91  
Lubi pieprzyć


Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 504
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Śro 30 Maj, 2012   

:) O to całkiem dobrze mam nadzieje,że RusT i Abadden zagrają na woodstocku, reszta jest mi całkiem obojętna.
 
 
Pigul  
Rozkręca sie
I love this smell I love this sound As an napalm i


Wiek: 29
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 136
Skąd: Legnica
Wysłany: Śro 30 Maj, 2012   

Ja tam nadal zdania nie zmieniłem.Mi tylko Hope trzeba do szczęścia :))

[video]http://www.youtube.com/watch?v=3FiUv0sP_R0&feature=share[/video]

A z folkowej to oczywiste że Kabanos :))
 
 
 
magius  
Rozkręca sie
m000OOOOooOOO000ooo


Wiek: 29
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 241
Skąd: Legnica
Wysłany: Śro 30 Maj, 2012   

Hope dali czadu na Juwenaliach w Legnicy Piguł :P
Nie wiem czy byłeś, ale myślę, że tak :D
 
 
 
Ohimee  
Lubi pieprzyć


Wiek: 26
Dołączyła: 15 Cze 2011
Posty: 310
Skąd: Poznań
Wysłany: Czw 31 Maj, 2012   

magius, Piguł był i zamiatał na Koko Koko Euro Spoko. <lol2>


RusT! <peace>
 
 
Pigul  
Rozkręca sie
I love this smell I love this sound As an napalm i


Wiek: 29
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 136
Skąd: Legnica
Wysłany: Czw 31 Maj, 2012   

magius napisał/a:
Hope dali czadu na Juwenaliach w Legnicy Piguł :P
Nie wiem czy byłeś, ale myślę, że tak :D


No proszę Cię bardzo :)) Jak mogłem tak genialny koncert przegapić :))

Ohimee napisał/a:
magius, Piguł był i zamiatał na Koko Koko Euro Spoko. <lol2>



Bardzo zabawne <rotfl3> Zresztą pod wpływem to i człowiek przy wszystkim się bawić będzie :))
 
 
 
magius  
Rozkręca sie
m000OOOOooOOO000ooo


Wiek: 29
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 241
Skąd: Legnica
Wysłany: Czw 31 Maj, 2012   

No to fajnie, że mi dałeś znać, bo ja też byłem :P
 
 
 
Pigul  
Rozkręca sie
I love this smell I love this sound As an napalm i


Wiek: 29
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 136
Skąd: Legnica
Wysłany: Pią 01 Cze, 2012   

Się nie odzywasz to sorry... :))

Dobra koniec offtopa...to kto będzie w niedzielę w Eterze? :))
 
 
 
MrWoodstock  
Rozkręca sie
Jak wygląda twarz bez Brody ?! JAK DUPA !!!

Wiek: 32
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 127
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sob 02 Cze, 2012   

A moze zrobimy jakies male spotkanko forumowe na finale w Eterze ?? Byloby milo poznac ludzikow z forum i napic sie piwa :) A pozniej na woodstocku wypic piwko rowniez :P
Na finale bede na 100% :)

Pozdro for All
 
 
 
voo_doo  
Stara Gwardia


Wiek: 31
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 763
Skąd: T-Town
Wysłany: Sob 02 Cze, 2012   

a kiedy ten koncert? :)
 
 
 
Dahomej  
Administrator
vel.Grześ


Wiek: 29
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 1897
Skąd: Rio/Wrocław
Wysłany: Sob 02 Cze, 2012   

Jutro.
 
 
Marg!tta666  
Lubi pieprzyć


Wiek: 27
Dołączyła: 27 Gru 2011
Posty: 438
Skąd: Bojanowo
Wysłany: Sob 02 Cze, 2012   

Cytat:
voo_doo
Koncert w Eterze jutro od 17:00 :)
 
 
 
voo_doo  
Stara Gwardia


Wiek: 31
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 763
Skąd: T-Town
Wysłany: Sob 02 Cze, 2012   

a ile wejście kosztuje? :)
 
 
 
Dahomej  
Administrator
vel.Grześ


Wiek: 29
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 1897
Skąd: Rio/Wrocław
Wysłany: Sob 02 Cze, 2012   

Frajer. Ale nie wiem, czy nie trzeba było gdzieś się zapisywać po wejściówkę. Musiałbyś poszukać. ;-))
 
 
voo_doo  
Stara Gwardia


Wiek: 31
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 763
Skąd: T-Town
Wysłany: Sob 02 Cze, 2012   

ktoś z ekpiy starszyzny będzie? :)
 
 
 
kizia  
Na pewno offtopuje
Lubię ser!


Wiek: 29
Dołączyła: 16 Sty 2011
Posty: 800
Skąd: Koszalin
Wysłany: Nie 03 Cze, 2012   

Na małej scenie zagra min. Kabanos. Na pewno przyjdę na ich koncert xD
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group