Tak było
I POL'AND'ROCK FESTIVAL JUZ ZA

(XXIV PRZYSTANEK WOODSTOCK)
sitemap
Poprzedni temat «» Następny temat
[Duża Scena] Zebrahead
Autor Wiadomość
pati  
Forumowy prawiczek

Dołączyła: 11 Mar 2011
Posty: 1
Skąd: Katowice
Wysłany: Pią 11 Mar, 2011   [Duża Scena] Zebrahead

Jak widnieje na ich stronce, pod tym linkiem zostali zaproszeni na tegoroczny Woodstock :)
 
 
Simon  
Typowy spamer


Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 1107
Skąd: Katowice
Wysłany: Pią 11 Mar, 2011   

o ku*wa kopia papa roach ahahahah

Jak na razie(po jednym utworze) lepsza kopia.
 
 
Kefir  
Tru Metal
Iron morda


Wiek: 32
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 1498
Skąd: Piła
Wysłany: Pią 11 Mar, 2011   

Klasyczny amerykański "punk" znany z głupkowatych komedii o ichnich ogólniakach. Nie mówię, mogłoby być gorzej, nie twierdzę, że w przypływie mocy% nie znajdę się pod sceną. Wszak na Tonicu, który wydawał mi się poronionym pomysłem też byłem. Poskakać można ale po Woodstocku spowdziewać by się można czegoś lepciejszego.
  
 
 
 
DarthMessiah  
Rozkręca sie

Dołączył: 05 Lis 2010
Posty: 183
Skąd: Gniezno
Wysłany: Pią 11 Mar, 2011   

Kefir dobrze prawi. Punk z głupkowatych komedii o ogólniakach. Za mało paliwa mają w graniu.
 
 
Chester  
Rozkręca sie


Wiek: 25
Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 205
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Wysłany: Pią 11 Mar, 2011   

Jako fan muzyki zwanej ' Punkiem Kalifornijskim ' lub też ' SkatePunkiem '(ta nazwa mi bardziej odpowiada) jestem dużo dużo bardziej za nimi niż za Donots (coś czuję że zostanę zjechany, choć przecież mamy różne gusta a o tym się nie dyskutuje, czyż nie :D?) Z PR tylko głos wokalisty mi ich przypomina nic więcej.
 
 
Sz.P.Szatan  
Rozkręca sie


Dołączył: 03 Lis 2009
Posty: 106
Skąd: z Szatanowa
Wysłany: Pią 11 Mar, 2011   

Kurde, ja pamiętam ich hit "Playmete of the year" sprzed 10 lat (poprawcie mnie).

Skąd Owsiak wykopuje te zespoły? Z archeo? :mrgreen:
 
 
 
trololol  
Forumowy prawiczek

Wiek: 94
Dołączyła: 11 Mar 2011
Posty: 11
Skąd: slask
Wysłany: Pią 11 Mar, 2011   

Simon napisał/a:
o ku*wa kopia papa roach ahahahah

Jak na razie(po jednym utworze) lepsza kopia.

Papa roach jest znacznie lepszy...
A to to jakies hm dziadostwo moim zdaniem :D
 
 
 
Chester  
Rozkręca sie


Wiek: 25
Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 205
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Wysłany: Pią 11 Mar, 2011   

trololol napisał/a:
Papa roach jest znacznie lepszy...


Zgodzę się aczkolwiek oni też jakoś strasznie źli nie są. Choć słyszałem lepsze :D
 
 
Rimmel  
Rozkręca sie

Wiek: 31
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 103
Skąd: Gorzyce
Wysłany: Sob 12 Mar, 2011   

Wcale nie brzmią tak źle, z chęcią ich posłucham w Kostrzyniu.
 
 
 
milan  
Po co tyle piszesz ?
freak4life


Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 1873
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sob 12 Mar, 2011   

1.Zebrahead po mojemu ma bliżej muzycznie do Sum41 i Blink 182 (tudzież do Simple Plan,których supportowali na koncercie w W-wie w 2008r.)niż do Papa Roach.

2.Ostatnią płytę ("Panty Raid") panowla nagrali z coverami,więc spodziewajcie się w ich pop-rap-punczkowej wersji takich hitów jak "Girlfriend" Avrilki
[video]http://www.youtube.com/watch?v=V6LLSgyd7Cw[/video]

czy "Oops..."Britnejki
[video]http://www.youtube.com/watch?v=HLx7oo6rviY[/video]

3.I jakby to napisała zbanowanna Panna 666-Jestem za.Choćby dla urozmaicenia oferty koncertowej.I z jakiegoś tam sentymentu tyż nooo...
 
 
harry  
ShoutBox
no przychódź.


Wiek: 31
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 789
Skąd: Trzebiel wieś
Wysłany: Sob 12 Mar, 2011   

w takim razie jestem w szoku. na pewno lepsze niż papa roach :D gratuluję.
 
 
 
kszak  
Forumowy prawiczek

Dołączył: 17 Kwi 2010
Posty: 48
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: Sob 12 Mar, 2011   

JEZU CHRYSTE DOSTAŁEM ORGAZMU

a porównywanie ich do punka z głupich amerykańskich komedii to lekka przesada - polecam płytę MFZB, nikt mi nie powie, że:
DarthMessiah napisał/a:
Za mało paliwa mają w graniu.


a coverów z Panty Raid można się spodziewać góra trzech-czterech, więc do przeżycia c(;

edit: ułatwię sprawę wszystkim, macie coś z ich własnej twórczości:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=XCf8RqXY32E[/video]
 
 
FeSTeR  
Po co tyle piszesz ?
Thrash'em All


Wiek: 33
Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 1773
Skąd: Nakło nad Notecią
Wysłany: Sob 12 Mar, 2011   

Wow :shock: Znam aż jeden kawałek ich :-P Bodajże z Tonego Hawka 3.

Jestem na nie. Uważam to za muzykę "dla nastolatków".
A zrobienie badziewnego kowera, badziewnego utworu (Avrilka), to już żenada :roll:
 
 
Wiaderko  
Rozkręca sie

Wiek: 26
Dołączył: 16 Lut 2010
Posty: 247
Skąd: Rybnik
Wysłany: Sob 12 Mar, 2011   

Też kojarzyłem ich tylko z soundtracku z Tony Hawka... jak dla mnie całkiem lajtowe urozmaicenie sceny Woodstockowej... na pewno zjawie się na koncercie ;)


[video]http://www.youtube.com/watch?v=Epe2dfFwSVo[/video]
 
 
wit3k91  
Forumowy prawiczek
"Prawdziwi przyjaciele dźgają Cię od przodu!"


Wiek: 27
Dołączył: 14 Maj 2010
Posty: 16
Skąd: Nowe Grodziczno
Wysłany: Sob 12 Mar, 2011   

milan napisał/a:
1.Zebrahead po mojemu ma bliżej muzycznie do Sum41 i Blink 182 (tudzież do Simple Plan,których supportowali na koncercie w W-wie w 2008r.)niż do Papa Roach.


Papa roach porównywać do Zabrahead? To dwa całkiem różne zespoły przecież... I tak jak wyżej napisane to się zgodzę i te info mnie nie cieszy ponieważ nie lubie tych zespołów (Sum41, Blink 182, simple plan no i teraz jeszcze Zabrahead). To się nadaje na domówkę bogatych dzieciaczków w ameryce a nie na taką imprezę jaką jest WOODSTOCK!!
 
 
 
Miru BGC  
Na pewno offtopuje


Wiek: 26
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 691
Skąd: Bytom
Wysłany: Sob 12 Mar, 2011   

Mnie się tam podoba jak grają i chętnie wpadne na ich koncert na PW... może nie jest to jakiś super szał ale nie grają źle i ciekawi mnie jaką atmosferę rozkręcą na koncercie 8-)
 
 
 
Prezes
Gość
Wysłany: Nie 13 Mar, 2011   

wlasnie sa w trakcie nagrywania plyty
wiec nie spodziweajcie coverow bo do woodstocka napewno ukoncza
podobno to bedzie Grindcore
wiec nie spodziewajcie sie punku z glupkowatych komedi o ogolniakach
 
 
Simon  
Typowy spamer


Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 1107
Skąd: Katowice
Wysłany: Nie 13 Mar, 2011   

Prezes napisał/a:
podobno to bedzie Grindcore

:lol: :lol:
Akurat dźwięk zarzynanej świni wpasuje się w skakanie w błocie.


Dają radę, posłuchałem ich trochę bardziej i są nawet zabawni, papa roach jest tylko żałosny a oni przynajmniej są pozytywni :-P
Chester napisał/a:
Jako fan muzyki zwanej ' Punkiem Kalifornijskim ' lub też ' SkatePunkiem '(ta nazwa mi bardziej odpowiada)

Skate punk nie = punk kalifornijski.


Skate punk:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=5ucAEdM8CLY[/video]

Punk kalifornijski
[video]http://www.youtube.com/watch?v=LCvv0NzyaSE[/video]
 
 
Chester  
Rozkręca sie


Wiek: 25
Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 205
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Wysłany: Nie 13 Mar, 2011   

Hmm nie będę się spierał :D
 
 
milan  
Po co tyle piszesz ?
freak4life


Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 1873
Skąd: Wrocław
Wysłany: Nie 13 Mar, 2011   

Prezes napisał/a:
wlasnie sa w trakcie nagrywania plyty
wiec nie spodziweajcie coverow bo do woodstocka napewno ukoncza
podobno to bedzie Grindcore
wiec nie spodziewajcie sie punku z glupkowatych komedi o ogolniakach


1.Prawda,że są w trakcie nagrywania nowej płyty
2.Kukam właśnie na ich set-listy i na tej podstawie cosik mi się zdaje,że jednak ze 2 covery ("Girlfriend" i "Ooops I did it again") to się na Woodzie pojawią.
3.Tia,podobno to Golec Ourkiestra nagra płytę gangsta-rap.Bujać to my,a nie nas.
4.A ja twierdzę odwrotnie-spodziewajcie się również i "punku z głupkowatych komedii o ogólniakach" i zobaczymy,panie Prezesie, czyje budzie na górze w sierpniu...
 
 
Loukass
Gość
  Wysłany: Wto 15 Mar, 2011   

Większość krytykuje zespół, a zarazem przyznaje się że nie znają ich repertuaru z wyjątkiem 2 kawałków. :roll: Co do pisania o głupkowatych komediach, to od producenta zależy jaki kawałek pojawi się na OST'cie. Poza tym skąd o tym wiecie, jeśli nie dlatrego że oglądacie te filmiki? Hipokryzja?

Sam kapeli słucham od dobrych 7 lat i uważam że po dobrym koncercie w Warszawie, pokażą się z dobrej strony.

Woodstock jest dla każdego!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group