Tak było
I POL'AND'ROCK FESTIVAL JUZ ZA

(XXIV PRZYSTANEK WOODSTOCK)
sitemap
Poprzedni temat «» Następny temat
The Hives

The Hives na Woodstocku?
Tak
60%
 60%  [ 9 ]
Nie
13%
 13%  [ 2 ]
Łobojętne mi
26%
 26%  [ 4 ]
Głosowań: 15
Wszystkich Głosów: 15

Autor Wiadomość
Kefir  
Tru Metal
Iron morda


Wiek: 32
Dołączył: 29 Cze 2009
Posty: 1500
Skąd: Piła
Wysłany: Sob 11 Gru, 2010   The Hives

A co myślicie na temat The Hives? Jak dla mnie dobra imreza by się pod sceną na koncercie rozkręciła :mrgreen: Pytanie nie dotyczy możliwości czasowo-logistyczno-pieniężnych tylko czy chcielibyście po prostu :-P
[video]http://www.youtube.com/watch?v=00ps8C2sDSs[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=MCQ7VLoY7bQ[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=NU-mMw0ACHE[/video]
 
 
 
Aras666  
Po co tyle piszesz ?
Always look on the bright side of life! :)


Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 1790
Skąd: Z nikąd
Wysłany: Sob 11 Gru, 2010   

mają troche mocy w sobie... tylko był bym ciekaw :P
 
 
futuristka666  
Rozkręca sie
Kwasożłop


Wiek: 109
Dołączyła: 24 Cze 2010
Posty: 260
Skąd: Szczecin
Wysłany: Nie 12 Gru, 2010   

Czemu by nie :D Poskakałabym przy nich.
 
 
PianA  
Moderator
chlap chlap


Wiek: 35
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 668
Skąd: gliwice
Wysłany: Pon 13 Gru, 2010   

a teraz 2 kawałki po których się okaże że the Hives znają prawie wszyscy
[video]http://www.youtube.com/watch?v=1M02bAWDFkI[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=xPVpggvwbFQ[/video]
 
 
 
Aras666  
Po co tyle piszesz ?
Always look on the bright side of life! :)


Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 1790
Skąd: Z nikąd
Wysłany: Pon 13 Gru, 2010   

Walk Idiot Walk jest zajebisty kawałek, a z tego co czytałem ich koncerty miażdżą :P jestem na TAK.
 
 
FeSTeR  
Po co tyle piszesz ?
Thrash'em All


Wiek: 33
Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 1773
Skąd: Nakło nad Notecią
Wysłany: Pon 13 Gru, 2010   

PianA napisał/a:
a teraz 2 kawałki po których się okaże że the Hives znają prawie wszyscy

Ja ich nie znam i ich nie chce bo nie lubię takiego grania :-)
 
 
Kefir  
Tru Metal
Iron morda


Wiek: 32
Dołączył: 29 Cze 2009
Posty: 1500
Skąd: Piła
Wysłany: Śro 22 Gru, 2010   

Widziałem z nimi wywiad po Openerze tegorocznym i raczej im się podobało, ponoć lubią jak publiczność się "dobrze bawi" czyli na Woodstocku sie by chłopaki odnaleźli ;P
 
 
 
Pan Manuel
Gość
Wysłany: Pon 10 Sty, 2011   

Ja również sie dołącze mają w sobie coś co sprawia że, ich muzyka świetnie sie nadaja dla wielu rodzaji ludzi oczywiście nie mówie tu o skrajnościach. W każdym razie ja bardzo chętnie bym ich posłuchał.
 
 
Simon  
Typowy spamer


Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 1107
Skąd: Katowice
Wysłany: Pon 10 Sty, 2011   

fajne, zajebiscie by sie przy tym skakalo :-P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group