Tak było
I POL'AND'ROCK FESTIVAL JUZ ZA

(XXIV PRZYSTANEK WOODSTOCK)
sitemap
Poprzedni temat «» Następny temat
Tabletki antykoncepcyjne
Autor Wiadomość
kizia  
Na pewno offtopuje
Lubię ser!


Wiek: 35
Dołączyła: 16 Sty 2011
Posty: 799
Skąd: Koszalin
Wysłany: Śro 25 Lip, 2012   

Bardzo zaciekawił mnie temat dotyczący tabletek antykoncepcyjnych. Zwykle opinie o bezpłodności po nich słyszałam tylko od "katolików-fanatyków", nigdy jednak nie potrafili udowodnić swojego zdania w żaden sposób. Sama studiuję Farmację i badając mechanizmy tych leków chyba nie znalazłabym w nich nic szkodliwego w tej materii (w końcu mają też swoje efekty uboczne). Z resztą co to za biznes dla firm farmaceutycznych? Bezpłodność = brak powrotu do ich tablet i brak nowego potencjalnego pacjenta.
W większość zgadzam się z kolegą Felas. Potrzebuję dowodów, żeby w coś uwierzyć, taki ze mnie mały badacz ;)
 
 
dezaprobator  
Stara Gwardia

Wiek: 39
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 1832
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: Czw 26 Lip, 2012   

kizia napisał/a:
Bardzo zaciekawił mnie temat dotyczący tabletek antykoncepcyjnych. Zwykle opinie o bezpłodności po nich słyszałam tylko od "katolików-fanatyków", nigdy jednak nie potrafili udowodnić swojego zdania w żaden sposób. Sama studiuję Farmację i badając mechanizmy tych leków chyba nie znalazłabym w nich nic szkodliwego w tej materii (w końcu mają też swoje efekty uboczne). Z resztą co to za biznes dla firm farmaceutycznych? Bezpłodność = brak powrotu do ich tablet i brak nowego potencjalnego pacjenta.
W większość zgadzam się z kolegą Felas. Potrzebuję dowodów, żeby w coś uwierzyć, taki ze mnie mały badacz ;)


http://www.dailymail.co.u...-fertility.html

Ale założę, się, że znów ktoś uzna, że to że ktoś powołuje sie na badania, a ich nie umieszcza w artykule w całości wraz z metodyką, oznacza, że artykuł jest nic nie warty...

Pozdr
 
 
 
Felas  
Coś już napisał

Wiek: 53
Dołączył: 07 Lip 2011
Posty: 89
Skąd: Berlin
Wysłany: Czw 26 Lip, 2012