Najlepsza Płyta roku 2010 |
Autor |
Wiadomość |
Miru BGC
Na pewno offtopuje
Wiek: 31 Dołączył: 03 Sie 2010 Posty: 686 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Czw 20 Sty, 2011
|
|
|
ta nowa płyta kultu to w sumie jedyna jaka mi podeszła więc subiektywnie oceniając jest dobra :D |
|
|
|
|
voo_doo
Stara Gwardia
Wiek: 36 Dołączył: 05 Sie 2008 Posty: 763 Skąd: T-Town
|
Wysłany: Czw 20 Sty, 2011
|
|
|
wiele dobrego stuffu nie było niestety:/ dla mnie oczywiście Iron Maiden - Final Frontier poza tym hmm dimmu borgir-abrahadabra (fajnie bo troche w innym klimacie, z orkiestrą symfoniczną i mimo że wokal troche psuje efekt naprawde dobrych kompozycji). Jak troche z innej beczki to z pewnością Loreena McKennitt - The Wind That Shakes The Barley. Dodałbym też Apocalyptica - 7th Symphony. No cóż mógłbym napisać jeszcze pare pozycji ale chyba nie ma to sensu... Oby 2011 lepszy był jeżeli chodzi o płodność muzyków. |
|
|
|
|
kijana
Moderator
Wiek: 33 Dołączył: 09 Sie 2008 Posty: 1007 Skąd: Trzebiel
|
Wysłany: Czw 20 Sty, 2011
|
|
|
Iron Maiden
Koniec Świata
Apocalyptica
Sabaton
Vavamuffin
Raczej nie muszę podawać tytułów. Są już wypisane |
|
|
|
|
|
milan
Po co tyle piszesz ? freak4life
Dołączył: 24 Lip 2009 Posty: 1854 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 21 Sty, 2011
|
|
|
voo_doo napisał/a: | Jak troche z innej beczki to z pewnością Loreena McKennitt - The Wind That Shakes The Barley. |
Szacun,że ktoś z forumowiczów rzucił nazwiskiem tej wyjątkowej twórczyni.Chociaż wymieniona przez ciebie płyta-po mojemu-niestety troszkę rozczarowuje w porównaniu ze starszymi dokonaniami (ale akurat poprzeczka jest podniesiona naprawdę wysoko). |
|
|
|
|
voo_doo
Stara Gwardia
Wiek: 36 Dołączył: 05 Sie 2008 Posty: 763 Skąd: T-Town
|
Wysłany: Pią 21 Sty, 2011
|
|
|
milan napisał/a: | Szacun,że ktoś z forumowiczów rzucił nazwiskiem tej wyjątkowej twórczyni.Chociaż wymieniona przez ciebie płyta-po mojemu-niestety troszkę rozczarowuje w porównaniu ze starszymi dokonaniami (ale akurat poprzeczka jest podniesiona naprawdę wysoko). |
ale tutaj jest mowa o najlepszych płytach 2010:) |
|
|
|
|
Earanil
Forumowy prawiczek
Wiek: 38 Dołączył: 22 Paź 2010 Posty: 35 Skąd: Biadki
|
Wysłany: Nie 23 Sty, 2011
|
|
|
zagraniczna:
Manic Street Preachers - Postcards From A Young Man - nie dorównuje genialnej wcześniejszej "Journal for Plague Lovers" (za bardzo przebojowa i lżejsza), ale czego by nie nagrali to wymiękam. Zasłużony tytuł "Godlike Genius" od NME Awards.
polska:
Merry Pop Ins - Ride The Silence - powalający debiut Poznaniaków, najlepszy polski grunge z domieszką hard rocka. |
|
|
|
|
Norberto666
Forumowy prawiczek Wrucimy Tu Jeszcze...
Wiek: 30 Dołączył: 27 Sty 2011 Posty: 39 Skąd: Warszawa/Trowbridge
|
Wysłany: Czw 27 Sty, 2011
|
|
|
Z Polskich Zespolow:
-Frontside Zniszczyc Wszystko :evil: |
|
|
|
|
Retribution
Forumowy prawiczek
Wiek: 36 Dołączył: 11 Lut 2011 Posty: 1 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 11 Lut, 2011
|
|
|
Wiele znanych zespołów wydało w tym roku swoje płyty, znajdują się w plebiscytach głównie za sprawą ich wrodzonej popularności.
Trochę wybiję się od reszty i podam 5 płyt wydanych w 2010, które z całą pewnością powinny znaleźć się w plebiscytach. Dlaczego jednak się nie znajdują, mimo, że prezentują bardzo wysoki poziom?
Nie mogę tego zrozumieć :D
Z góry ostrzegam: jeśli słuchasz wyłącznie tego co jest "trendy i cool", nie sięgaj po poniższe wydawnictwa, nie są one tworzone dla takich ludzi :)
Oto moja piątka faworytów.
1. Lebowski - Cinematic
Największa niespodzianka tego roku, do tego debiut, ale za to jaki... Koncept album poświęcony wielkim postaciom polskiej kinematografii.
http://www.youtube.com/watch?v=TKiX2Vyglds
2. Lunatic Soul - II
Solowy projekt Mariusza Dudy z Riverside, ma facet talent :)
http://www.youtube.com/watch?v=SLXHEYl4NgM
3. Disperse - Journey Through the Hidden Gardens
Wydaje się Wam, że potraficie grać na instrumentach? Według Was najlepszym gitarzystą jest Borysewicz? Posłuchajcie sobie Disperse i zrewidujcie swoje poglądy :D Rewelacja, polecam...
http://www.youtube.com/watch?v=lgJ5kyo_uSY
4. Animations - Reset Your Soul
Dream Theater wcale nie ma monopolu na wirtuozerię.
http://www.youtube.com/watch?v=Jylu7ujsmro
5. Dianoya - Obscurity Divine
Bardzo doomowe i senne klimaty, czasami wręcz hipnotyzujące.
http://www.youtube.com/watch?v=AxaRlj1_mus
Polecam każdemu, kto ceni sobie ambitną muzykę przygodę z wyżej wymienioną "piątką". |
|
|
|
|
PianA
Moderator chlap chlap
Wiek: 40 Dołączył: 11 Kwi 2008 Posty: 666 Skąd: gliwice
|
Wysłany: Sob 12 Lut, 2011
|
|
|
Polski typ:
Kim Nowak - Kim Nowak - nie ma co komentować
Zagraniczny typ:
Jamiroquai Rock Dust Light Star - Jamiroquai pokazują dalej klasę
THE DEAD WEATHER - "Sea of Cowards" - Jack White zakończył działalność White Stripes ale dla THE DEAD WEATHER to pozwalam mu
VAMPIRE WEEKEND - "Contra" - bardzo fajne granie. Specyficzny i bardzo radosny sposób grania. nieprzeciętna muzyka, ambitna. można by powiedzieć fajne pimkanie |
|
|
|
|
polkopek
Forumowy prawiczek "Braciszku, przyszło nam szumieć na sk..wiałym bru
Wiek: 33 Dołączył: 12 Sty 2011 Posty: 6 Skąd: Żelechów
|
Wysłany: Pon 25 Kwi, 2011
|
|
|
Sabaton - Coat of Arms. Podoba i się ta płyta bo power metal jest świetny, a same utworu mają dużo polskich akcentów No i oczywiście kawałek Screaming Eagles jeszcze jest. Moim zdaniem najlepszy kawałek z płyty
a w polsce? ....
dla mnie żadna sie nie wyróżniła z posrod innych, |
|
|
|
|
antyl
Forumowy prawiczek
Dołączył: 14 Kwi 2011 Posty: 40 Skąd: ok. Poznania
|
Wysłany: Pon 25 Kwi, 2011
|
|
|
Z zagranicznych to chyba Eluveitie - Everything Remains As It Never Was.
Strasznie słaby ten 2010 rok bardzo średnie płytki ulubionych zespołów jak Iron Maiden, Therion, Blind Guardian.
Z polskich wyróżniłbym Fishdicka 2. W Polsce to jeszcze większa słabizna niż na świecie. Takie czasy. |
|
|
|
|
shrew
Coś już napisał
Wiek: 33 Dołączyła: 12 Maj 2011 Posty: 71 Skąd: Bn
|
Wysłany: Pią 13 Maj, 2011
|
|
|
Zdecydowanie Kult Unplugged (chociaż współpraca z MTV początkowo strasznie mnie zniechęciła). Płytę przesłuchałam dopiero po styczniowym koncercie w Zabrzu, no i tak szlaja się za mną do dnia dzisiejszego :oops: |
|
|
|
|
juvego1988
Forumowy prawiczek
Wiek: 36 Dołączył: 24 Lip 2009 Posty: 34
|
Wysłany: Wto 19 Lip, 2011
|
|
|
Kolejność alfabetyczna (moim zdaniem rok 2010 wcale taki słaby nie był jeśli chodzi o albumy):
Anathema - We're Here Because We're Here,
Burzum - Belus,
Hurts - Happiness,
Iron Maiden - The Final Frontier,
Kult - MTV Unplugged,
Motörhead - The Wörld Is Yours,
Nevermore - The Obsidian Conspiracy,
Overkill - Ironbound,
Ozzy Osbourne - Scream,
Robert Plant - Band of Joy,
Scorpions - Sting In The Tail,
Sodom - In War And Pieces,
Striker - Eyes In The Night |
|
|
|
|
voo_doo
Stara Gwardia
Wiek: 36 Dołączył: 05 Sie 2008 Posty: 763 Skąd: T-Town
|
Wysłany: Śro 20 Lip, 2011
|
|
|
są gusta i gusta, ja też wiem że te zespoły wydawały płyty w 2010 ale czy któryś z tych albumów wymienił bym wśród najlepszych to już inna historia :) |
|
|
|
|
|