Tak było
I POL'AND'ROCK FESTIVAL JUZ ZA

(XXIV PRZYSTANEK WOODSTOCK)
sitemap
Poprzedni temat «» Następny temat
Przedstaw się napisz kim jesteś... Może się już znamy..
Autor Wiadomość
sabina  
Coś już napisał


Wiek: 57
Dołączyła: 25 Lis 2012
Posty: 54
Skąd: Jelcz-laskowice
Wysłany: Pią 07 Gru, 2012   

Witam:) Na imię mi Sabina. Mogłabym być Waszą mamą, gdyż mam 46 lat. Czuję się jednak wspaniale i młodo. Mieszkam w Jelczu-Laskowicach (miłe okolice Wrocławia).Od wielu lat wierna muzyce i nie tylko. Na wood byłam tylko dwa razy, ale od następnego roku będę tam co roku:) Jesli ktoś chce pojechac, a nie ma z kim, niech da znak. Razem damy radę:) Ja też nie jeździłam, gdyż nie miałam z kim:) pozdrawiam Was wszystkich! :)) :))
  
 
 
Mazu  
Typowy spamer
Ninja z Kazachstanu


Wiek: 31
Dołączyła: 03 Sie 2009
Posty: 1050
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pią 07 Gru, 2012   

Dlaczego ja się tutaj jeszcze nie przedstawiłam? (Chyba.)

Na imię mi Monika (oklepane), jestem z Trójmiasta, studiuję na Politechnice Gdańskiej (póki co), lat 20, zodiakalna Waga (z elementami Panny, bo urodziłam się na styku tych dwóch znaków i czasem się zdarza, że podają mnie jeszcze jako Pannę).
Kiedyś ruda, teraz mniej. Bez czerwonych spodni ani rusz na Wood! A! I rozłożona zawsze w lasku za Gastronomią.

4 Woody za mną, 5-ty się szykuje.
 
 
 
maryy  
Forumowy prawiczek

Wiek: 29
Dołączyła: 22 Gru 2012
Posty: 5
Skąd: okolice Warszawy
Wysłany: Sob 22 Gru, 2012   

Nazywam się Marysia, jestem z okolic Warszawy. w tym roku kończę szkołę średnią, później planuję studiować biologię morza. pasjonuję się żeglarstwem; w wolnym czasie słucham muzyki (moje ulubione kapele to KSU, The Analogs, Pink Floyd i Bruce Springsteen)
Dołączyłam do tego forum z nadzieją znalezienia towarzyszy letniego festiwalowego tournée ;)
Pozdrawiam
 
 
Ashbka  
Forumowy prawiczek

Wiek: 30
Dołączyła: 06 Sty 2013
Posty: 13
Skąd: Katowice
Wysłany: Nie 06 Sty, 2013