Tak było
I POL'AND'ROCK FESTIVAL JUZ ZA

(XXIV PRZYSTANEK WOODSTOCK)
sitemap
Poprzedni temat «» Następny temat
Sesja na uctoku

Czy uważasz że pomysł sesji ślubnej na woodstocku jest trafny?
Tak
68%
 68%  [ 13 ]
Nie
10%
 10%  [ 2 ]
Dynda mi to :)
21%
 21%  [ 4 ]
Głosowań: 19
Wszystkich Głosów: 19

Autor Wiadomość
AnOfDe  
Forumowy prawiczek

Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 3
Skąd: Lca
Wysłany: Pon 15 Lip, 2013   Sesja na uctoku

Witajcie koleżanki i koledzy. W tym roku mam pomysł na zrobienie sesji na woodstocku. Jako że jestem fotografem i chciałem zrobić coś niecodziennego pomyślałem o sesji ślubnej na woodstoku. Jak nie trudno się domyślić pary które miałem jako nowożeńcy nie wykazali chęci na takie sesje. Poza tym trzeba czuć tamte klimaty. Dla tego zwracam się z propozycją do Was. Może jest jakaś para która by chciała taką sesję ? macie jeszcze suknie i garniaki, może nie dawno braliście ślub i chcielibyście jeszcze jedną sesję odjechaną ? Nie mam pojęcia jaki może być odzew do mojej propozycji ale jeśli duży bo będę kombinował aby wszystkim którzy chcą zrobić świetną pamiątkę. Oczywiście nie mam zamiaru brać za to żadnych pieniędzy! Jeśli ktoś jest zainteresowany to proszę o info, jeśli ktoś chce sprawdzić moją wiarygodność i jakość zapraszam na moją stronę www.Krzyżanowscy.pl

Ps. zapomniałem napisać że w tym roku nie uda mi się być na całym woodzie i będę tylko 1-2

Jeśli masz pomysł na inną odjechaną sesję to pisz pomysła !
 
 
goldenboj  
Lubi pieprzyć
Muzyk :)


Wiek: 33
Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 469
Skąd: Zbąszynek
Wysłany: Pon 15 Lip, 2013   

Ja bardzo chętnie wziąłbym udział w takiej sesji :D niestety nie mam żony i nie brałem ślubu :P
 
 
 
manfredka  
Forumowy prawiczek
Miła..czasem drapie.


Wiek: 28
Dołączyła: 30 Lip 2012
Posty: 28
Skąd: Jastarnia
Wysłany: Pon 15 Lip, 2013   

Jakbym miała białą suknię to mogłabym być Twoją "Żoną Do Zdjęcia" :DD
 
 
 
AnOfDe  
Forumowy prawiczek

Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 3
Skąd: Lca