Tak było
I POL'AND'ROCK FESTIVAL JUZ ZA

(XXIV PRZYSTANEK WOODSTOCK)
sitemap
Poprzedni temat «» Następny temat
Reportaż: Pożegnanie z Jezusem
Autor Wiadomość
desolationrow94  
Forumowy prawiczek

Dołączyła: 17 Lut 2014
Posty: 2
Skąd: Pułanki
Wysłany: Wto 18 Lut, 2014   Reportaż: Pożegnanie z Jezusem

Witam
Jestem studentką dziennikarstwa na Uniwersytecie Jagiellońskim. Na zajęcia z pracowni prasowej, mieliśmy za zadanie napisać reportaż na dowolny temat. Zdecydowałam, że napisze o tych bardziej hardcore' owych festiwalach muzycznych (koleżanka która była na Openerze np. zdziwiła się, jakie "spartańskie" warunki z pola namiotowego opisuje) czyli głównie o CRF i Woodstocku. Czyli o tych, na których albo byłam, albo o których znalazłam/wysłuchałam najwięcej ciekawych historii. Jednym ze źródeł, było dla mnie to forum ;) Mam nadzieję, że nikt nie ma mi za złe skorzystania ze swojego postu. Chętnych zapraszam do lektury na:
http://kulturastycznie.bl...-z-jezusem.html
Chciałam też dodać w załączniku wersję wordowską dla tych, którzy takową wolą, ale niestety nie jest dozwolony format docx w załącznikach :C Ale jakby co, chętnie wyślę na maila ;)
Ogólnie wielkie dzięki, że zamieszczacie tutaj tak wiele ciekawych historii, dzięki temu, reportaż tak jakby pisał się sam i pisałam go z przyjemnością ;) Zachęcam do pisania pozytywnych jak i negatywnych opinii, w końcu trzeba się doskonalić ;)
PS. proszę wybaczyć mi jakieś niedociągnięcia czy przeinaczenia (o przecinkach nie wspomnę, zawsze miałam z nimi spory problem...), bądź co bądź, na woodstocku nie byłam. Ale po przeczytaniu tych wszystkich historii, zdecydowanie muszę pojechać na przyszłą edycję ;D
PS2. nie przestraszcie się dość stereotypowego lidu, chodziło o przyciągniecie uwagi, potem jest już głównie miłość, radość i dobra zabawa ^^
 
 
MWzWM  
Rozkręca sie
Goebbels fotografii reportażowej


Wiek: 103
Dołączył: 09 Lip 2012
Posty: 263
Skąd: z miasta
Wysłany: Śro 19 Lut, 2014