Tak było
I POL'AND'ROCK FESTIVAL JUZ ZA

(XXIV PRZYSTANEK WOODSTOCK)
sitemap
Poprzedni temat «» Następny temat
Boguś Linda
Autor Wiadomość
goldenboj  
Lubi pieprzyć
Muzyk :)


Wiek: 29
Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 469
Skąd: Zbąszynek
Wysłany: Wto 05 Sie, 2014   Boguś Linda

Przezajefajny koleś :) kto był? nie obyło się bez cytatów z Psów :D
 
 
 
kizia  
Na pewno offtopuje
Lubię ser!


Wiek: 30
Dołączyła: 16 Sty 2011
Posty: 800
Skąd: Koszalin
Wysłany: Wto 05 Sie, 2014   

Łe, męczyli go tymi cytatami. Ogólnie spoko, trochę się pośmiałam. Bardzo wyluzowany facet :) Pamiętaj, nic nie musisz!
 
 
xxl  
Coś już napisał


Wiek: 28
Dołączyła: 15 Lis 2011
Posty: 93
Skąd: Żary/Wro
Wysłany: Wto 05 Sie, 2014   

Byłam, choć wrażenia miałam takie sobie. Przyznaję, że nie jestem fanką polskiego kina i filmów z Lindą, ale byłam bardzo ciekawa, bo to w końcu ważna figura w naszej kulturze. Jak dla mnie jednak było trochę nijako, Linda wydawał się nie mieć pomysłu na odpowiedzi, mówił jakby bez przekonania... Ale to tylko moje odczucia.

Irytująca była część spotkania przeznaczona na rozmowę z publicznością - kupa ludzi marnująca cenny ASP-owy czas na załatwianie swoich prywatnych spraw typu wyznania miłości, prośby o przytulenie/uścisk dłoni, laska przechwalająca się tym, że zna Lindę osobiście i pytająca, jak się mają jego konie... No ludzie drodzy. Można było ten czas lepiej wykorzystać z korzyścią dla wszystkich zgromadzonych.
 
 
kizia  
Na pewno offtopuje
Lubię ser!


Wiek: 30
Dołączyła: 16 Sty 2011
Posty: 800
Skąd: Koszalin
Wysłany: Wto 05 Sie, 2014   

xxl napisał/a:
laska przechwalająca się tym, że zna Lindę osobiście i pytająca, jak się mają jego konie... No ludzie drodzy. Można było ten czas lepiej wykorzystać z korzyścią dla wszystkich zgromadzonych.

"Och nie widzieliśmy się chyba rok, pli pli pli, prut prut" Żałosne :)
 
 
forysiowa  
Lubi pieprzyć


Wiek: 22
Dołączyła: 16 Lis 2013
Posty: 306
Skąd: Jaworze
Wysłany: Wto 05 Sie, 2014   

Ja byłam tylko na chwilkę za barierkami strzelić kilka zdjęć, bo było tak duszno, że dłużej bym nie wytrzymała, więc wysłuchałam tylko kilka pierwszych minut spotkania z nim.
 
 
 
aqu32  
Na pewno offtopuje


Wiek: 34
Dołączył: 29 Lut 2012
Posty: 712
Skąd: Pabianice
Wysłany: Wto 05 Sie, 2014   

Na Maryśce Czubaszek przeszło godzinę przed Lindą było mniej osób, ale samo spotkanie wg mnie było ciekawsze i bardziej zabarwione humorem. Linda to fajny facet, utalentowany aktor, ale nie należy do wirtuozów wywiadów, więc co poniektórzy mogli być deko rozczarowani. Same nawiązania do Psów nie wystarczyły, by wyjść z tego spotkania w pełni usatysfakcjonowanym.
 
 
 
kokainpl  
Forumowy prawiczek

Wiek: 22
Dołączył: 16 Kwi 2014
Posty: 24
Skąd: Kaźmierz/Poznań
Wysłany: Wto 05 Sie, 2014   

a mnie się bardzo podobało, świetny facet, chętnie poszedłbym z nim na wódkę
 
 
kometta  
Rozkręca sie
wszyscy mamy źle w głowach, że żyjemy

Wiek: 24
Dołączyła: 07 Sie 2012
Posty: 145
Skąd: Szczecin
Wysłany: Śro 06 Sie, 2014   

Ah,Boguś... ogólnie spotkanie z nim sympatyczne, ale potem właśnie ci ludzie proszący non stop o fotkę, zgnojenie, przytulenie byli już namolni. Chociaż ich rozumiem, w końcu to sam w sobie Bogusław Linda :)
Pamiętam, że osobiście sama chciałam go spytać ile to złych kobiet spotkał w swoim życiu przed nakręceniem "Psów", po czym stwierdziłam, że temat tego filmu jest oklepany aż do porzygu i odpuściłam.
Teraz wpadłam na to, że warto było go zapytać o film "Tato", a mianowicie o to, czy grając rolę ojca walczącego o prawo do opieki nad córką, czuł że może być przewodnikiem dla wielu innych, "szarych" ojców w podobnej sytuacji. Cóż, trudno-może następnym razem :D
 
 
 
Miru BGC  
Na pewno offtopuje


Wiek: 27
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 691
Skąd: Bytom
Wysłany: Śro 06 Sie, 2014   

Mi się spotkanie bardzo podobało, super sie go słuchało nawet kiedy "za bardzo nie wiedział co ma odpowiedzieć na to pytanie", Boguś zawsze spoko, szkoda tylko tych cycatów z "Psów" które chciano wyciągnąć od niego, i w sumie nawet się udało (sam bardzo liczyłem na "w imię zasad..."), ale widać że mu to nie leżało i szkoda właśnie tego że ludzie go tym męczyli jakby nie widząc jak sam Boguś to znosi...
Nie powiem już o tej lasce, która zaczęła nawiązywać do konia bo ręce opadły do ziemi...

Ale summa summarum to dalej uważam że to było na prawdę super spotkanie i chętnie bym to powtórzył :))
 
 
 
goldenboj  
Lubi pieprzyć
Muzyk :)


Wiek: 29
Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 469
Skąd: Zbąszynek
Wysłany: Śro 06 Sie, 2014   

Właśnie takich ludzi powinno się zapraszać na asp, idoli, których niestety nie można spotkać/poznać na codzień x p
 
 
 
Elsanka  
Rozkręca sie


Dołączyła: 24 Sie 2013
Posty: 147
Skąd: śląsk
Wysłany: Śro 06 Sie, 2014   

A mi się bardzo podobało, fajny facet z niego jest i nawet śmiesznie było. Niektóre pytania publiczności żałosne, ale chyba zawsze się takie zdarzają. Jedyne co mnie wkurzyło, to że akurat jak było spotkanie, to z tyłu trwały jakieś warsztaty na gitarach (?), a my siedzieliśmy niedaleko i słyszeliśmy co piąte słowo.
 
 
raffaela  
Forumowy prawiczek

Wiek: 25
Dołączyła: 07 Sie 2014
Posty: 3
Skąd: Mysłowice
Wysłany: Czw 07 Sie, 2014   

hm. Tak mówicie o przeszkadzaczach, którzy mieli prośby zamiast pytań... od tego to jednak jest, by zwykli ludzie mogli spełnić jakieś swoje małe marzenie w związku z "idolem", jak zwał tak zwał. Ja poprosiłam Go o życzenia uodzinowe dla mamy i Jej łzy szczęścia i zdumienia były warte zabrania sobie samej szansy na jakieś ciekawe pytanie. Czekam na hejty...
 
 
 
goldenboj  
Lubi pieprzyć
Muzyk :)


Wiek: 29
Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 469
Skąd: Zbąszynek
Wysłany: Czw 07 Sie, 2014   

Hejtów nie będzie jeśli pokażesz cycki :)
Boguś byłby dumny :)
 
 
 
kometta  
Rozkręca sie
wszyscy mamy źle w głowach, że żyjemy

Wiek: 24
Dołączyła: 07 Sie 2012
Posty: 145
Skąd: Szczecin
Wysłany: Czw 07 Sie, 2014   

raffaela napisał/a:
Czekam na hejty...


Halo!Szanujący się Woodstockowicz nie pluje hejtami na lewo i prawo :D
A twój gest mi się bardzo spodobał :)
 
 
 
gucioprawda89  
Lubi pieprzyć
biotechnolog

Wiek: 29
Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 366
Skąd: Częstochowa/Warszawa
Wysłany: Czw 07 Sie, 2014   

kometta napisał/a:
raffaela napisał/a:
Czekam na hejty...


Halo!Szanujący się Woodstockowicz nie pluje hejtami na lewo i prawo :D


Ale to automatycznie nie oznacza, że nie chcemy pooglądać cycków ;)
 
 
 
kometta  
Rozkręca sie
wszyscy mamy źle w głowach, że żyjemy

Wiek: 24
Dołączyła: 07 Sie 2012
Posty: 145
Skąd: Szczecin
Wysłany: Czw 07 Sie, 2014   

gucioprawda89 napisał/a:
kometta napisał/a:
raffaela napisał/a:
Czekam na hejty...


Halo!Szanujący się Woodstockowicz nie pluje hejtami na lewo i prawo :D


Ale to automatycznie nie oznacza, że nie chcemy pooglądać cycków ;)


a to mało ich na Woodzie było? Ja co rusz widziałam :D
 
 
 
gucioprawda89  
Lubi pieprzyć
biotechnolog

Wiek: 29
Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 366
Skąd: Częstochowa/Warszawa
Wysłany: Czw 07 Sie, 2014   

Cycków nigdy za wiele ;)
 
 
 
Amigo  
Forumowy prawiczek

Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 45
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Czw 07 Sie, 2014   

Ojej! To Boguś Linda nie pokazał Wam cycków? Jaka szkoda! No ubolewam nad Waszym losem...
 
 
raffaela  
Forumowy prawiczek

Wiek: 25
Dołączyła: 07 Sie 2014
Posty: 3
Skąd: Mysłowice
Wysłany: Pią 08 Sie, 2014   

kometta napisał/a:
raffaela napisał/a:
Czekam na hejty...


Halo!Szanujący się Woodstockowicz nie pluje hejtami na lewo i prawo :D
A twój gest mi się bardzo spodobał :)


no jedną pannę tu trochę hejtujecie :D ale nie widziałam tej akcji, więc może słusznie, nie wiem.
 
 
 
Azunoth  
Rozkręca sie
Meee


Wiek: 28
Dołączył: 17 Lip 2012
Posty: 142
Skąd: Wrocław/Jodłownik
Wysłany: Pią 08 Sie, 2014   

Bo jej się należy... Znam sławną osobę, rozmawialiśmy! Prawie jej malinowy kisiel czułem pod przeciwległą ścianą namiotu ASP.

P.S. Pewnie gdyby na miejscu Lindy była Agnieszka Włodarczyk albo Anna Przybylska, to tez chciałbym się przytulić xD
 
 
Huba  
Forumowy prawiczek
piwo&satan


Wiek: 28
Dołączył: 28 Gru 2013
Posty: 24
Skąd: poznan/szczecin
Wysłany: Sob 09 Sie, 2014   

byłem i szalu nie zrobil


wydaje mi sie, ze na sile prówał byc "mlodziezowy"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group