Tak było
I POL'AND'ROCK FESTIVAL JUZ ZA

(XXIV PRZYSTANEK WOODSTOCK)
sitemap
Poprzedni temat «» Następny temat
Miejsce w namiocie, przygarnie ktoś coś?
Autor Wiadomość
Ryba2747  
Forumowy prawiczek


Dołączył: 11 Lip 2014
Posty: 40
Skąd: Kępno
Wysłany: Pią 11 Lip, 2014   Miejsce w namiocie, przygarnie ktoś coś?

Witam, a tak jako że jestem początkujący tutaj i nikt mnie nie kojarzy, warto by było coś o sobie bąknąć.
A więc cóż. Jestem Krystian, jestem z Kępna, mam 17 lat, jestem brunetem o brązowych oczętach ^_^ Słucham Rock'a, Punk'a oraz wszelakie pojedyńcze utwory Metalu czy też Reggae.
Woodstock 2014 będzie moim pierwszym Woodstockiem jaki przeżyję z czego bardzo się cieszę że mimo przeciwności losu w końcu mi się uda dotrzeć ;-;
Wyruszam 31 lipca rano z Ostrowa Wlkp. o 10:00 będę w Kostrzynie. <- Jak dojdę na wooda? Za ludźmi :D
Jestem osobą lubiącą przeżywać spontany więc jako że przy kasie nie jestem, mam tylko na jedną stronę na pociąg :D Powrót? Czysty spontan, pytanie coś albo z buta :D
No i wkracza tutaj sedno już mojego problemu, mianowicie nie mam namiotu..
A jako że to jest 21 wiek i rzesza młodych ludzi to no-lify przed komputerem to nie ma kto nawet pożyczyć. I czy zlitowała by się jakaś osóbka która przygarneła by mnie na te 3 dni czyli 2 noce pod swój namiot ( jeśli ma miejsce ) lub zaopatrzyła się w dwa namioty gdzie jeden by mi dała do uzytkowania od razu obok? Nie jestem jakimś jebanym złodziejem, krętaczem czy coś, jadę na swój 1 woodstock by w końcu poczuć coś więcej niż zwykłe małe koncerty przy okolicach swojej miejscowości, chce zostać styrany, połamany, wykończony po zajebistym pogo/ścianie śmierci/wirze etc pod samiutką sceną! Lecz muszę też spać i trzeźwieć...
Jeśli takowej osoby nie znajdę to pozostanie mi śpiwór i sucha ziemia ale też dam radę, na pewno przede wszystkim będę tam w tym roku! 20 lecie wooda będzie moje ;3
A więc ponawiając, przygarnie ktoś na śliczne oczka? 8)
 
 
Swarog  
Rozkręca sie
Ksylenowy Wojownik Wioski Wikingów