Tak było
I POL'AND'ROCK FESTIVAL JUZ ZA

(XXIV PRZYSTANEK WOODSTOCK)
sitemap
Poprzedni temat «» Następny temat
Łąki Łan
Autor Wiadomość
Zander  
Rozkręca sie


Dołączył: 15 Sty 2013
Posty: 113
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Śro 23 Sty, 2013   Łąki Łan

Z tego co wiem to mówi się i to sporo że mają zagrać w tym roku :) Wiem to od przyjaciela który jest ze środowiska WOŚP i trochę się orientuje. Jeśli zagrają na pewno będę!

http://www.youtube.com/watch?v=HS3Tppdu50c
 
 
Jaaasiek  
Po co tyle piszesz ?


Wiek: 34
Dołączył: 07 Kwi 2012
Posty: 1638
Skąd: Drink Team Żywiec
Wysłany: Śro 23 Sty, 2013   

Takoż i ja będę, niesamowite koncerty pełne energii dają i ten pozytyw ze sceny :)
 
 
 
Agó  
Na pewno offtopuje
Bożena!!


Wiek: 26
Dołączyła: 06 Lip 2011
Posty: 872
Skąd: Częstochowa
Wysłany: Śro 23 Sty, 2013   

Koncerty niesamowite i też bym była z chęcią jeszcze raz, ale trzeci raz? bez przesady, inne zespoły też są fajne :D z całym sentymentem fajnie by było gdyby to była tylko plotka...
 
 
pankowa  
Rozkręca sie


Wiek: 29
Dołączyła: 26 Kwi 2011
Posty: 223
Skąd: z nikąd
Wysłany: Śro 23 Sty, 2013   

Nie mam nic do nich, ale już za dużo razy grali, jest mnóstwo innych zespołów które widziałabym zamiast nich ;D
 
 
kowal  
Rozkręca sie


Dołączył: 19 Sty 2011
Posty: 235
Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 23 Sty, 2013   

lubię, lubię..ale ile można ? :)
3 raz w przeciągu czterech Przystanków to lekka przesada więc raczej wątpię aby to była prawda.

Poza tym teraz ciężko ich nie zobaczyć, wszędzie ich pełno.
 
 
praptak  
Coś już napisał


Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 56
Skąd: TYCHY
Wysłany: Śro 23 Sty, 2013   

Jak dla mine to mega zje**** zespół. Wgl nie wiem o co im chodzi.
 
 
Sister Midnight  
Zakurwim dęsa ?
stawka większa niż cyce


Wiek: 30
Dołączyła: 10 Lut 2009
Posty: 2839
Skąd: zewsząd
Wysłany: Śro 23 Sty, 2013   

pierdolamento. a ja się powtórzę, bo już to gdzieś na forum pisałąm: jak dla mnie oni moga grać co roku, jak currantcośtam czy zielone żabki
 
 
 
19kojot91  
Lubi pieprzyć


Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 504
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Śro 23 Sty, 2013   

Nie wiem co oni ćpają, ale ich narkowizje to nie nie moja bajka.
 
 
Jaaasiek  
Po co tyle piszesz ?


Wiek: 34
Dołączył: 07 Kwi 2012
Posty: 1638
Skąd: Drink Team Żywiec
Wysłany: Śro 23 Sty, 2013   

Zaskoczę Cię - nie ćpają nic i nie mają narkotycznych wizji.
 
 
 
sekator2020  
Rozkręca sie
Music is my Hot Hot Sex


Wiek: 29
Dołączył: 14 Maj 2010
Posty: 229
Skąd: Brzeg-Opolskie
Wysłany: Śro 23 Sty, 2013   

Są tak bardzo dziwni i oryginalni że idealnie pasują do Wooda, jak dla mnie mogą grać co roku :)
 
 
19kojot91  
Lubi pieprzyć


Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 504
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Śro 23 Sty, 2013   

Jaaasiek napisał/a:
Zaskoczę Cię - nie ćpają nic i nie mają narkotycznych wizji.

Jak Ty lubisz się wszystkiego czepiać co napiszę ...


Taki żart, odnośnie ich wizerunku scenicznego który mi się kojarzy w ten a nie w inny sposób.
 
 
Jaaasiek  
Po co tyle piszesz ?


Wiek: 34
Dołączył: 07 Kwi 2012
Posty: 1638
Skąd: Drink Team Żywiec
Wysłany: Śro 23 Sty, 2013   

19kojot91 napisał/a:
Jaaasiek napisał/a:
Zaskoczę Cię - nie ćpają nic i nie mają narkotycznych wizji.

Jak Ty lubisz się wszystkiego czepiać co napiszę ...


Taki żart, odnośnie ich wizerunku scenicznego który mi się kojarzy w ten a nie w inny sposób.

Nie słódź sobie, nie wszystkiego :P
 
 
 
Rodrigo  
Forumowy prawiczek
i tak wszyscy umrzemy

Wiek: 27
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 26
Skąd: Jaworzno
Wysłany: Czw 24 Sty, 2013   

Znów? Cóż, czemu nie. :P
 
 
Viking  
Typowy spamer
I swój żywot przed nicością ratuje


Wiek: 43
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 1009
Skąd: South Pomerania
Wysłany: Czw 24 Sty, 2013   

I dla mnie mogą grać co roku, taka woodstockowa tradycja.
 
 
straits  
Forumowy prawiczek

Wiek: 22
Dołączyła: 11 Sty 2013
Posty: 7
Skąd: Koronowo
Wysłany: Czw 24 Sty, 2013   

Łąki Łan.. mogę słuchać zawsze i wszędzie ! :D
 
 
 
xXXxGumisxXXx  
Rozkręca sie


Wiek: 25
Dołączył: 31 Paź 2011
Posty: 253
Skąd: Głogów
Wysłany: Sob 26 Sty, 2013   

Jeżeli faktycznie przyjadą to idę na pewniaka pomimo, że ni w ząb nie czaje ich wizji ;P
 
 
 
HappyGregor  
Rozkręca sie
Enjoy!


Wiek: 25
Dołączył: 29 Lip 2011
Posty: 147
Skąd: Sieraków
Wysłany: Nie 27 Sty, 2013   

Są genialni, i w sumie nie mam nic przeciwko żeby ich wpisać na coroczną listę woodstockową. Mają na siebie pomysł chłopaki ;D
 
 
 
Wyrocznia  
Forumowy prawiczek


Dołączył: 24 Sie 2012
Posty: 24
Skąd: Ze wsząd
Wysłany: Pon 28 Sty, 2013   

A ja mam nadzieje,że już nigdy nie zetknę się z tym zespołem.
 
 
pattvampire  
Forumowy prawiczek


Wiek: 24
Dołączyła: 20 Kwi 2012
Posty: 40
Skąd: Poznań
Wysłany: Pon 28 Sty, 2013   

jeśli chodzi o Łąki Łan to jestem za tym by byli co roku jak zż;3 nie da Ci nic tego Łąki Łan da! ;D
 
 
Non Iron  
Forumowy prawiczek

Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 7
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 28 Sty, 2013   

Kapela dobra, ale zaproszenie ich kolejny raz byłoby oznaką obłudy, bo jak to Jurek mówił, nie chcą aby kapele się powtarzały (dlatego np nie może zagrać Dezerter, Moskwa czy KSU, które grały kilka ładnych lat temu)
 
 
Jabłuszko  
Jabłuszek Sandomierski
\,,/(^_^)\,,/


Wiek: 27
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 470
Skąd: Dwikozy
Wysłany: Wto 29 Sty, 2013   

HappyGregor napisał/a:
Są genialni, i w sumie nie mam nic przeciwko żeby ich wpisać na coroczną listę woodstockową. Mają na siebie pomysł chłopaki ;D


Ile można powtarzać tę samą kapele?
Słyszałem "wielkie" słowa o różnorodności i nowych artystach wiec nie popadajmy w skrajność, dajmy szansę innym. Od początku nie przepadałem za ich twórczością, choć dużej ilości osób się podobają, nie będę tu rozmawiać o waszych gustach. Lecz ile razy można smakować ten sam podgrzewany kotlet z jednej sceny, jeszcze raz się pytam ile???
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group