Tak było
I POL'AND'ROCK FESTIVAL JUZ ZA

(XXIV PRZYSTANEK WOODSTOCK)
sitemap
Poprzedni temat «» Następny temat
Propozycja
Autor Wiadomość
LukaszZnakomity  
Forumowy prawiczek
Kurczak


Wiek: 26
Dołączył: 28 Lip 2013
Posty: 4
Skąd: Szczecin
Wysłany: Nie 28 Lip, 2013   Propozycja

Jadę na Woodstock, stawiam każdemu piwo... Kto chętny ?

Kto mnie rozpozna, niech do mnie podjedzie. Wspólne zdjęcie = PIWO
 
 
milan  
Po co tyle piszesz ?
freak4life


Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 1874
Skąd: Wrocław
Wysłany: Nie 28 Lip, 2013   Re: Propozycja

LukaszZnakomity napisał/a:
Jadę na Woodstock, stawiam każdemu piwo... Kto chętny ?

Kto mnie rozpozna, niech do mnie podjedzie. Wspólne zdjęcie = PIWO


Myślę,że to znakomity pomysł,Łukaszu. <haha>
 
 
Tasior  
Rozkręca sie
Cocojumbo i do przodu! To moje motto. Dobre, nie?


Wiek: 28
Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 199
Skąd: Szczecin nad morzem
Wysłany: Nie 28 Lip, 2013   

Dawaj fotę i pisz gdzie i o której będziesz ;)
 
 
Kicaj  
Coś już napisał


Wiek: 29
Dołączyła: 10 Sie 2011
Posty: 54
Skąd: Szczecin
Wysłany: Nie 28 Lip, 2013   

Nie sztuką jest poznać go po zdjęciu, tylko po jego znakomitości :D
 
 
Maxpiro  
Forumowy prawiczek


Wiek: 24
Dołączył: 07 Sty 2010
Posty: 48
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie 28 Lip, 2013   

Czyli w tym roku Woodstock będzie szukać Łukasza.
 
 
pankaro  
Forumowy prawiczek
Ekipa jest Najważniejsza

Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 4
Skąd: Krosno
Wysłany: Nie 28 Lip, 2013   

to może przynajmniej jakaś podpowiedz :) ? znak szczególny ?
 
 
pampers  
Rozkręca sie


Dołączył: 26 Lip 2013
Posty: 220
Skąd: zadupie
Wysłany: Nie 28 Lip, 2013   

Ja marzę o kasku z arbuza albo chociaż o irokezie z puszek. Coś oryginalnego zawsze w cenie.
 
 
LukaszZnakomity  
Forumowy prawiczek
Kurczak


Wiek: 26
Dołączył: 28 Lip 2013
Posty: 4
Skąd: Szczecin
Wysłany: Nie 28 Lip, 2013   

Kicaj napisał/a:
Nie sztuką jest poznać go po zdjęciu, tylko po jego znakomitości :D


Święte słowa mistrzu :)

Maxpiro napisał/a:
Czyli w tym roku Woodstock będzie szukać Łukasza.


Dokładnie tak to sobie wyobrażam :D

--------------------------------------------
Oczywiście wspólne zdjęcie = PIWO

OTO JA ---- ZDJĘCIE
 
 
Kicaj  
Coś już napisał


Wiek: 29
Dołączyła: 10 Sie 2011
Posty: 54
Skąd: Szczecin
Wysłany: Nie 28 Lip, 2013   

hmmmm, myślę, że Łukaszów na polu będzie dostatek.
Szkoda tylko, że nie każdy za zdjęcie poczęstuje piwem .... :P
 
 
LukaszZnakomity  
Forumowy prawiczek
Kurczak


Wiek: 26
Dołączył: 28 Lip 2013
Posty: 4
Skąd: Szczecin
Wysłany: Nie 28 Lip, 2013   

Dokładnie :D
 
 
Mefisto  
Forumowy prawiczek

Dołączył: 04 Sie 2010
Posty: 35
Skąd: Szczecin
Wysłany: Nie 28 Lip, 2013   

To widze ze juz trzeba zrobic kartke " Szukam Lukasz z darmowym piwem" XD
 
 
kopernikth  
Coś już napisał

Wiek: 34
Dołączył: 28 Mar 2011
Posty: 58
Skąd: police
Wysłany: Nie 28 Lip, 2013   

i po co taki zamęt siejesz, albo daj fotke i stawiaj piwo albo daj sobie spokój z takimi propozycjami. zreszta robisz z ludzi biedaków jakiś piwo to pare złoty tylko. Chciałeś wyjśc na gościa z klasą a wyszedłeś na gościa z głupia bajerą.
niby jestes ze szczecina a zachowujesz sie jak wieśniak jakiś co Ty pierwszy raz jedziesz ze se takie jaja robish ?
 
 
 
szprotka7  
Rozkręca sie
FREE HUGS <3


Wiek: 28
Dołączyła: 31 Lip 2011
Posty: 140
Skąd: Żary
Wysłany: Nie 28 Lip, 2013   

Hahaha, wyczuwam zmasowany atak na wszystkich ninjo-zakamuflowanych... :D
 
 
 
Musari  
Forumowy prawiczek
Bo zło tego świata to cykliści i kuglarze


Wiek: 29
Dołączył: 28 Lip 2013
Posty: 5
Skąd: Z nienacka
Wysłany: Pon 29 Lip, 2013   

Kopernikth, myślę że tu raczej chodzi nie o fakt gestu czy czegokolwiek w stylu robienia z ludzi biedaków. Ja to bardziej widzę na zasadzie globalnego chowanego, piwo jest raczej symboliczne. A jakie zaskoczenie by mnie spotkało jakby po PW w tym temacie pojawiły się posty ze zdjęciem "znalazłem Łukasza".
 
 
kopernikth  
Coś już napisał

Wiek: 34
Dołączył: 28 Mar 2011
Posty: 58
Skąd: police
Wysłany: Pon 29 Lip, 2013   

spoko musari jesli miało to mieć taki wydźwięk to okej, jak to chwyci to bedzie to coć na zasadzie 'zaraz będzie ciemno'
 
 
 
kamilus  
Forumowy prawiczek

Wiek: 36
Dołączył: 07 Lip 2013
Posty: 21
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pon 29 Lip, 2013   

zamknij się...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group