Tak było
I POL'AND'ROCK FESTIVAL JUZ ZA

(XXIV PRZYSTANEK WOODSTOCK)
sitemap
Poprzedni temat «» Następny temat
Krany do mycia
Autor Wiadomość
konkooks  
Forumowy prawiczek

Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 7
Skąd: Tarnów
Wysłany: Nie 21 Lip, 2013   Krany do mycia

Witam. Wie ktoś jaką końcówkę muszę mieć do węża żeby go bez problemu podpiąć do kranu ? :D
 
 
evildevil1993  
Forumowy prawiczek
Kotek/Czarnuch ;D


Wiek: 26
Dołączył: 10 Sie 2011
Posty: 15
Skąd: Wyrzysk/Łobżenica
Wysłany: Nie 21 Lip, 2013   

3/4 cala :) ja mam takie coś :)

 
 
 
ia_nn  
Rozkręca sie


Wiek: 31
Dołączył: 18 Lip 2013
Posty: 258
Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 21 Lip, 2013   

ja ze swojej strony polecam butelkę 1,5 litra. jest to duzo latwiejszy sposob na kompleksowy prysznic. plusy tego rozwiązania to : niski koszt, pasuje do kazdego kranu - nie musisz stac w kolejce do konkretnego (bo nie wszystkie maja takie koncowki), szybsze mycie a co za tym idzie nie robisz duzej kolejki :)
 
 
Pająk  
Coś już napisał
Lato z browarem...

Wiek: 32
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 81
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Nie 21 Lip, 2013   

a słyszeliście o tym, ze w tym roku przy kranach mają zrobić podłogi? i nie bedzie już wszędzie błota:( mają podłączyć też węże do kranów...
 
 
magius  
Rozkręca sie
m000OOOOooOOO000ooo


Wiek: 30
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 241
Skąd: Legnica
Wysłany: Nie 21 Lip, 2013   

Pająk napisał/a:
a słyszeliście o tym, ze w tym roku przy kranach mają zrobić podłogi? i nie bedzie już wszędzie błota:( mają podłączyć też węże do kranów...
To źle, że tak zrobią? Moim zdaniem to dobre rozwiązanie z tymi podłogami oraz wężami :-)
 
 
 
Wiedźma  
Coś już napisał
Mniejsze Zło


Wiek: 26
Dołączyła: 19 Lip 2013
Posty: 64
Skąd: Kraków
Wysłany: Nie 21 Lip, 2013   

W sumie z wężem to mnie to rybka, bo generalnie z kumpelą chodzimy myć się łącznie z mycie włosów raczej w godzinach porannych (patrz 5,6 czasem 7) lub nocnych, kiedy to krany są prawie opustoszałe i jedynym minusem jest chłód. Natomiast jeśli chodzi o pomysł ze zrobieniem podłogi przy kranach to jest on naprawdę świetny. Błoto, błotem, ale nie wtedy kiedy idę tam, żeby chociaż przez chwilę być czystą x]
 
 
vin  
Zakurwim dęsa ?


Wiek: 30
Dołączyła: 20 Lut 2010
Posty: 2646
Skąd: Piernikowo
Wysłany: Nie 21 Lip, 2013   

O podłodze słyszałam, ale o wężach nie. W zeszłym roku pierwszy raz miałam swojego węża i zdało to egzamin. Pomysł dobry, ale i tak pewnie zepsują to tak jak rok temu zepsuli krany tamte niedaleko gastro. Ludziom nie można dać za dużo udogodnień, bo wariują, niestety..
 
 
 
Kothaar  
Rozkręca sie
Hail The Hordes!


Wiek: 25
Dołączył: 17 Maj 2013
Posty: 248
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: Nie 21 Lip, 2013   

Jak będą węże, to przy kranach będę kurwował jak szalony. Resztki piniendzy na szlaucha i złączki wydałem!
 
 
 
Kicaj  
Coś już napisał


Wiek: 29
Dołączyła: 10 Sie 2011
Posty: 54
Skąd: Szczecin
Wysłany: Nie 21 Lip, 2013   

Też nie słyszałam nic o wężach. Ale to dobre rozwiązanie, bo wtedy tylko zdolniejsi potrafiliby coś zepsuć przy kranach.
Bo to co się działo niedaleko gastro to była masakra. Woda non stop leciała, dookoła błoto a ostatecznie wodę odcięli i kicha.
 
 
berndsen  
Rozkręca sie
hopsahopsaturlajdropsa


Wiek: 25
Dołączyła: 30 Cze 2012
Posty: 294
Skąd: Istebna
Wysłany: Nie 21 Lip, 2013   

węże mają być tylko przy niektórych stanowiskach z tego, co gdzieś wyczytałam.
 
 
Kicaj  
Coś już napisał


Wiek: 29
Dołączyła: 10 Sie 2011
Posty: 54
Skąd: Szczecin
Wysłany: Nie 21 Lip, 2013   

A wiadomo coś, czy znów będą przy gastro? Wydaje mi się, że to był całkiem dobry pomysł, bo nie trzeba było latać na drugi koniec pola ;)
 
 
Kothaar  
Rozkręca sie
Hail The Hordes!


Wiek: 25
Dołączył: 17 Maj 2013
Posty: 248
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: Nie 21 Lip, 2013   

A gdzie o tych wężach pisali/gadali. Troche smutłem, że nie potrzebnie hajs wyłożyłem. Wąż zawsze był luksusem a teraz gdy załatwiłem swój, to będą ogólnodostępne i każdy będzie chlapu chlapu robił. Ale ogólnie wiadomość dobra, jeśli prawdziwa.
 
 
 
HIV  
Forumowy prawiczek
Llife is peachy


Dołączył: 11 Lip 2010
Posty: 11
Skąd: GŁOGÓW
Wysłany: Nie 21 Lip, 2013   

o tak, a w przyszłym roku czerwony dywan i płatki róż :/ według mnie dobrze było jak było, błoto musi być, czy to pod grzybkiem, pod sceną, czy przy kranach. No ale pożyjemy zobaczymy.
 
 
Kothaar  
Rozkręca sie
Hail The Hordes!


Wiek: 25
Dołączył: 17 Maj 2013
Posty: 248
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: Nie 21 Lip, 2013   

Nie no podłoga pod kranami to moim zdaniem dobry pomysł. Tylko z tymi wężami już przesada. Przez 18 Woodstocków ludzie przynosili własne szlauchy, aż tu nagle kiika dni przed festiwalem gdy wielu podobnie jak ja wyposażyło się w węża (ze złączką pasującą do kranu, który był zawsze ten sam), pojawia się taki nius. Niedługo nie trzeba będzie brać namiotu bo na miejscu będą czekać rozbite przez pokojowy patrol śliczne, jednakowe namiociki. Wiem to trochę durnie brzmi, ale wiecie o co chodzi. To jest takie oduczanie człowieka zaradności i myślenia, wszystko gotowe i podane na tacy.
 
 
 
Glober  
Rozkręca sie


Wiek: 28
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 235
Skąd: Nowogard / Warszawa
Wysłany: Nie 21 Lip, 2013   

Kothaar, pociesz się, że do tych ichnich wężów będzie spora kolejka, a Ty spokojnie podejdziesz ze swoim i zrobisz co trzeba ;)

Ja także myślę, że podłoga pod kranami to dobry pomysł. Krany przy gastro to dla mnie nowość, nie kojarzę z zeszłego roku, ale w sumie spoko :D.
 
 
Szczuras  
Forumowy prawiczek

Dołączył: 05 Lip 2013
Posty: 22
Skąd: się biorą gołębie?
Wysłany: Pon 22 Lip, 2013   

Przesadą jest narzekanie że przy kilku kranach pojawią się węże.
 
 
Xatoos  
Forumowy prawiczek

Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 18
Skąd: Czeladź
Wysłany: Pon 22 Lip, 2013   

Jeszcze nie widzieliście, a już narzekacie. Zobaczymy jak to wyjdzie, a dodatkowo zgaduję, że będą tylko przy kilku stanowiskach, a przy innych będą pourywane i będzie trzeba swoje jakoś dopasować.
 
 
Kicaj  
Coś już napisał


Wiek: 29
Dołączyła: 10 Sie 2011
Posty: 54
Skąd: Szczecin
Wysłany: Pon 22 Lip, 2013   

Po co komu krany, skoro zapowiadają deszcze? :D
 
 
berndsen  
Rozkręca sie
hopsahopsaturlajdropsa


Wiek: 25
Dołączyła: 30 Cze 2012
Posty: 294
Skąd: Istebna
Wysłany: Pon 22 Lip, 2013   

ktoś pytał o info o wężach - > Owsiak mówił o tym w jednym ze swoich blogów z tego, co pamiętam.


Deszcz ma padać 3go :< a już myślałam, że się obejdzie bez opadów :C
 
 
wprzyb  
Forumowy prawiczek

Dołączył: 02 Lip 2013
Posty: 3
Skąd: Kraków
Wysłany: Pon 22 Lip, 2013   

Kothaar napisał/a:
Jak będą węże, to przy kranach będę kurwował jak szalony. Resztki piniendzy na szlaucha i złączki wydałem!


Ja to samo :D
 
 
vin  
Zakurwim dęsa ?


Wiek: 30
Dołączyła: 20 Lut 2010
Posty: 2646
Skąd: Piernikowo
Wysłany: Pon 22 Lip, 2013   

To co Wy jakieś węże ze złota macie, że tak przeżywacie?:p
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
ebssa

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime