Tak było
I POL'AND'ROCK FESTIVAL JUZ ZA

(XXIV PRZYSTANEK WOODSTOCK)
sitemap
Poprzedni temat «» Następny temat
Enej
Autor Wiadomość
Glober  
Rozkręca sie


Wiek: 28
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 235
Skąd: Nowogard / Warszawa
Wysłany: Nie 24 Mar, 2013   Enej

Znany i lubiany zespół Enej zagra na Przystanku Woodstock na scenie Pokojowej Wioski Krishny

[video]http://www.youtube.com/watch?v=n3Hv-1MWz2Y[/video]

Info: https://www.facebook.com/PokojowaWioskaKryszny
 
 
miko95ful  
Lubi pieprzyć
Maiden Family


Wiek: 21
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 584
Skąd: Tuchola
Wysłany: Nie 24 Mar, 2013   

Nie przepadam za nimi <zniesmaczony>
 
 
Marcu  
Forumowy prawiczek
Zuo wcielone

Wiek: 24
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 8
Skąd: Nowa Ruda
Wysłany: Nie 24 Mar, 2013   

Ja się tam cieszę :))
 
 
 
zlowieszczy4  
Na pewno offtopuje


Wiek: 29
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 896
Skąd: Walbrzych
Wysłany: Nie 24 Mar, 2013   

dobra wiadomosc ;]
 
 
Klaudia;))  
Coś już napisał
woodstokowiczka;)

Wiek: 23
Dołączyła: 27 Wrz 2011
Posty: 77
Skąd: Świat
Wysłany: Nie 24 Mar, 2013   

TAAK bardzo się cieszę!! :D I jeszcze ostatnio myślałam sobie "Fajnie by było jakby Enej zagrali jeszcze raz na Woodzie" ;D Niesamowita energia jest na ich koncertach, będzie super!
 
 
 
Sister Midnight  
Zakurwim dęsa ?
stawka większa niż cyce


Wiek: 30
Dołączyła: 10 Lut 2009
Posty: 2839
Skąd: zewsząd
Wysłany: Nie 24 Mar, 2013   

a ja tam lubię uch koncerty! krishna by mogła w tym roku bez obydwu scen pociągnąć wooda <haha>


#cieszysięjakdziecko
 
 
 
zlowieszczy4  
Na pewno offtopuje


Wiek: 29
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 896
Skąd: Walbrzych
Wysłany: Nie 24 Mar, 2013   

Zajebisty koncert dali dwa lata temu ;] teraz jeszcze jak zagraja "skrzydlate rece" to juz bedzie miazga :) w tamty roku gdy przechodzilem z rana kolo sceny i puscili wlasnie "skrzydlate rece" z radia to az sobie przysiadlem :P
 
 
M.  
Forumowy prawiczek


Wiek: 27
Dołączyła: 27 Lip 2011
Posty: 41
Skąd: stąd
Wysłany: Nie 24 Mar, 2013   

Może i są komercyjni, ale mają potencjał i mogą zagrać naprawdę ciekawy koncert. Jak nie zapomnę (zapiję) to przybędę ;)
 
 
voo_doo  
Stara Gwardia


Wiek: 32
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 763
Skąd: T-Town
Wysłany: Nie 24 Mar, 2013   

It will be legend - wait for it! - dary LEGENDARY ! mówie o całym składzie a Enej gra mega koncerty :)
 
 
 
woodstock92  
Lubi pieprzyć


Wiek: 26
Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 372
Skąd: Pieniężno
Wysłany: Nie 24 Mar, 2013   

gdzie my sie poieścim
 
 
xxl  
Coś już napisał


Wiek: 28
Dołączyła: 15 Lis 2011
Posty: 93
Skąd: Żary/Wro
Wysłany: Nie 24 Mar, 2013   

Kiedy pierwszy raz usłyszałam tę piosenkę, byłam pewna, że to Szymon Wydra śpiewa ;)
W zeszłym roku nie byłam na koncercie, ale w tym z chęcią się pojawię.
 
 
Zander  
Rozkręca sie


Dołączył: 15 Sty 2013
Posty: 113
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Nie 24 Mar, 2013   

Nie wiem jak wy ale ja w tym roku mieszkam u Kriszny ;P
 
 
Agó  
Na pewno offtopuje
Bożena!!


Wiek: 26
Dołączyła: 06 Lip 2011
Posty: 872
Skąd: Częstochowa
Wysłany: Nie 24 Mar, 2013   

Można by rzec "jeszcze raz, a po cholerę?!" ale po cholerę? energii mają w uj! nie słucham eneja, średnio nawet za nimi przepadam bym powiedziała, ale na koncert pójdę na 100% bo na poprzednich bawiłam się mega dobrze!
 
 
KurC  
Forumowy prawiczek

Wiek: 30
Dołączył: 04 Gru 2011
Posty: 10
Skąd: pomorze/małopolska
Wysłany: Nie 24 Mar, 2013   

Dobrze! Dobrze, że u Krishnów, bo będzie łatwej uniknąć przypadkowego usłyszenia Eneja. Dobra wiadomość dla wszystkich fanów - miejsca pod sceną wam nie zabiorę.
 
 
gusiekk  
Forumowy prawiczek


Wiek: 22
Dołączyła: 17 Wrz 2011
Posty: 37
Skąd: z daleka :D
Wysłany: Nie 24 Mar, 2013   

Tak, tak tak :3
 
 
pankowa  
Rozkręca sie


Wiek: 29
Dołączyła: 26 Kwi 2011
Posty: 223
Skąd: z nikąd
Wysłany: Nie 24 Mar, 2013   

Na ostatnim koncercie dobrze się bawiłam, więc na 100% się przejdę :D
 
 
dydaa  
Rozkręca sie
:D


Wiek: 27
Dołączyła: 01 Mar 2012
Posty: 274
Skąd: Skwierzyna
Wysłany: Nie 24 Mar, 2013   

nie! jakoś mnie nie kręcą
 
 
 
vin  
Zakurwim dęsa ?


Wiek: 30
Dołączyła: 20 Lut 2010
Posty: 2646
Skąd: Piernikowo
Wysłany: Nie 24 Mar, 2013   

A ja tam się przejdę skoro już grają :) No chyba, że na dużej będzie coś ciekawego, ale póki co powątpiewam w to.
 
 
 
miko95ful  
Lubi pieprzyć
Maiden Family


Wiek: 21
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 584
Skąd: Tuchola
Wysłany: Pon 25 Mar, 2013   

Ja bym ich dał na scenę folkową

[ Dodano: Pon 25 Mar, 2013 ]
dydaa napisał/a:
nie! jakoś mnie nie kręcą


Podpinam się góra na folkową
 
 
Sister Midnight  
Zakurwim dęsa ?
stawka większa niż cyce


Wiek: 30
Dołączyła: 10 Lut 2009
Posty: 2839
Skąd: zewsząd
Wysłany: Pon 25 Mar, 2013   

może wysokich lotów zespół to to nie jest, ale koncerty mają meeeega! jak już pisałam - jak będę na udzie, to z chęciom się pshejdę
 
 
 
Marg!tta666  
Lubi pieprzyć


Wiek: 28
Dołączyła: 27 Gru 2011
Posty: 438
Skąd: Bojanowo
Wysłany: Pon 25 Mar, 2013   

Byłam na ich dwóch koncertach i z chęcią przejdę się jeszcze raz :D
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group