Tak było
I POL'AND'ROCK FESTIVAL JUZ ZA

(XXIV PRZYSTANEK WOODSTOCK)
sitemap
Poprzedni temat «» Następny temat
Pociąg - jazda na gapę
Autor Wiadomość
outi  
Lubi pieprzyć


Wiek: 39
Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 331
Skąd: Katowice
Wysłany: Pią 20 Lip, 2012   

JakubWedrowycz napisał/a:

Cała tą szopkę ze sprawdzaniem biletów przed wejściem na peron niestety spowodował bardzo duży odsetek osób bez biletów, gdyby wszyscy kupowali normalnie bilety odprawa wyglądałaby tak jak wygląda w zwykłych pociągach.


No i remont dworca.
 
 
 
Dziuku  
Forumowy prawiczek

Wiek: 31
Dołączył: 18 Mar 2011
Posty: 19
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pią 20 Lip, 2012   

są normalne zniżki ustawowe -szkolna 37%, studencka 51% itp... no i same musicRegio powinny byc tansze
 
 
JakubWedrowycz  
Ogarniacz PKP

Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 164
Skąd: Stary Majdan
Wysłany: Pią 20 Lip, 2012   

Melissa napisał/a:
Jako,że jestem zielona w temacie,możecie mi powiedzieć czy są jakies zniżki na pociąg na pw?Koleżanka mi mówiła,że niby coś takiego istnieje,więc głupio byłoby przepłacać za bilet.
Mój brat do Żarów zawsze płacił jak za normalny bilet,nie wiem jak jest teraz.
Będę wdzięczna :D

Zniżki masz dwie, pierwsza to ustawowa (jeśli normalnie kupujesz bilety ulgowe-uczeń, student etc.) a druga to rabat handlowy obowiązujący w pociągach specjalnych MusicREGIO przy zakupie biletu TAM+POWRÓT (Ważne! Kupując bilety w taryfie TAM+POWRÓT dostajesz dwa blankiety, jeden TAM drugi POWRÓT bilety są ważne TYLKO ŁĄCZNIE tj. wracając z Kostrzyna musisz pokazać również bilet DO KOSTRZYNA).

Cennik biletów na pociągi specjalne MusicREGIO ukaże się razem z ich całościowym rozkładem jazdy (mam nadzieję że już naprawdę niebawem).
 
 
 
JakubWedrowycz  
Ogarniacz PKP

Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 164
Skąd: Stary Majdan
Wysłany: Pią 20 Lip, 2012   

Melissa napisał/a: