Tak było
I POL'AND'ROCK FESTIVAL JUZ ZA

(XXIV PRZYSTANEK WOODSTOCK)

Poprzedni temat «» Następny temat
Elektryczne Gitary [Duża Scena]
Autor Wiadomość
defirujaca  
Coś już napisał


Wiek: 23
Dołączyła: 31 Lip 2011
Posty: 99
Skąd: Lublin
Wysłany: Nie 12 Sie, 2012   

michal220 napisał/a:
Sister Midnight napisał/a:
a jak ktoś nie śmiał się przy tekstach między piosenkami to współczuję braku poczucia humoru o.O


Prośba wielka:

Zarzuć coś z cytatów. Nie dość, że byłem w stanie błogosławionym to jeszcze byłem zbyt zajęty zabawą w tej kałuży naprzeciw sceny.

ja tak samo i tym sposobem nie pamiętam żadnych tekstów pomiędzy piosenkami <mysli2>
 
 
 
RastaGofer  
Rozkręca sie
Mama gotuje zupę, pewnie rosół.


Wiek: 23
Dołączyła: 21 Cze 2012
Posty: 159
Skąd: Wrocław
Wysłany: Nie 12 Sie, 2012   

defirujaca napisał/a:
nie pamiętam żadnych tekstów pomiędzy piosenkami


i ja również ;)
_________________
Nie próbuj. Zrób coś, albo nie rób wcale. Nie ma próbowania.
 
 
 
Sister Midnight  
Zakurwim dęsa ?
stawka większa niż cyce


Wiek: 29
Dołączyła: 10 Lut 2009
Posty: 2839
Skąd: zewsząd
Wysłany: Nie 12 Sie, 2012   

kurde, teraz tak to Wam nie zacytuję, ale jak sobie co przypomnę to napiszę;]
_________________
– Co my, do cholery, robimy? Kompletnie nas popierdoliło!
– Wiem.. ALE I TAK JESTEŚMY ZAJEBISTE!

zawsze bądź sobą! no chyba, że możesz być batmanem, to bądź batmanem. to oczywiste, że lepiej być batmanem
 
 
 
Glober  
Rozkręca sie


Wiek: 27
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 235
Skąd: Nowogard / Warszawa
Wysłany: Nie 12 Sie, 2012   

Świetny koncert :). Nie mogło być inaczej, skoro niemal wszyscy znają chociaż kilka ich hitów. Teksty między piosenkami kapitalne na swój sposób, nie dziwię się, że nie wszystkim przypadły do gustu. Ale teraz też ciężko mi sobie je przypomnieć.
 
 
RastaGofer  
Rozkręca sie
Mama gotuje zupę, pewnie rosół.


Wiek: 23
Dołączyła: 21 Cze 2012
Posty: 159
Skąd: Wrocław
Wysłany: Nie 12 Sie, 2012   

Glober napisał/a:
skoro niemal wszyscy znają chociaż kilka ich hitów.


śmiem twierdzić, że prawie wszystkie kawałki były śpiewane przez publikę :D
_________________
Nie próbuj. Zrób coś, albo nie rób wcale. Nie ma próbowania.
 
 
 
dydaa  
Rozkręca sie
:D


Wiek: 26
Dołączyła: 01 Mar 2012
Posty: 274
Skąd: Skwierzyna
Wysłany: Nie 12 Sie, 2012   

jeden z lepszych koncertów :D zajebiście się bawiłam, chociaż trochę nie byłam przekonana jak szłam pod dużą scene ;p
_________________
wzrokiem sięgamy prosto do nieba, a słońce drogę rozgrzewa ;)
 
 
 
terrorystka87  
Coś już napisał


Wiek: 31
Dołączyła: 07 Lis 2011
Posty: 88
Skąd: okolice Poznania :)
Wysłany: Pon 13 Sie, 2012   

RastaGofer napisał/a:
Ojj, mi się bardzo podobał ten koncert, mimo że nie planowałam się na niego wybrać! ;)



Mi by się pewnie podobał, gdybym na niego dotarła xD A chciałam, tylko jakoś tak wyszło... :D
 
 
Czarna94  
Forumowy prawiczek
Wszyscy mamy źle w głowach ! ;)


Wiek: 24
Dołączyła: 08 Sie 2012
Posty: 29
Skąd: Kraków
Wysłany: Pon 13 Sie, 2012   

Naprawdę Panowie się spisali :))

Pozdrawiam Osobnika który podczas koncertu Wywalił mnie do błotka na Plecy <rotfl3>
____________________
Można myśleć, szeptać, mówić
Można znaleźć albo zgubić
Można kochać albo rzucić
Można zostać albo wrócić
 
 
 
Radosław Lubor  
Typowy spamer

Wiek: 32
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 1487
Skąd: Gliwice
Wysłany: Wto 14 Sie, 2012   

Terrorystka, to jest nas dwoje :D Tak bardzo chciałem tam dotrzeć i sobie pośpiewać... ale jakoś ten koncert wziął mnie z zaskoczenia. Ponoć szczęśliwi czasu nie liczą, to na zegarek nie zerknąłem... ale z daleka było słychać, że koncert udany.
_________________
Wszędzie w domu, ale dobrze najlepiej.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group