Tak było
I POL'AND'ROCK FESTIVAL JUZ ZA

(XXIV PRZYSTANEK WOODSTOCK)
sitemap
Poprzedni temat «» Następny temat
Woodstock 2011 z innej strony
Autor Wiadomość
domaz  
Forumowy prawiczek

Dołączył: 29 Paź 2011
Posty: 2
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Sob 29 Paź, 2011   Woodstock 2011 z innej strony

Możecie będziecie tym zainteresowani :

http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be

Film przedstawiający Woodstock 2011 ze strony innej niż scena:)
 
 
Pryncypałek  
Forumowy prawiczek

Wiek: 26
Dołączył: 09 Sie 2011
Posty: 44
Skąd: Białystok
Wysłany: Sob 29 Paź, 2011   

Super extra git majonez!! Nawet się załapałem 1:39 ;D
 
 
zlowieszczy4  
Na pewno offtopuje


Wiek: 29
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 896
Skąd: Walbrzych
Wysłany: Nie 30 Paź, 2011   

ehhh zaprawde filmik piekny.... juz prawie sie uparalem z depresja powoodstokowa a przez ten filmik cala tesknota wrocila na nowo..... heh dziekuje za zajebisty filmik!!!
 
 
Ossie  
Typowy spamer
SPAMCYCKI


Wiek: 27
Dołączyła: 19 Lip 2009
Posty: 1200
Skąd: Łaskarzew / Warszawa
Wysłany: Nie 30 Paź, 2011   

Popłakałam się prawie ! Genialne!
 
 
 
rapeme  
Forumowy prawiczek

Dołączyła: 19 Paź 2011
Posty: 13
Skąd: Białogard
Wysłany: Nie 30 Paź, 2011   

Ossie napisał/a:
Popłakałam się prawie ! Genialne!

minuta dłużej i polałyby się łzy. film rewelacja. :)
 
 
 
IRITH  
Lubi pieprzyć

Dołączyła: 24 Sie 2011
Posty: 315
Skąd: Pomorze
Wysłany: Nie 30 Paź, 2011   

CUUUUUDNY FILMIK!
Mam ciaryyy....
Jeszcze tak długo :cry: :cry:
 
 
Kefir  
Tru Metal
Iron morda


Wiek: 32
Dołączył: 29 Cze 2009
Posty: 1500
Skąd: Piła
Wysłany: Nie 30 Paź, 2011   

A mógłby ktoś to na wrzutę walnąć albo gdzieś? Bo mi wyskakuje komunikat, że wykorzystawana jest muzka...blablabla i nie ma praw blablabla, w każdym razie nie mogę odpalić.
 
 
 
Paula  
Rozkręca sie


Wiek: 33
Dołączyła: 19 Kwi 2009
Posty: 218
Skąd: Szczecin
Wysłany: Nie 30 Paź, 2011   

Oj to żałuj Kefir, bo filmik wyjątkowo sympatyczny. Fajniejszy nawet niż słynny filmik 'błotny'
 
 
 
zlowieszczy4  
Na pewno offtopuje


Wiek: 29
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 896
Skąd: Walbrzych
Wysłany: Nie 30 Paź, 2011   

no konkret
 
 
FeSTeR  
Po co tyle piszesz ?
Thrash'em All


Wiek: 33
Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 1773
Skąd: Nakło nad Notecią
Wysłany: Nie 30 Paź, 2011   

Jak są sceny ze skoku na bungee, to aż mną wstrząsnęło. Przypomniałem sobie mój lot :-)
 
 
maniek14  
Na pewno offtopuje
mam na to wszystko wyjebaaaneee


Wiek: 28
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 844
Skąd: Olsztyn
Wysłany: Nie 30 Paź, 2011   

zacnie :-)
 
 
 
plaski94NS  
Forumowy prawiczek
chyba człowiek :]

Wiek: 25
Dołączył: 17 Wrz 2011
Posty: 14
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Nie 30 Paź, 2011   

mam zamiar pokazac to każdemu, kto jeszcze waha się jechać ze mną na następnego Wooda :]
 
 
 
domaz  
Forumowy prawiczek

Dołączył: 29 Paź 2011
Posty: 2
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Wto 01 Lis, 2011   

Kefir napisał/a:
A mógłby ktoś to na wrzutę walnąć albo gdzieś? Bo mi wyskakuje komunikat, że wykorzystawana jest muzka...blablabla i nie ma praw blablabla, w każdym razie nie mogę odpalić.
Film na vimeo
 
 
Simon  
Typowy spamer


Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 1107
Skąd: Katowice
Wysłany: Wto 01 Lis, 2011   

Zajebiste, podobało mi się, przypomniał się woodstock i świetna zabawa! :mrgreen:
 
 
shrew  
Coś już napisał

Wiek: 28
Dołączyła: 12 Maj 2011
Posty: 71
Skąd: Bn
Wysłany: Wto 01 Lis, 2011   

Aż chce się wracać do Kostrzyna!
 
 
Bekier  
Lubi pieprzyć
Misanthrope czyli dziecko Nienawiści i Pogardy

Wiek: 27
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 482
Skąd: Brodnica
Wysłany: Wto 01 Lis, 2011   

Oficjalnie ogłaszam iż Cię nienawidzę Ty rudy ch...u ! NATYCHMIAST SPRAWIASZ ŻE WOODSTOCK BĘDZIE JUTRO ALBO CIĘ ZABIJE ! xD
Cudowny filmik... K...a Je... mać mam łzy w oczach...
 
 
 
Alien  
Typowy spamer
Aaale o co chodzi? :)


Wiek: 34
Dołączyła: 23 Wrz 2008
Posty: 1239
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Wto 01 Lis, 2011   

Ale z Was cieniasy! :lol: Tacy niby twardziele, a co drugi pisze, że się poryczał albo coś w tym stylu. Ja też uwielbiam Woodstock, za żadne skarby go nie opuszczę, kolejny będzie moim 10 i naprawdę miło mi się zrobiło oglądając ten filmik, ale żeby zaraz ryczeć ze wzruszenia? Bez przesady ;-)
Co do filmiku - dobra robota, a ujęcie ze skoków - niesamowite :-)
Czas szybko leci - od września minął już taki okres, jakby minęły wakacje, więc nie ryczeć przy monitorze tylko być twardym, a nie mientkim :)
 
 
Raczkins  
Na pewno offtopuje
...po co się bać, skoro w duszy gra muzyka...


Wiek: 32
Dołączyła: 19 Lis 2010
Posty: 629
Skąd: Żywiec
Wysłany: Śro 02 Lis, 2011   

exactly! brać przykład z Biedronkowych żelków, jak dla mnie filmik ma podwójny plus - nie dość że w ciekawy sposób ukazuje woodstockową rzeczywistość, to w końcu udało mi sieodnaleść kogoś z mojej paczki uwiecznionego:)
 
 
 
Dahomej  
Administrator
vel.Grześ


Wiek: 30
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 1900
Skąd: Rio/Wrocław
Wysłany: Śro 02 Lis, 2011   

Alien napisał/a:
Tacy niby twardziele, a co drugi pisze, że się poryczał albo coś w tym stylu.


Płacz jest rzeczą ludzką. :-P poza tym łzy kształtują charakter człowieka. 8-)
 
 
Ossie  
Typowy spamer
SPAMCYCKI


Wiek: 27
Dołączyła: 19 Lip 2009
Posty: 1200
Skąd: Łaskarzew / Warszawa
Wysłany: Śro 02 Lis, 2011   

"Bądź jak kamień - stój wytrzymaj,
kiedyś te kamienie drgną
i polecą jak lawina..."

Alienu, my jesteśmy po prostu wrażliwi!
 
 
 
szprotka7  
Rozkręca sie
FREE HUGS <3


Wiek: 28
Dołączyła: 31 Lip 2011
Posty: 140
Skąd: Żary
Wysłany: Pią 04 Lis, 2011   

Jest mega!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group