Tak było
XXIII PRZYSTANEK WOODSTOCK JUZ ZA

Poprzedni temat «» Następny temat
Gdzie byliśmy rozbici
Autor Wiadomość
MrWoodstock  
Rozkręca sie
Jak wygląda twarz bez Brody ?! JAK DUPA !!!

Wiek: 31
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 127
Skąd: Wrocław
Wysłany: Wto 09 Sie, 2011   Gdzie byliśmy rozbici

Tak jak w temacie.
Piszcie gdzie mieliście swoje wioski,obozy itp. charakterystyczne punkty mile widziane.
Może się okazac, że forumowicze mieszkali kolo siebie nie widząc o tym ;)
Ja wraz z ekipą byłem na górce w lasku za gastro. Wioska Żary
Mieliśmy dwie flagi :
pierwsza z napiszem Żary - Łudstog i druga z napisem "Nie pieprz dzieci księdza kleszczem, wśród żywota żwaczy wrestler i do tego byl rysunek kleszcza na fladze :)

Ja pierwszego dnia Woodstocku chodziłem w czarnej koszulce z zielonym aligatorem i z napisem Gary Muwałt
_________________
Wilgotny Ryszard
https://soundcloud.com/wilgotny-ryszard
  
 
 
 
m20  
Rozkręca sie

Wiek: 27
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 169
Skąd: z Internetu
Wysłany: Wto 09 Sie, 2011   

Niedaleko gastronomii, bliżej punktu medycznego, dmuchany Forfiter zawieszony na palu. :-D Tak jak na mapce, mniej więcej.

mapa17(1).jpg
Plik ściągnięto 185 raz(y) 207,39 KB

 
 
smokwa  
Forumowy prawiczek


Wiek: 26
Dołączyła: 01 Sie 2011
Posty: 19
Skąd: Oberschlesien
Wysłany: Wto 09 Sie, 2011   

Na górce przy ASP niedaleko sektoru DUP/A
_________________
Chorwacka smokwa, czyli figa prosto z drzewa. Takie słodkie coś... :)
 
 
 
szprotka7  
Rozkręca sie
FREE HUGS <3


Wiek: 26
Dołączyła: 31 Lip 2011
Posty: 140
Skąd: Żary
Wysłany: Śro 10 Sie, 2011   

Aj, Żary! <3 Z Żar spotkałam tylko parę osób znanych mi z widzenia, jednej przybiłam piątkę xD

My byliśmy rozbici mniej więcej na wprost sceny tuż obok ogrodzenia HARIBOL.
_________________
Starość nie radość, młodość nie trzeźwość.

no siema Gość

pancury, naćpane sanrajsy, kinder-punki, dresy i inne osobliwości, HELL YEAH WOODSTOCK!
 
 
 
vin  
Zakurwim dęsa ?


Wiek: 28
Dołączyła: 20 Lut 2010
Posty: 2646
Skąd: Piernikowo
Wysłany: Śro 10 Sie, 2011   

Też mniej więcej na przeciwko sceny, tuż koło flagi Piździwólka Polkowiecka :mrgreen:
_________________
życie nie pieści, pieśćmy się sami

<sex>

zero smutków, zero złości, wy***ane po całości ;)

Uwaga!Wszystkie linki, które tu wklejam otwieracie na własną odpowiedzialność :P

stwierdzam zgon, bo woodstock!
 
 
 
KAT  
Forumowy prawiczek
Bimbrownik


Dołączył: 08 Sie 2011
Posty: 17
Skąd: Nysa
Wysłany: Śro 10 Sie, 2011   

Ja byłem rozbity kilka metrów od dużego głośnika, przy czarnym busie mercedesie i niedaleko od Jarocina :)) pozdrawiam Jarocin :D
_________________
http://www.youtube.com/user/zagrajzkatem
 
 
 
korror  
Forumowy prawiczek
Zaraz będzie ciemno!

Dołączył: 09 Sie 2011
Posty: 9
Skąd: Gliwice
Wysłany: Śro 10 Sie, 2011   

Droga między Harre Krishną a gastronomią obok punktu Patrolu medycznego na wzgórzu :)
 
 
Gucio  
Rozkręca sie


Wiek: 26
Dołączył: 04 Sie 2009
Posty: 247
Skąd: Oleśnica
Wysłany: Śro 10 Sie, 2011   

lasek przy drodze ze stoiskami, wejście koło tigera
_________________
http://www.lastfm.pl/user/Gucio_91
 
 
 
Raczkins  
Na pewno offtopuje
...po co się bać, skoro w duszy gra muzyka...


Wiek: 30
Dołączyła: 19 Lis 2010
Posty: 629
Skąd: Żywiec
Wysłany: Śro 10 Sie, 2011   Re: Gdzie byliśmy rozbici

MrWoodstock napisał/a:
Tak jak w temacie.

Mieliśmy dwie flagi :
pierwsza z napiszem Żary - Łudstog i druga z napisem "Nie pieprz dzieci księdza kleszczem, wśród żywota żwaczy wrestler i do tego byl rysunek kleszcza na fladze :)


to ja byłam nieco wyżej:) dzięki Waszej fladze miałam punkt orientacyjny kiedy skręcić z drogi- przydał się szczególnie idąc po ciemku albo przymroczonemu po %
_________________
raczkins.flog.pl
 
 
 
Alien  
Typowy spamer
Aaale o co chodzi? :)


Wiek: 32
Dołączyła: 23 Wrz 2008
Posty: 1239
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Śro 10 Sie, 2011   

m20 napisał/a:
Niedaleko gastronomii, bliżej punktu medycznego, dmuchany Forfiter zawieszony na palu. :-D Tak jak na mapce, mniej więcej.


My myliśmy obok! Biała flaga "Loda szydercom" :-P Zdaje się, że mieliśmy wspólne krzaczki :-P
_________________
"Patrz, tak się kończy Twój sen..."
 
 
DJPreZes  
Rozkręca sie


Wiek: 31
Dołączył: 08 Lis 2010
Posty: 274
Skąd: Gdynia
Wysłany: Śro 10 Sie, 2011   

vin napisał/a:
Też mniej więcej na przeciwko sceny, tuż koło flagi Piździwólka Polkowiecka :mrgreen:

Ooo ;] Ja też, ale nieco bliżej flagi Frankfurt-Słubice i to były dwie flagi "naprowadzające" ;]
 
 
hiroaki  
Coś już napisał
Urodzony aby żyć

Wiek: 23
Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 72
Skąd: Mielec
Wysłany: Śro 10 Sie, 2011   

las kolo drogi na asp jak sie idzie prosto od sceny.koło tabliczki Zbyszek :-D
_________________
"pamiętaj-masz tylko jedno życie."
"nie poddawaj się-krew,pot i łzy pozwolą osiągnąć Ci sukces"
 
 
 
vin  
Zakurwim dęsa ?


Wiek: 28
Dołączyła: 20 Lut 2010
Posty: 2646
Skąd: Piernikowo
Wysłany: Śro 10 Sie, 2011   

DJPreZes napisał/a:
Ooo ;] Ja też, ale nieco bliżej flagi Frankfurt-Słubice i to były dwie flagi "naprowadzające" ;]


kojarzę, kojarzę ;-)
_________________
życie nie pieści, pieśćmy się sami

<sex>

zero smutków, zero złości, wy***ane po całości ;)

Uwaga!Wszystkie linki, które tu wklejam otwieracie na własną odpowiedzialność :P

stwierdzam zgon, bo woodstock!
 
 
 
Ildar  
Coś już napisał
Tomek


Wiek: 24
Dołączył: 09 Sie 2011
Posty: 88
Skąd: Rybnik
Wysłany: Śro 10 Sie, 2011   

Wioska Rybnik ko?o kolorowej flagi Poznania :D
 
 
żaba  
Rozkręca sie
łajza

Wiek: 25
Dołączyła: 09 Cze 2011
Posty: 100
Skąd: ze wsi
Wysłany: Śro 10 Sie, 2011   

hiroaki napisał/a:
las kolo drogi na asp jak sie idzie prosto od sceny.koło tabliczki Zbyszek :-D


my trochę dalej - między flagą PAJONKA a Kurczakiem Pindolem :D
_________________
Well I stepped into an avalanche,
It covered up my soul.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime