Tak było
I POL'AND'ROCK FESTIVAL JUZ ZA

(XXIV PRZYSTANEK WOODSTOCK)
sitemap
Poprzedni temat «» Następny temat
Przedbiegi na polu - 1 sierpnia
Autor Wiadomość
SIWY_GORZÓW  
Forumowy prawiczek
SEX, DRUGS, END ROCK'N'ROLL

Dołączył: 30 Maj 2011
Posty: 9
Skąd: Gorzów Wlkp
  Wysłany: Czw 14 Lip, 2011   Przedbiegi na polu - 1 sierpnia

Siemanko, szukam ludzi którzy chcą wpaśc już 1 sierpnia na pole i zacząc lekki melanżyk, jako przedbieg przed 4 sierpnia... Chętni pisac...
 
 
 
dezaprobator  
Stara Gwardia

Wiek: 35
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 1835
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: Czw 14 Lip, 2011   

No raczej 2 go już będę.
 
 
 
Evela  
Lubi pieprzyć
;]


Wiek: 91
Dołączyła: 14 Gru 2010
Posty: 323
Skąd: Lubin
Wysłany: Czw 14 Lip, 2011   

Jak wyżej :P
 
 
SIWY_GORZÓW  
Forumowy prawiczek
SEX, DRUGS, END ROCK'N'ROLL

Dołączył: 30 Maj 2011
Posty: 9
Skąd: Gorzów Wlkp
Wysłany: Czw 14 Lip, 2011   

TO GITARKA...PISZCIE NUMERY KOM...ZROBIMY AKCJE MELANŻYK PRZY OGNISKU... XD JA DZWONIE DO WSZYSTKICH ;]
 
 
 
Evela  
Lubi pieprzyć
;]


Wiek: 91
Dołączyła: 14 Gru 2010
Posty: 323
Skąd: Lubin
Wysłany: Czw 14 Lip, 2011   

723506571

Na polu od ok 16+17 ;-)
 
 
iwa  
Rozkręca sie


Wiek: 31
Dołączyła: 25 Kwi 2010
Posty: 244
Skąd: Głogów
Wysłany: Czw 14 Lip, 2011   

Siemanko:)
My już w poniedziałek się rozbijamy więc będzie fajno:)
 
 
 
Kamilotto  
Rozkręca sie
Leniuchus pospolitus


Wiek: 33
Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 126
Skąd: Szczecin
Wysłany: Czw 14 Lip, 2011   

rozbijam się i grodzę teren dla mojej ekipy 1-go także daj znać - 1-go jeszcze nie będzie obowiązywał zakaz palenia ogniska o ile się nie mylę? (505 897 640)
 
 
Dahomej  
Administrator
vel.Grześ


Wiek: 30
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 1897
Skąd: Rio/Wrocław
Wysłany: Czw 14 Lip, 2011   

Przyjeżdżam 31. Będę was szukał. Jak się ruszę z miejsca... :lol:
 
 
herBat  
Coś już napisał
tea trail.


Wiek: 34
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 74
Skąd: Szczecin
Wysłany: Czw 14 Lip, 2011   

Ja będę 30-go. Po robocie w okolicy 15-16 ruszam, więc pewnie gdzieś na 19 się zatoczę. Jeśli znajdziesz duże i brzydkie auto, to ja też gdzieś tam będę ;)

Pozdr.
 
 
 
SIWY_GORZÓW  
Forumowy prawiczek
SEX, DRUGS, END ROCK'N'ROLL

Dołączył: 30 Maj 2011
Posty: 9
Skąd: Gorzów Wlkp
Wysłany: Czw 14 Lip, 2011   

To ja w takim razie spisuje numery i dzwonie 1 sierpnia (bodajże poniedziałek), byśmy sie najlepjej pod tesco (blisko pola) spotkali, zakupi sie alko i gitara... tydzień przed woodem zapodam swój kom...
 
 
 
MANIEK312_GW  
Forumowy prawiczek
A JAK URWIE TO PO KURWIE


Wiek: 27
Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 18
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Wysłany: Czw 14 Lip, 2011   

... i będzie git majonez 8-)
 
 
 
SIWY_GORZÓW  
Forumowy prawiczek
SEX, DRUGS, END ROCK'N'ROLL

Dołączył: 30 Maj 2011
Posty: 9
Skąd: Gorzów Wlkp
Wysłany: Czw 14 Lip, 2011   

Od Użytkownika MANIEK312_GW dostałem PW że bedzie na 100% 01.08.
 
 
 
vin  
Zakurwim dęsa ?


Wiek: 30
Dołączyła: 20 Lut 2010
Posty: 2646
Skąd: Piernikowo
Wysłany: Pią 15 Lip, 2011   

ja też 1 będę, jakoś 18-19:)
 
 
 
MANIEK312_GW  
Forumowy prawiczek
A JAK URWIE TO PO KURWIE


Wiek: 27
Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 18
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Wysłany: Pią 15 Lip, 2011   

my też będziemy w tych godzinach.
 
 
 
czlowiekzlasu  
Coś już napisał
Zero smutków, zero złości, wyjebane po całości


Wiek: 27
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 99
Skąd: Bieszczady
Wysłany: Pią 15 Lip, 2011   

Ja na 99 % będę pierwszego z ekipą o ile damy radę dotrzeć w jeden dzień z Festiwalu Ryśka Riedla z Chorzowa. Jakby co to dzwońcie 503 670 690. Ja pewnie będę miał trochę lokalnego trunku jakim jest Wino Bieszczady ( o ile przetrwa przez FRR)
 
 
 
iwa  
Rozkręca sie


Wiek: 31
Dołączyła: 25 Kwi 2010
Posty: 244
Skąd: Głogów
Wysłany: Wto 19 Lip, 2011   

herBat napisał/a:
Ja będę 30-go. Po robocie w okolicy 15-16 ruszam, więc pewnie gdzieś na 19 się zatoczę. Jeśli znajdziesz duże i brzydkie auto, to ja też gdzieś tam będę ;)

Pozdr.


Tam gdzie zawsze? To ja Was na pewno znajdę:) Zresztą mam Twój nr to się spiszemy. Pozdr.
 
 
 
Miru BGC  
Na pewno offtopuje


Wiek: 27
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 691
Skąd: Bytom
Wysłany: Wto 19 Lip, 2011   

Będę pierwszego jak najbardziej, a numery i daty przyjazdu ludzi masz Tutaj
 
 
 
Ribal  
Forumowy prawiczek

Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 4
Skąd: Wrocław
Wysłany: Śro 20 Lip, 2011   

Cześć, odrazu zaznacze że nie znam tu jeszcze nikogo ale chciałbym to zmienić na tegorocznym woodstocku, dlatego z powodu że moja ekipa tylko na Prodigy jedzie płakać nie mam zamiaru, a wręcz przeciwnie - szukam jakiejś grupy co by można wypić i poznać nowe twarze :D Na woodzie będe myśle 1wszego lub 2giego (zależy jak z robotą, dam znać na dniach). Pozdro
 
 
 
Fosfik  
Forumowy prawiczek
Liczy się dobra zabawa

Wiek: 28
Dołączył: 05 Lip 2011
Posty: 8
Skąd: Wrocław/Ząbkowice Śl
Wysłany: Śro 20 Lip, 2011   

Będę 1 dzwonić 782161779 :mrgreen:
 
 
 
Ribal  
Forumowy prawiczek

Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 4
Skąd: Wrocław
Wysłany: Czw 21 Lip, 2011   

Dzięki wielkie za uratowanie tyłka, nie omieszkam postawic za to sporej ilosci browarów do usłyszenia i zobaczenia 1wszego.
 
 
 
ikswezclam  
Rozkręca sie
@->---


Wiek: 34
Dołączył: 12 Lip 2011
Posty: 167
Skąd: z nienacka
Wysłany: Czw 21 Lip, 2011   

1 od rana sam i po raz pierwszy, 514906137, postaram sie dzis wieczorkiem spisac wszystkie numery z tematu "akcja telefon" posegregowac datami przyjazdu i udostepnic gotowe do wydruku

baza telefonów forumowiczów Woodstock 2011

posegregowane datami przyjazdu oraz płcia, gotowe do wydruku ostatnia aktualizację planujęna 31 lipca
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group