Tak było
I POL'AND'ROCK FESTIVAL JUZ ZA

(XXIV PRZYSTANEK WOODSTOCK)

Poprzedni temat «» Następny temat
[krisna] People of the haze
Autor Wiadomość
dezaprobator  
Administrator

Wiek: 34
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 1834
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: Pią 22 Kwi, 2011   [krisna] People of the haze

Zagrają u krishny niech ktoś tutaj wrzuci jakieś youtuby.
_________________

Gość jak masz na imię ?
 
 
 
cheatman  
Forumowy prawiczek


Dołączył: 15 Mar 2011
Posty: 42
Skąd: wawa
Wysłany: Pią 22 Kwi, 2011   

[video]http://www.youtube.com/watch?v=OvzNgKSVi6c[/video]


[video]http://www.youtube.com/watch?v=NBPHib0Pt9M[/video]
_________________
Układa kostkę rubika
 
 
Miru BGC  
Na pewno offtopuje


Wiek: 26
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 691
Skąd: Bytom
Wysłany: Pią 22 Kwi, 2011   

Fajne brzmienie, może być dobra zabawa na koncercie 8-)
_________________
Always look on the bright side of life...

A tak poza tym to musimy się napić na Woodzie Gość

P.S. A Tabaluga to ch*j!
 
 
 
Ifrith  
Forumowy prawiczek


Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 21
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 22 Kwi, 2011   

Nie znalem ich wczesniej, po przesluchaniu wpada w ucho, moze byc fajnie ; )
 
 
Owca Inblack  
Rozkręca sie
Faszystka językowa


Wiek: 28
Dołączyła: 05 Sty 2011
Posty: 212
Skąd: Żary/Wrocław
Wysłany: Wto 26 Kwi, 2011   

Świetnie, że zagrają :)
Młody zespół, dopiero co płytę wydali. Koncertowo się sprawdzają, mają mnóstwo energii. Na pewno się przejdę :D
_________________
"...może po prostu dlatego, że wszyscy się mylą. Życie ludzkie jest pytaniem, a nie odpowiedzią. I do tego czasu, jeśli się tego nie zrozumie, nie można nic zrobić.
- A co trzeba zrobić, jeśli się to już zrozumie?
- Zastrzelić się."
 
 
 
Kyniu  
Forumowy prawiczek
No bass no fun!


Wiek: 30
Dołączył: 06 Maj 2011
Posty: 11
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pią 06 Maj, 2011   

No chłopaki, dzięki za przychylne komentarze. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tegorocznego występu na Woodstocku, gramy coraz więcej, idzie coraz lepiej, świeżo wydana płyta robi swoje! Zapraszam chętnych na http://www.poth.pl albo na myspace: http://www.myspace.com/peopleofthehaze do odsłuchania naszego szajtu i oczywiście do skomentowania tutaj! Peace \o/
_________________
www.poth.pl
http://www.myspace.com/peopleofthehaze
 
 
 
Aras666  
Po co tyle piszesz ?
Always look on the bright side of life! :)


Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 1790
Skąd: Z nikąd
Wysłany: Pią 06 Maj, 2011   

nie złe... powinnienem przybyć xD
_________________
Have a nice day!
 
 
Owca Inblack  
Rozkręca sie
Faszystka językowa


Wiek: 28
Dołączyła: 05 Sty 2011
Posty: 212
Skąd: Żary/Wrocław
Wysłany: Pią 06 Maj, 2011   

Kyniu napisał/a:
No chłopaki
Ej, czuję się pominięta! :(
_________________
"...może po prostu dlatego, że wszyscy się mylą. Życie ludzkie jest pytaniem, a nie odpowiedzią. I do tego czasu, jeśli się tego nie zrozumie, nie można nic zrobić.
- A co trzeba zrobić, jeśli się to już zrozumie?
- Zastrzelić się."
 
 
 
Kyniu  
Forumowy prawiczek
No bass no fun!


Wiek: 30
Dołączył: 06 Maj 2011
Posty: 11
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pią 06 Maj, 2011   

Owca Inblack napisał/a:
Kyniu napisał/a:
No chłopaki
Ej, czuję się pominięta! :(


Oops :oops: Wybacz przeoczenie, mości Owco. Czasami się zapominam. A w ramach ciekawostek, facebookowa statystyka (struktura wieku, płci etc) pokazuje, ze na FB People of the Haze wchodzi 50 % kobiet i 48 % mężczyzn :D
_________________
www.poth.pl
http://www.myspace.com/peopleofthehaze
 
 
 
Miru BGC  
Na pewno offtopuje


Wiek: 26
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 691
Skąd: Bytom
Wysłany: Pią 06 Maj, 2011   

Przebrnąłem przez całą płytkę... na początku z ciekawości jej słuchałem ale potem była to już tylko czysta przyjemność 8-) jak dla mnie to świetna robota i chyba połaszę się o ów krążek :mrgreen:
_________________
Always look on the bright side of life...

A tak poza tym to musimy się napić na Woodzie Gość

P.S. A Tabaluga to ch*j!
 
 
 
Owca Inblack  
Rozkręca sie
Faszystka językowa


Wiek: 28
Dołączyła: 05 Sty 2011
Posty: 212
Skąd: Żary/Wrocław
Wysłany: Sob 07 Maj, 2011   

Kyniu napisał/a:
Wybacz przeoczenie, mości Owco.
Wspaniałomyślnie wybaczam! :D
Broken Miru napisał/a:
jak dla mnie to świetna robota i chyba połaszę się o ów krążek
Też mam takie plany, na razie płytę słyszałam u znajomych, ale i tak swoje wrażenie opieram głównie na koncercie.

Ale mam jeden ogromny zarzut: Dlaczego nie śpiewacie po polsku? Moje polonistyczne serducho czuje się bardzo smutne z tego powodu ;)
_________________
"...może po prostu dlatego, że wszyscy się mylą. Życie ludzkie jest pytaniem, a nie odpowiedzią. I do tego czasu, jeśli się tego nie zrozumie, nie można nic zrobić.
- A co trzeba zrobić, jeśli się to już zrozumie?
- Zastrzelić się."
 
 
 
Kyniu  
Forumowy prawiczek
No bass no fun!


Wiek: 30
Dołączył: 06 Maj 2011
Posty: 11
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sob 07 Maj, 2011   

Dlaczego nie śpiewamy po polsku? Z paru powodów, po pierwsze wg nas angielski do naszej muzyki pasuje lepiej, po drugie liczymy na szerszą publikę, po trzecie wokalista jest nauczycielem angielskiego i nie widzę powodu, dla którego nie mielibyśmy wykorzystywać jego potencjału.

Co do kupna płyty, to jest pro wydana, 12 stron ksiazeczka, zywotnosc krazka minimalnie 20 lat, jesteśmy w pełni zadowoleni! Jeśli ktoś ma ochotę posłuchać z krążka, a nie z m-space, to można kupić, wysyłam(y) pocztą polską (szczegóły na www.poth.pl ).

Ciekawe czy na pierwszych Krishnowych koncertach dopisze publika ? Ja mam cichą nadzieję, że tak :->
_________________
www.poth.pl
http://www.myspace.com/peopleofthehaze
 
 
 
Miru BGC  
Na pewno offtopuje


Wiek: 26
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 691
Skąd: Bytom
Wysłany: Sob 07 Maj, 2011   

Kyniu napisał/a:
Ciekawe czy na pierwszych Krishnowych koncertach dopisze publika ? Ja mam cichą nadzieję, że tak :->


Ludzie stąd powiedzą znajomym, znajomi wezmą jeszcze pary swoich i będzie ogień pod sceną... Mam nadzieję bo się wam należy 8-)
_________________
Always look on the bright side of life...

A tak poza tym to musimy się napić na Woodzie Gość

P.S. A Tabaluga to ch*j!
 
 
 
mezotka  
Forumowy prawiczek


Wiek: 24
Dołączyła: 18 Cze 2010
Posty: 10
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: Sob 07 Maj, 2011   

Polubiłam Was chłopaki:) świetnie bawiłam się na lidze rocka, przede mną jeszcze finał ligi na którym będziecie i jeszcze woodstock:) lepiej być nie mogło.
_________________
"Żyjcie w zgodzie z ptakami..."
 
 
Owca Inblack  
Rozkręca sie
Faszystka językowa


Wiek: 28
Dołączyła: 05 Sty 2011
Posty: 212
Skąd: Żary/Wrocław
Wysłany: Nie 08 Maj, 2011   

Kyniu napisał/a:
Dlaczego nie śpiewamy po polsku? Z paru powodów, po pierwsze wg nas angielski do naszej muzyki pasuje lepiej, po drugie liczymy na szerszą publikę, po trzecie wokalista jest nauczycielem angielskiego i nie widzę powodu, dla którego nie mielibyśmy wykorzystywać jego potencjału.
Cóż, ja jestem człowiekiem, który szczerze nie znosi angielskiego i stąd moja niechęć. Zresztą, fajnie o języku polskim w muzyce powiedział kiedyś Wojtek Waglewski. Zacytowałabym, ale nie pamiętam, gdzie to czytałam, ech.
Ale to jest oczywiście Wasz wybór i mnie nie pozostaje nic innego, jak tylko go uszanować :)

Kyniu napisał/a:
Co do kupna płyty, to jest pro wydana, 12 stron ksiazeczka, zywotnosc krazka minimalnie 20 lat, jesteśmy w pełni zadowoleni! Jeśli ktoś ma ochotę posłuchać z krążka, a nie z m-space, to można kupić, wysyłam(y) pocztą polską (szczegóły na www.poth.pl ).
Ale do Wrocławia chyba pocztą nie wysyłacie? :)
Kyniu napisał/a:
Ciekawe czy na pierwszych Krishnowych koncertach dopisze publika ? Ja mam cichą nadzieję, że tak
Na mnie możesz liczyć, a jak na mnie, to i na moją drugą połówkę, a i pewnie znajomi się zabiorą -> myślę, że się nie rozczarujesz, bo każdy kogoś przyprowadzi i tłum się zbierze :)
_________________
"...może po prostu dlatego, że wszyscy się mylą. Życie ludzkie jest pytaniem, a nie odpowiedzią. I do tego czasu, jeśli się tego nie zrozumie, nie można nic zrobić.
- A co trzeba zrobić, jeśli się to już zrozumie?
- Zastrzelić się."
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group