Tak było
I POL'AND'ROCK FESTIVAL JUZ ZA

(XXIV PRZYSTANEK WOODSTOCK)

Poprzedni temat «» Następny temat
[Duża Scena] Gentleman
Autor Wiadomość
Yava BGC  
Typowy spamer
Fuck You ,You Fucking Fuck !


Wiek: 31
Dołączył: 04 Kwi 2009
Posty: 1129
Skąd: Kołobrzeg/ZG
Wysłany: Wto 08 Mar, 2011   

No... też tak myślę .... :-?

P.S

666 post :D
_________________
harry napisał/a:
bekłem i rzygnąłem sobie do buzi

Gość pokaż cycki !
 
 
 
Dahomej  
Administrator
vel.Grześ


Wiek: 29
Dołączył: 05 Sie 2008
Posty: 1895
Skąd: Rio/Wrocław
Wysłany: Wto 08 Mar, 2011   

Mocno bym się ździwił, jakby wam to się spodobało. :-P jeszcze się taki nie urodził, co by wszystkim dogodził. czasami odpocząć, tudzież przechylić złocisty płyn trzeba. ;-) ja być może się wybiorę, zobaczę, co jeszcze będzie grało.
_________________
Idzie Jasiu przez las, patrzy, a tu podkowa. Podnosi, obraca, a tam koń.

muzyka nas spaja, muzyka nas dzieli, muzyka nami rządzi.
 
 
erazel  
Rozkręca sie


Wiek: 29
Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 144
Skąd: kraków
Wysłany: Wto 08 Mar, 2011   

dla mnie niestety niewypał, jakaś mieszanka reggae z popem ? do mnie w ogóle nie przemawia.

będzie kiedy sie wina napić :)
 
 
kijana  
Moderator


Wiek: 27
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1009
Skąd: Trzebiel
Wysłany: Wto 08 Mar, 2011   

No na tych teledyskach co Juras przedstawił w skrócie to nic, w porównaniu do innych piosenek. Mają o wiele lepsze, reggałowe kawałki :)
 
 
milan  
Po co tyle piszesz ?
freak4life


Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 1871
Skąd: Wrocław
Wysłany: Śro 09 Mar, 2011   

No i brawo ja,bo w liście wytypowanych przeze mnie 18 lutego br. prawdopodobnych koncertów Gentleman się pojawił:

http://uctok.com/topics69...-vt1807,585.htm

Co do samej postaci-jak go nazywamy z bratem-Dżentelmusia,akurat mnie ten wybór cieszy.Jasne,że nie wszyscy lubią się pobujać do takiej muzy (w dodatku Niemca,co,moja szanowna Frakcjo?),ale jak kto nieuczulony na regałkę,powinien zostać usatysfakcjonowany.

A moje 2 ulubione wałki tego kolesia brzmią tak:

[video]http://www.youtube.com/watch?v=P-SejvPRDo8&feature=related[/video]

[video]http://www.youtube.com/watch?v=NuOS2jb2WOg[/video]
_________________
A.I.Y.C.
 
 
Sister Midnight  
Zakurwim dęsa ?
stawka większa niż cyce


Wiek: 29
Dołączyła: 10 Lut 2009
Posty: 2839
Skąd: zewsząd
Wysłany: Śro 09 Mar, 2011   

milan napisał/a:
A moje 2 ulubione wałki tego kolesia brzmią tak:


Milanie utrafiłeś, moje zdecydowanie też. usłyszeć to na żywo będzie całkiem genialnie;]
_________________
– Co my, do cholery, robimy? Kompletnie nas popierdoliło!
– Wiem.. ALE I TAK JESTEŚMY ZAJEBISTE!

zawsze bądź sobą! no chyba, że możesz być batmanem, to bądź batmanem. to oczywiste, że lepiej być batmanem
 
 
 
Kermitaniu  
Rozkręca sie


Wiek: 30
Dołączył: 06 Paź 2010
Posty: 137
Skąd: ZG/Bournemouth
Wysłany: Śro 09 Mar, 2011   

Nie-fajnie. Od cholery moich znajomych lubi gentelmana, a ja nie moge sie przekonac.... Co nie zmienia faktu, ze coraz wiecej znanych "osobowosci" bedzie na woodzie, kurde, cos czuje, ze szykuje sie niezly woodstock!! :)
 
 
tyczunia89  
Rozkręca sie


Wiek: 29
Dołączyła: 18 Cze 2009
Posty: 173
Skąd: Beskid Niski
Wysłany: Śro 09 Mar, 2011   

cóż... nie bardzo mi się to widzi ale nie trzeba na wszystko iść :D
_________________
przeżyj życie tak abyś go potem nie żałował ;)

Gość widzimy się na Woodstocku ;)
 
 
 
Chester  
Rozkręca sie


Wiek: 24
Dołączył: 31 Sty 2011
Posty: 204
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Wysłany: Śro 09 Mar, 2011   

milan napisał/a:
A moje 2 ulubione wałki tego kolesia brzmią tak:


Ja bym dorzucił jeszcze Leave Us Alone :D
_________________
Nigdy nie mów nigdy
 
 
Drup  
Forumowy prawiczek


Wiek: 26
Dołączyła: 06 Lut 2011
Posty: 22
Skąd: Międzyrzecz
Wysłany: Śro 09 Mar, 2011   

Jurek wyjaśnił mnie teraz tym koncertem !
Do Gentlemana przekonałam się dwa lata temu i od tamtej pory marzę o byciu na jego koncercie.
Więc na pewno się na nim pojawię :D
 
 
 
harry  
ShoutBox
no przychódź.


Wiek: 31
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 789
Skąd: Trzebiel wieś
Wysłany: Śro 09 Mar, 2011   

Gentleman jest cienki jak dupa węża. Ale byłem w listopadzie na jego koncercie i powiem, że jest czad. Wiec fajnie. Cieszę się. Mam korzenie rastamana i jak byłem mały hodowałem lucernę.
_________________
pierdłem, rzygłem i wyszłem bo drzewa naniese.
 
 
 
Myszonka  
Lubi pieprzyć


Wiek: 24
Dołączyła: 20 Lip 2010
Posty: 324
Skąd: siem-ce
Wysłany: Czw 10 Mar, 2011   

no i będzie bujanie się :)
pana nie znam, ale ogarnę, bo widzę, że warto, skoro nawet w Metrze o nim pisali :mrgreen:
_________________
'Co tydzień w poświęconej wodzie moczysz palce
Którymi oczy byś wydłubał za pięć złotych na klatce'

O.S.T.R.
http://www.lastfm.pl/user/Kookoorydza
http://lubimyczytac.pl/profil/27842/krawaciara
STOP ZWIERZĘTOM NA WOODSTOCKU!
 
 
 
trololol  
Forumowy prawiczek

Wiek: 94
Dołączyła: 11 Mar 2011
Posty: 11
Skąd: slask
Wysłany: Pią 11 Mar, 2011   

Tylko nie reggae błagam! :(
Szału nie ma :(

[ Dodano: Pią 11 Mar, 2011 ]
zz
harry napisał/a:
Gentleman jest cienki jak dupa węża.

w 100% się zgadzam
 
 
 
cuks2  
Forumowy prawiczek
Es ist alles lächerlich, wenn man an den Tod denkt

Wiek: 30
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 2
Skąd: Rybniik
Wysłany: Pią 11 Mar, 2011   

Siema, sądząc po postach większości to artysta nie na tą imprezę. Błąd organizatorów?
 
 
milan  
Po co tyle piszesz ?
freak4life


Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 1871
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sob 12 Mar, 2011   

cuks2 napisał/a:
Siema, sądząc po postach większości to artysta nie na tą imprezę. Błąd organizatorów?


Siema.Och,oczywiście,że to błąd organizatorów.Powinni się wstydzić i złożyć jakąś oficjalną samokrytykę.Jak oni w ogóle śmieją śmieć zapraszać (co prawda uznanego w Europie,ale mniejsza o to) artystę,który-sądząc po postach nieomylnej większości-nie pasuje na tą imprezę?! Czyżby organizatorzy nie wiedzieli,że każdego artystę,który ma się pojawić na scenie Woodstocku,należy skonsultować z forumowiczami?

P.s.Obawiam się,że jeszcze parę postów przeciw Gentlemanowi i skruszeni organizatorzy zrozumieją swój błąd i odwołają ten koncert.

P.s.2Oj coraz bardziej brakuje mi w zestawie ikonek,takiej oznaczającej mega-załamkę...
_________________
A.I.Y.C.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group