Tak było
I POL'AND'ROCK FESTIVAL JUZ ZA

(XXIV PRZYSTANEK WOODSTOCK)
sitemap
Poprzedni temat «» Następny temat
Maleńczuk
Autor Wiadomość
LSDMAN  
Forumowy prawiczek

Dołączył: 08 Gru 2010
Posty: 2
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: Śro 08 Gru, 2010   Maleńczuk

Co sądzicie o zaproszeniu Maleńczuka ?
Wydaje mi się, że jego koncerty to świetna zabawa, szał, tańce, hulanki, swawole.
Piszcie co sądzicie
 
 
Kubusieeq  
Forumowy prawiczek
Lunatyk, -l freak l-


Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 32
Skąd: Gora Slaska DGR
Wysłany: Śro 08 Gru, 2010   

Malenczuk ?! Ja jesteem za .
Koles ma fajna muzyke i wydaje
mi sie ze na woodstocku by sie przyjol x d
ale to tylko moje zdanie : )
 
 
 
harry  
ShoutBox
no przychódź.


Wiek: 32
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 789
Skąd: Trzebiel wieś
Wysłany: Śro 08 Gru, 2010   

nienawidze acid drinkers vadera i dzemu. ale o maleńczuku wolę nie myśleć. najbardziej znienawidzony "artysta" uwaga.... na świecie przeze mnie. ale.. uwaga. czemu nie. jeśli wiekszości zależy.
 
 
 
milan  
Po co tyle piszesz ?
freak4life


Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 1874
Skąd: Wrocław
Wysłany: Śro 08 Gru, 2010   

Tia,Maleńczuk to dosyć kontrowersyjna propozycja,ale akuratnie mogłoby mieć to swój urok.Pod warunkiem.Jakim? A takim,że pan Maciej da sobie spokój z wałkami z ostatniego projektu "Psychodancing"(który nie przypadkowo przypadł do gustu mojej mamie).
 
 
Kefir  
Tru Metal
Iron morda


Wiek: 32
Dołączył: 29 Cze 2009
Posty: 1500
Skąd: Piła
Wysłany: Śro 08 Gru, 2010   

harry napisał/a:
nienawidze acid drinkers vadera i dzemu. ale o maleńczuku wolę nie myśleć. najbardziej znienawidzony "artysta" uwaga.... na świecie przeze mnie. ale.. uwaga. czemu nie. jeśli wiekszości zależy.

Co do pierwszych trzech nie mam takich odczuć ale jak widzę Maleńczuka to mi się scyzoryk w kieszeni otwiera, a oczy szukają wiadra, bo wiedzą co zaraz zrobi żołądek.
 
 
 
scorpion1077  
Coś już napisał


Wiek: 26
Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 93
Skąd: Gryfino
Wysłany: Śro 08 Gru, 2010   

Byłem na jego koncercie tylko raz.
Odliczałem minuty do czasu aż zejdzie ze sceny.. :-/
 
 
 
Ruda  
Rozkręca sie
zuaaa czarownica


Wiek: 29
Dołączyła: 18 Lip 2010
Posty: 127
Skąd: Częstochowa/Opole
Wysłany: Śro 08 Gru, 2010   

Kefir napisał/a:
harry napisał/a:
nienawidze acid drinkers vadera i dzemu. ale o maleńczuku wolę nie myśleć. najbardziej znienawidzony "artysta" uwaga.... na świecie przeze mnie. ale.. uwaga. czemu nie. jeśli wiekszości zależy.

Co do pierwszych trzech nie mam takich odczuć ale jak widzę Maleńczuka to mi się scyzoryk w kieszeni otwiera, a oczy szukają wiadra, bo wiedzą co zaraz zrobi żołądek.

the same.
jeszcze posłuchać mogę jego utworów, ale jak zacznie się wypowiadać... no way! :lol:
 
 
 
Kefir  
Tru Metal
Iron morda


Wiek: 32
Dołączył: 29 Cze 2009
Posty: 1500
Skąd: Piła
Wysłany: Śro 08 Gru, 2010   

Ruda napisał/a:
jeszcze posłuchać mogę jego utworów, ale jak zacznie się wypowiadać... no way! :lol:

Dokładnie jak leci jakaś jego piosenka to spoko, ale jak gościu zaczyna coś gadać w tv i na dodatek go pokażą to... :-P
 
 
 
Jorguś  
Lubi pieprzyć
Jorgus89


Wiek: 30
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 360
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Czw 09 Gru, 2010   

Kur.... Tylko nie on:) Dla mnie to taka rockowa Doda:/ Muzycznie nic specjalnego ale byle by kolo siebie szum swoim zachowaniem i debilnymi tekstami zrobic... NIE NIE NIE!!!!!
 
 
 
Raczkins  
Na pewno offtopuje
...po co się bać, skoro w duszy gra muzyka...


Wiek: 32
Dołączyła: 19 Lis 2010
Posty: 629
Skąd: Żywiec
Wysłany: Czw 09 Gru, 2010   

jak dla mnie Maleńczuk nie pociągnie tłumu....
po ostatnim koncercie jaki dali w żywcu z racji Męskiego Grania to prawie zasnęłam...
chyba że zmieni repertuar...
 
 
 
milan  
Po co tyle piszesz ?
freak4life


Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 1874
Skąd: Wrocław
Wysłany: Czw 09 Gru, 2010   

Jorgus89 napisał/a:
Dla mnie to taka rockowa Doda:/ Muzycznie nic specjalnego ale byle by kolo siebie szum swoim zachowaniem i debilnymi tekstami zrobic... NIE NIE NIE!!!!!


Oj,oj,oj.Żebyś Ty chłopie znał całą twórczość Maleńczuka (uwzględniając i Homo Twist i Pudelsów),wstrzymałbyś się z takimi porównaniami.Co do tekstów-a znasz "Człowiek z wiekiem do trumny" lub "Miasto Kraków"?Zakładam się,że nie.
 
 
Jorguś  
Lubi pieprzyć
Jorgus89


Wiek: 30
Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 360
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Pią 10 Gru, 2010   

Drogi Milanie:) Nie chodzilo mi o teksty jego piosenek lecz o jego zachowanie i jakie przy tym ma debilne teksty;) Moze i madrze spiewa ale i tak dalej uwazam ze DLA mnie nic fajnego nie robi (a moge miec takie zdanie...) Nie lubie jego Osoby a i za jego muzyka nie przepadam:D Pozdrawiam Cie serdecznie:)
 
 
 
kijana  
Moderator


Wiek: 28
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 1009
Skąd: Trzebiel
Wysłany: Pią 10 Gru, 2010   

Mnie się przypomina jak w Idolu chciał dorównać Wojewódzkiemu. Tylko się zbłaźnił swoimi ripostami, żartami itd. W sumie to żadna z jego piosenek mi się nie podoba. Ogólnie nie trawie typa.
 
 
harry  
ShoutBox
no przychódź.


Wiek: 32
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 789
Skąd: Trzebiel wieś
Wysłany: Pią 10 Gru, 2010   

a ja nie moge juz na jego temat nic powiedziec. wczesniej napisalem dlaczego :( moglo by sie to zle skonczyc. pewnie przepisalbym slownik wulgaryzmow polskich. ahh
 
 
 
milan  
Po co tyle piszesz ?
freak4life


Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 1874
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pią 10 Gru, 2010   

Jorgus89 napisał/a:
Drogi Milanie:) Nie chodzilo mi o teksty jego piosenek lecz o jego zachowanie i jakie przy tym ma debilne teksty;) Moze i madrze spiewa ale i tak dalej uwazam ze DLA mnie nic fajnego nie robi (a moge miec takie zdanie...) Nie lubie jego Osoby a i za jego muzyka nie przepadam:D Pozdrawiam Cie serdecznie:)


No tak,zdaję sobie sprawę,że Maleńczuk,który ze sceny nie słodzi i nie podlizuje się (delikatnie rzecz ujmując) swoim słuchaczom,może być dla wielu nie do przełknięcia. I że może sprawiać wrażenie zblazowanego bufona. Że o występie w Idolu ( za który ponoć obiecał się kajać do dni swych ostatnich) nie wspomnę...

Pozdrawiam równie serdecznie i ciepło Jorgusiu.
 
 
Yava BGC  
Typowy spamer
Fuck You ,You Fucking Fuck !


Wiek: 32
Dołączył: 04 Kwi 2009
Posty: 1132
Skąd: Kołobrzeg/ZG
Wysłany: Pią 10 Gru, 2010   

Nie lubie tego chlora :!: :!: :!:

Milan nie zmieniaj świata bo się nie da ...
 
 
 
milan  
Po co tyle piszesz ?
freak4life


Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 1874
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pią 10 Gru, 2010   

Yava napisał/a:


Milan nie zmieniaj świata bo się nie da ...


Nie,to nie chodzi o zmienianie świata,ale o to by choć spróbować na każdego wykonawcę spojrzeć w miarę obiektywnie,a nie lecieć stereotypami,uprzedzeniami i klasycznym argumentem "Nie bo nie". I ja sobie doskonale zdaję sprawę,że Maleńczuk bywa wkrowiający i nie wiem ( a propos bardzo ewentualnego występu na PW) czy w ogóle mu po drodze z Owsiakiem i spółką,ale swoje dla krajowej sceny rockowej w tym kraju zrobił i tyle.
 
 
harry  
ShoutBox
no przychódź.


Wiek: 32
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 789
Skąd: Trzebiel wieś
Wysłany: Sob 11 Gru, 2010   

przepraszam ale to jest moje zdanie: "nie wiem co musiałby zrobić żeby naprawić to co wyrządził polskiej scenie muzycznej".
 
 
 
milan  
Po co tyle piszesz ?
freak4life


Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 1874
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sob 11 Gru, 2010   

harry napisał/a:
przepraszam ale to jest moje zdanie: "nie wiem co musiałby zrobić żeby naprawić to co wyrządził polskiej scenie muzycznej".


Pozwolę sobie lekko podrążyć ów temat.Bom ciekaw na czym ta krzywda miałaby polegać.Chodzi o udział w "Idolu" czy o cosik więcej?
 
 
sowkaa  
Forumowy prawiczek

Dołączyła: 24 Cze 2010
Posty: 18
Skąd: spod Krakowa
Wysłany: Pon 20 Gru, 2010   

NIE LUBIĘ MALEŃCZUKA!!!!
 
 
szczyglet  
Forumowy prawiczek
Oi !

Wiek: 26
Dołączył: 18 Lut 2010
Posty: 36
Skąd: Wojkowice
Wysłany: Wto 21 Gru, 2010   

gdyby wykonał kawałki za czasów Buntownika.. Tu macie jego jeden kawałek http://www.youtube.com/watch?v=VI6ht2sVK6k przesłuchanie obowiązkowe !
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime