Tak było
I POL'AND'ROCK FESTIVAL JUZ ZA

(XXIV PRZYSTANEK WOODSTOCK)
sitemap
Poprzedni temat «» Następny temat
Chrome Division
Autor Wiadomość
Simon  
Typowy spamer


Dołączył: 25 Lut 2009
Posty: 1107
Skąd: Katowice
Wysłany: Nie 24 Kwi, 2011   Chrome Division

Co tu dużo mówić, porządne, brudne rock&rollowe pie*dolnięcie, słuchałem ich kiedyś ostatnio znowu sobie przypomniałem i myślę, że woodstock by rozpie*dolili na części drobne.

http://www.chromedivision.com/

[video]http://www.youtube.com/watch?v=dc2JYcolphY[/video]
[video]http://www.youtube.com/watch?v=Z9Bez4Vo7O4[/video]

POLECAM!
 
 
Ifrith  
Forumowy prawiczek


Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 21
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 25 Kwi, 2011   

fuck yeah ! zdecydowanie maja power ;]
 
 
Kudłaty  
Rozkręca sie
Born to lose, live to win


Wiek: 33
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 242
Skąd: Z Mordoru
Wysłany: Pon 25 Kwi, 2011   

Dawać ich na wooda!
 
 
Thunderpussy  
Rozkręca sie


Wiek: 27
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 228
Skąd: z czwartorzędu
Wysłany: Pon 25 Kwi, 2011   

W maju nowa płyta.

Na woodstock idealni! Odkąd ich znam (ze 2 lata) widzę ich oczami wyobraźni na dużej scenie, zdecydowanie w prime time.
 
 
Vorathiel  
Lubi pieprzyć


Wiek: 27
Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 595
Skąd: Nowa Huta k.Krakowa
Wysłany: Pon 25 Kwi, 2011   

Coś jak Black River, tylko lepiej muzycznie, a słabiej wokalnie. :D oj, byloby fajnie ich kiedys zobaczyć na głównej. ^^
 
 
Rimmel  
Rozkręca sie

Wiek: 32
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 103
Skąd: Gorzyce
Wysłany: Pon 25 Kwi, 2011   

Miałem do czynienia tylko z ich drugim albumem, z którego bardzo mi się podoba utwór Let's Hear It. Jakby byli na Woodstocku to z chęcią bym się wybrał, ale mi jakoś dupy ten zespół nie urywa ;)
 
 
 
Thunderpussy  
Rozkręca sie


Wiek: 27
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 228
Skąd: z czwartorzędu
Wysłany: Pon 25 Kwi, 2011   

Vorathiel napisał/a:
Coś jak Black River, tylko lepiej muzycznie, a słabiej wokalnie.

Ta... wiedziałem że zaraz ktoś wyskoczy z porównaniem do BR...
 
 
Vorathiel  
Lubi pieprzyć


Wiek: 27
Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 595
Skąd: Nowa Huta k.Krakowa
Wysłany: Pon 25 Kwi, 2011   

Jakby nie patrzeć...to ten sam gatunek, c'nie? :P
 
 
Thunderpussy  
Rozkręca sie


Wiek: 27
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 228
Skąd: z czwartorzędu
Wysłany: Pon 25 Kwi, 2011   

No niby tak, ale posłuchaj sobie Chromów i potem Riverów. BR to zupełnie inna technika tworzenia, inna szkoła grania, no nie ta liga. Częstszy przymuł, cięższe brzmienie, jakby mniej spontanu.
Mi osobiście nie przyszłoby do głowy takie porównanie ;-)

[ Dodano: Pią 06 Maj, 2011 ]
Nowiutki teledysk, promujący dopiero co wydaną, trzecią płytę.

[video]http://www.youtube.com/watch?v=YJ_7FIykNs0[/video]

Kawałek taki sobie i klip w sumie też, no ale dupy są :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang