Tak było
I POL'AND'ROCK FESTIVAL JUZ ZA

(XXIV PRZYSTANEK WOODSTOCK)
Przystanek Woodstock
FAQSzukajUżytkownicyGrupyProfilZaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj //
Poprzedni temat «» Następny temat
Lądowanie na księzycu
Autor Wiadomość
Jumbo  
Fuck Yeah!


Wiek: 31
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 1348
Skąd: Stettin
Wysłany: Czw 24 Wrz, 2009   

FeSTeR napisał/a:
a że USA to "dumny" i "potezny" naród to wsadzili ta bajke z samolotem zeby nie wyjsc na kretynów


To powiedz mi że na księżycu też wylądowali...
 
 
 
FeSTeR  
Po co tyle piszesz ?
Thrash'em All


Wiek: 33
Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 1773
Skąd: Nakło nad Notecią
Wysłany: Czw 24 Wrz, 2009   

Jumbo napisał/a:
Fester jak czytam Twoje wypowiedzi to odnoszę wrażenie że za dużo telewizji oglądasz. I wierzysz w to co Ci mówią, szczególnie Amerykański rząd. Nie obraź się bo nie o to mi chodzi tylko z chłopakami próbujemy Ci wyjaśnić jak było.
spoko nie obrazam sie :-) probuje tylko racjonalnie podejsc do faktów

[ Dodano: Czw 24 Wrz, 2009 ]
Jumbo napisał/a:
To powiedz mi że na księżycu też wylądowali...
4 teoria :-D a ty co? twierdzisz ze nie wyladowali?
 
 
Aras666  
Po co tyle piszesz ?
Always look on the bright side of life! :)


Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 1790
Skąd: Z nikąd
Wysłany: Czw 24 Wrz, 2009   

jeśli chodzi o 11.09 to nigdy nie uwierzę, że terroryści mogli tak zrobic w chuja takie wielkie mocarstwo.

a księżyc... hmmm... ciężko stwierdzić :)

tutaj powiny powstac osobne tematy "teorie spikowe: 11.09", "teorie spiskowe: lądowanie na księzycu"
 
 
Jumbo  
Fuck Yeah!


Wiek: 31
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 1348
Skąd: Stettin
Wysłany: Czw 24 Wrz, 2009   

1969 - Mamy komórki? Mamy internet? Mamy kino 3D? Lądujemy na księżycu.
2009 - Mamy komórki. Mamy internet. mamy kino 3D. Wysyłamy sondy na marsa bo się boimy wylądować. Co technika nam nie pozwala? Za mało umiemy?

Dalej, czemu flaga USA którą tam zostawili powiewała skoro nie ma tam wiatru?
Czemu astronauci zostawiają cień?
Czemu Każde kolejne lądowanie "Apollo" wygląda tak samo?
Czemu w przekazach telewizyjnych wszystko wygląda tak samo?
Czemu? Czemu? Czemu? Więcej pytań niż odpowiedzi.

Skoro w '68 ryscy wysyłali sondy na księżyc w '69 Amerykanie wylądowali i posadzili tam człowieka to czemu teraz jest problem żeby dolecieć na marsa skoro mamy taki postęp techniczny...?
 
 
 
FeSTeR  
Po co tyle piszesz ?
Thrash'em All


Wiek: 33
Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 1773
Skąd: Nakło nad Notecią
Wysłany: Pią 25 Wrz, 2009   

w 1969 też dało by sie wynaleść komórke ale byłaby wielkości drzwi. mało poreczna nie? co do internetu to zalążki były(oczywiście tylko w armii), a o kinie 3D to nawet nikt nie myślał...
w 2009 możemy wysłać człowieka na Marsa ale koszt jest za wysoki. nie moga leciec 3 osoby tak jak na Księżyc. musi lecieć cała masa ludzi odpowiedzialnych za sprzęt. podróż na Marsa trwała by 3 lata. wyobrażasz sobie ile jedzenia, wody, części zamiennych i innych pierdół trzeba zabrać? a zresztą bezsensu wysyłać tam człowieka skoro i tak nie odkryje nic więcej czego nie wykryły sondy.
w 1969 był środek Zimnej Wojny. Amerykanie jak i Ruscy chcieli panować wszędzie bezgranicznie. owszem amerykanie tez mogliby wysłać sonde. ale chodziło o prestiż. ruskom udało się wysłać człowieka to my zrobimy jeszcze więcej polecimy na księżyc. teraz w dziedzinie aeronautyki nikt nie musi nic nikomu udowadniać. cały świat współpracuje aby osiągnąć własnie cel jakim jest MARS.

Flaga powiewała przez tak zwany "wiatr słoneczny". na Ziemi tego nie dostrzegamy bo mamy atmosfere.
a czemu nie maja zostawiać cienia? przecież słońce nie znikneło no nie? :roll:
jak każde lądowanie wygląda tak samo? a co mieli lądownikiem fikołki robić?
ogladasz "pogromcy mitów"? tam w jednym programie specjalnym obalili większość argumentów na którym opierają sie zwolennicy spisku :-)
 
 
andrew255  
Rozkręca sie

Wiek: 26
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 125
Skąd: Sulęcin
Wysłany: Pią 25 Wrz, 2009   

FeSTeR napisał/a:
ogladasz "pogromcy mitów"? tam w jednym programie specjalnym obalili większość argumentów na którym opierają sie zwolennicy spisku


Też widziałem ten odcinek. Był bardzo przekonujący. Za dużo tych teorii spiskowych, spekulacji, a za mało dowodów, żeby mnie do którejś przekonać. Chociaż teoria spiskowa o WTC jest dość interesująca. Niezły bigos.
 
 
 
Aras666  
Po co tyle piszesz ?
Always look on the bright side of life! :)


Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 1790
Skąd: Z nikąd
Wysłany: Pią 25 Wrz, 2009   

http://apollo.xt.pl/

powinno zamknąć sprawę :)
 
 
FeSTeR  
Po co tyle piszesz ?
Thrash'em All


Wiek: 33
Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 1773
Skąd: Nakło nad Notecią
Wysłany: Pią 25 Wrz, 2009   

no prosze wszystko ładnie i pięknie wyjaśnione w sposób naukowy przystepny dla "szarego" człowieka. ale Jumbo stwierdzi ze autor tego artykułu został przekupiony lub zastraszony przez NSA (nie mylic z NASA)
 
 
Jumbo  
Fuck Yeah!


Wiek: 31
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 1348
Skąd: Stettin
Wysłany: Nie 27 Wrz, 2009   

FeSTeR napisał/a:
ogladasz "pogromcy mitów"? tam w jednym programie specjalnym obalili większość argumentów na którym opierają sie zwolennicy spisku


Nie widziałem, Oglądałem podobny w niemieckiej TV i powstał na długo przed ""pogromcami mitów".
A co powiem to ja już wiem, widzę że i tak do jakiegoś wspólnego rozwiązania nie dojdziemy.
 
 
 
miminka  
Lubi pieprzyć


Wiek: 32
Dołączyła: 18 Kwi 2009
Posty: 373
Skąd: Płock
Wysłany: Pon 28 Wrz, 2009   

Jakoś tak teraz dopiero tu weszłam ...
no i twoje argumenty Jumbo, wybacz, ale mnie rozbawiły a zarazem załamały. Ja się podpisuje pod postem FeSTeR'a który ładnie wszystko wytłumaczył ;-)
 
 
 
Jumbo  
Fuck Yeah!


Wiek: 31
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 1348
Skąd: Stettin
Wysłany: Pon 28 Wrz, 2009   

miminka napisał/a:

no i twoje argumenty Jumbo, wybacz, ale mnie rozbawiły a zarazem załamały.


Spoko nic się nie stało :) Wasze niektóre też mnie bawią ale po to jest to forum żeby każdy powiedział co myśli.
  
 
 
 
Marisha  
Konto Fikcyjne


Dołączyła: 05 Sie 2008
Posty: 377
Skąd: Kalisz
Wysłany: Pon 28 Wrz, 2009   

nie doczytałam do konca, ale niektore wypowiedzi to chyba rodem skopiowane z faktora x czy tego typu czasopism :lol: :lol: cokolwiek waznego dla swiata sie wydarzy, to bedzie negowane przez jakas grupe, nie mowie ze to jest zle, ale nie mozna przyjmowac wszystkiego ehhh newermajnd :-> ;-) byle by do woodstocku ;-)
 
 
 
Zmartwiony z S  
Lubi pieprzyć


Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 329
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: Pon 01 Sie, 2011   

Szczerze powiedziawszy zdaję sobie sprawę z tego, że niektórym ciężko to pojąć ale nad tym trzeba się zastanowić i przede wszystkim samemu zainteresować tematem. Ponad to, niektórzy są na tyle omotani, że przyjmują każde słowo - w tv, radiu czy na wiecu - jako pewnik, co jest dużym błędem. Osobiście interesuję się takimi tematami ze względu na to, że nie lubię być okłamywany, a to dzieję się każdego dnia i wszędzie. Drążcie tematy, szukajcie sami, zadawajcie trudne pytania.
 
 
zlowieszczy4  
Na pewno offtopuje


Wiek: 29
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 896
Skąd: Walbrzych
Wysłany: Sob 08 Paź, 2011   

dobra to teraz kolej na mnie :) co do lotu na marsa to poki co jest nie mozliwy nie z powodu sprzetu czy pieniedzy czy techniki czy z powodu mojej katastrofalnej sytuacji zoladkowej ,ale dlatego iz ludzki organizm by tego nie przetrzymal moi szanowni forumowicze. Pan o jakze wspaniale brzmiacym naziwsky Poljakow - niestety rusek spedzile na orbicie 437,7 dnia (mozna powiedziec ze go wyje*alo na orbite i byl satletijo pfu satelita ziemii) i to nie dobrowolnie bo byla tam jakas awaria i musial tam siedziec ,ale daze do tego ze musieli go znosic z pokladu z powodu zwiotczenia miesnii a pragne zaznaczyc ze odbywal ciezkie parogodzinne treningi z przyzadami na silowni ktora mial na pokladzie swojego kosmodroma. a z ksiezycem to sprawa wyglada tak : no wogole bym sie nie zdziwil jakby narod hamburegerowcow ,ktorzy chca byc najlepsi starali sie wsyzstkich wykiwac :P A prawda jest taka ze mnie kiedys tak mocno wystrzelilo z butow ze prawie dolecialem na ksiezyc i zadnej flagii tam nie widzialem a wiec ???
 
 
Winiacz  
Forumowy prawiczek
Mandżurskie wiosło.

Dołączył: 09 Sie 2011
Posty: 40
Skąd: Wałcz
Wysłany: Wto 18 Paź, 2011   

Nawiązując do Mythbusters:
Skoro mogli oni na Ziemi odtworzyć sytuację, które obalały teorie spiskowe, to skąd wiemy że ni mogło być tak przedtem?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by
phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group