Tak było
I POL'AND'ROCK FESTIVAL JUZ ZA

(XXIV PRZYSTANEK WOODSTOCK)
sitemap
Poprzedni temat «» Następny temat
Nine Inch Nails
Autor Wiadomość
Alexa  
Forumowy prawiczek

Dołączyła: 05 Sie 2009
Posty: 6
Skąd: Armenia
  Wysłany: Pon 15 Lut, 2010   Nine Inch Nails

Kto za??
 
 
 
FeSTeR  
Po co tyle piszesz ?
Thrash'em All


Wiek: 33
Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 1773
Skąd: Nakło nad Notecią
Wysłany: Wto 16 Lut, 2010   

Nikt :-P
 
 
Aras666  
Po co tyle piszesz ?
Always look on the bright side of life! :)


Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 1790
Skąd: Z nikąd
Wysłany: Wto 16 Lut, 2010   

poczekaj... może ktoś się znajdzie xD tak na prawdę nawet nie wiem co to :P
 
 
FeSTeR  
Po co tyle piszesz ?
Thrash'em All


Wiek: 33
Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 1773
Skąd: Nakło nad Notecią
Wysłany: Wto 16 Lut, 2010   

dziewięco calówek nie znasz?
 
 
Aras666  
Po co tyle piszesz ?
Always look on the bright side of life! :)


Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 1790
Skąd: Z nikąd
Wysłany: Wto 16 Lut, 2010   

jeśli nigdy o tym nie słyszałem, tzn, że nie jest warte mej uwagi xD

Przesłuchałem 3 kawałki... tak jak pisałem, nie warte mej uwagi :P
  
 
 
FeSTeR  
Po co tyle piszesz ?
Thrash'em All


Wiek: 33
Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 1773
Skąd: Nakło nad Notecią
Wysłany: Wto 16 Lut, 2010   

dobrze i mądrze piszesz
 
 
PianA  
Moderator
chlap chlap


Wiek: 35
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 668
Skąd: gliwice
Wysłany: Wto 16 Lut, 2010   

łosz no nie wiem nie wiem. NIN to klasyk i tego typu muzę trza rozkminić gdyż nie jest dla mas (dlatego może wam się nie podobać- trudno ja to przeżyje)
 
 
 
Aras666  
Po co tyle piszesz ?
Always look on the bright side of life! :)


Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 1790
Skąd: Z nikąd
Wysłany: Wto 16 Lut, 2010   

powiem w krótkim zdaniu dlaczego mi się nie podoba... NIE MA PRZYJEBANIA! xD
 
 
FeSTeR  
Po co tyle piszesz ?
Thrash'em All


Wiek: 33
Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 1773
Skąd: Nakło nad Notecią
Wysłany: Śro 17 Lut, 2010   

PianA napisał/a:
tego typu muzę trza rozkminić gdyż nie jest dla mas
nie lubiłem byc nigdy za bardzo niszowy. Fakt faktem jest ze cała otoczka zwiazana z zespołem a raczej wokalistą Reznorem (bo to on jest zespołem) jest i była zawsze ciekawa. To jego przeciwstawianie sie komercji, kłótnie z wytwórniami płytowymi, teksty opierające sie na jego własnych doswiadczeniach, bólach i słabostkach...

Ale
Aras666 napisał/a:
NIE MA PRZYJEBANIA!
 
 
Aras666  
Po co tyle piszesz ?
Always look on the bright side of life! :)


Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 1790
Skąd: Z nikąd
Wysłany: Śro 17 Lut, 2010   

FeSTeR napisał/a:
To jego przeciwstawianie się komercji, kłótnie z wytwórniami płytowymi


nigdy nikt nie przeciwstawił się komercji, sprzedając albumy, grając koncerty to już jest komercja. Nie ma zespołu, który by nie był komercyjny :)

swoją drogą, jeśli chcesz kolesia który "kasę ma tylko przy okazji", nagrywa albumy w garażu i MA PRZYJEBANIE.! To polecam Danziga :P
 
 
kawa  
Coś już napisał


Wiek: 27
Dołączyła: 23 Mar 2009
Posty: 87
Skąd: stąd.
Wysłany: Pią 19 Lut, 2010   

no chyba Was pogięło. :f NIN to czysty geniusz jest. Otoczka - jasne i o to chodzi. Rez tworzy swietny, niepowtarzalny klimat który moze trzymać tygodniami. Tematy, emocje i stany które podejmuje i opisuje mają taki wymiar, że wywala wnętrzności na lewą stronę i ryje psychę. Trent jest perfekcjonistą, robi wszystko na 200% i to widać.

kuźwa, no jasne, ze mają przyjebane, no. :F

poza tym miałam okazję być na dwóch ich koncertach i jeśli chodzi o live, jest kosmos. ale delikatnie mówiąc śmiem wątpić, żeby chcieli zagrać na Woodstocku (zresztą i tak ledwo skończyli trasę pożegnalną na następnych kilka lat).

however.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=9SclacP4-gg[/video]
 
 
milan  
Po co tyle piszesz ?
freak4life


Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 1874
Skąd: Wrocław
Wysłany: Śro 30 Cze, 2010   

Z bólem serca czytam lekceważące opinie o NIN. Ech ludzie,ludzie...Jak można nie znać Reznora i spółki?! Ale fakt faktem potwierdzam,że tak jak na Woodstocku'94 w USA zmiażdżyli ludożerkę,tak na Kostrzyn nie pasują i kropka.

A opinię jakoby NIN brakowało przyjebania traktuję jako żart. W dodatku nie najlepszy...
Poniżej więc zapodaję tendencyjnie do obczajenia 2 balladki :

[video]http://www.youtube.com/watch?v=ApU5XpCHf6I&feature=PlayList&p=4203BE693526D782&playnext_from=PL&playnext=1&index=13[/video]

[video]http://www.youtube.com/watch?v=6bfxD60rV9k&feature=related[/video]
 
 
harry  
ShoutBox
no przychódź.


Wiek: 32
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 789
Skąd: Trzebiel wieś
Wysłany: Śro 30 Cze, 2010   

nawet spoko są. az sobie odsluchalem bo przyznam sie bez bicia ze jak dlugo zyje to nie slyszalem ich nigdy. tyle co z nazwy slyszalem :)
 
 
 
milan  
Po co tyle piszesz ?
freak4life


Dołączył: 24 Lip 2009
Posty: 1874
Skąd: Wrocław
Wysłany: Śro 30 Cze, 2010   

A wiesz co?Że może pies pogrzebany w tym "jak długo żyjesz",bo po prawdzie NIN (według mnie )swoich muzycznych szczytów sięgało w latach 1994(absolutnie genialna płyta "The Downward Spiral") a 1999 (podwójny album "The Fragile") .Po drodze były 2 mistrzowskie soundtracki("Natural Born Killers" i "Lost Highway") nad którymi czuwał Reznor i nic dziwnego,że np. w 1997 Trent znalazł się na liście najbardziej wpływowych ludzi Ameryki magazynu Time.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group