Tak było
I POL'AND'ROCK FESTIVAL JUZ ZA

(XXIV PRZYSTANEK WOODSTOCK)
sitemap
Poprzedni temat «» Następny temat
Alergia na Woodstocku
Autor Wiadomość
Qba  
Forumowy prawiczek

Wiek: 27
Dołączył: 06 Lip 2015
Posty: 2
Skąd: Barnóko
Wysłany: Pon 06 Lip, 2015   Alergia na Woodstocku

Witam,
Jeżdżę na woodstock od jakis 3-4 lat i nie mialem objaw alergicznych.
Alergie nabyłem jakis czas temu i chciałbym się zapytać woodstokowiczów tych z mocniejszą i tych ze słabszą alergią, (ja sam mam alergie w skali 8.5/10) jak jest z alergią na woodzie.
Pozdrawiam!
 
 
_Szajba_  
Na pewno offtopuje
Domokrążca

Wiek: 40
Dołączył: 01 Lip 2011
Posty: 697
Skąd: Newtonmore
Wysłany: Pon 06 Lip, 2015   

Zależy na co ta alergia. Jak na alkohol ,to przejebane. Jak na czekoladę, to da się przeżyć .
 
 
 
Qba  
Forumowy prawiczek

Wiek: 27
Dołączył: 06 Lip 2015
Posty: 2
Skąd: Barnóko
Wysłany: Pon 06 Lip, 2015   

drzewa, trawy, zboża etc.
 
 
boksu  
Na pewno offtopuje
the stoppable force


Wiek: 37
Dołączył: 15 Lip 2012
Posty: 810
Skąd: blisko Płońska
Wysłany: Pon 06 Lip, 2015   

Qba napisał/a:
drzewa, trawy, zboża etc.


z trawami moze troche problemu byc
 
 
pilarska  
Coś już napisał


Dołączyła: 01 Lip 2014
Posty: 70
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pon 06 Lip, 2015   

Qba napisał/a:
drzewa, trawy, zboża etc.

Z tym nigdy większego problemu nie miałam, gorzej z kurzem. Leki na receptę obowiązkowo, chociaż i tak kicham. Ale ludzie mają różne objawy alergii.
 
 
malkontent  
Lubi pieprzyć
spodziewaj się niespodziewanego


Wiek: 36
Dołączył: 05 Sty 2014
Posty: 541
Skąd: z żółwiowa
Wysłany: Wto 07 Lip, 2015   

jak ponacierasz wszystkie otwory ciała jakimś alko, im więcej % tym pewniejszy efekt, to przeżyjesz <z jezorem>
 
 
Ossie  
Typowy spamer
SPAMCYCKI


Wiek: 32
Dołączyła: 19 Lip 2009
Posty: 1195
Skąd: Łaskarzew / Warszawa
Wysłany: Śro 08 Lip, 2015