Tak było
I POL'AND'ROCK FESTIVAL JUZ ZA

(XXIV PRZYSTANEK WOODSTOCK)
sitemap
Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: dezaprobator
Wto 02 Wrz, 2008
Utalentowany punk gra "No future"
Autor Wiadomość
Niez  
Junior Admin


Wiek: 31
Dołączyła: 14 Sie 2008
Posty: 1575
Skąd: Siódme piętro.
Wysłany: Nie 31 Sie, 2008   Utalentowany punk gra "No future"

[video]http://pl.youtube.com/watch?v=hjdguz-tC60[/video]
:lol: dziecko moje znalazlam Ci meza
 
 
dezaprobator  
Stara Gwardia

Wiek: 35
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 1835
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: Nie 31 Sie, 2008   

Oglądałem go już :) Dobrze to gra. Całkiem jak patyczak :)
 
 
 
punk_rock  
wywalacz postów
KRÓLĄTKO LANSU!!!!


Wiek: 27
Dołączyła: 05 Sie 2008
Posty: 486
Skąd: Glajwitz city xD
Wysłany: Nie 31 Sie, 2008   

A poznam go wcześniej niż na ślubnym kobiercu? xD :mrgreen:
 
 
 
Osaa  
Coś już napisał


Wiek: 27
Dołączyła: 08 Sie 2008
Posty: 81
Skąd: Drzewica
Wysłany: Pon 01 Wrz, 2008   

Eeee, to będzie odrazu prezent ślubny, tak za jednym zamachem
 
 
 
sidgard  
Forumowy prawiczek

Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 36
Wysłany: Czw 06 Lis, 2008   

Osaa napisał/a:
Eeee, to będzie odrazu prezent ślubny, tak za jednym zamachem


ludzie ogarnąć sie! Prosze mną tak nie szastać:D (tak to ja jestem na filmie)
 
 
 
dezaprobator  
Stara Gwardia

Wiek: 35
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 1835
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: Czw 06 Lis, 2008   

No to skoro jesteś to jesteś chętny na Punk_rock ? :) Na prawdę dobra dziewczyna, nie zawiedziesz się :P
 
 
 
sidgard  
Forumowy prawiczek

Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 36
Wysłany: Czw 06 Lis, 2008   

tego nie powiedziałem:) ale jak koniecznie chcecie poznać gwiazdę pankroka i wogole to nie widze przeszkód:D
 
 
 
dezaprobator  
Stara Gwardia

Wiek: 35
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 1835
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: Czw 06 Lis, 2008   

A gdzie mieszkasz ? Jak w okręgu katowickim to nie widzę problemu :) A jak dalej to na Woodstocku się ustawimy ;]
 
 
 
dezaprobator  
Stara Gwardia

Wiek: 35
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 1835
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: Czw 06 Lis, 2008   

A gdzie mieszkasz ? Jak w okręgu katowickim to nie widzę problemu :) A jak dalej to na Woodstocku się ustawimy ;]
 
 
 
sidgard  
Forumowy prawiczek

Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 36
Wysłany: Czw 06 Lis, 2008   

Dezaprobator napisał/a:
A gdzie mieszkasz ? Jak w okręgu katowickim to nie widzę problemu :) A jak dalej to na Woodstocku się ustawimy ;]

troche sie nie wpasowałeś... ja ze stolicy:) i za chuj nie chce mi sie ruszać z tego miasta:D
 
 
 
dezaprobator  
Stara Gwardia

Wiek: 35
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 1835
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: Czw 06 Lis, 2008   

No to mam nadzieję, że będziesz sie udzielał na forum i nie zapomnisz o nas i się napijemy na Woodstocku. :D
 
 
 
sidgard  
Forumowy prawiczek

Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 36
Wysłany: Czw 06 Lis, 2008   

w sumie to forum mi wisi.. wlazłem tu jako kolejną strone na ktorej jest film ze mną.. a ze był dosc dziwny komentarz o moim chajtnięciu (h?) to sie zalogowałem.. nie wiem co z tego bedzie... i przyznam ze zaciekawiłes mnie moją "narzeczoną" :P... co do picia na woodstocku.. nawet nie wiesz ile osob mi to juz proponowało.. ja bardzo chetnie ale nie wiem co na to moje nerki i wątroba:D
 
 
 
Alien  
Typowy spamer
Aaale o co chodzi? :)


Wiek: 34
Dołączyła: 23 Wrz 2008
Posty: 1239
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: Czw 06 Lis, 2008   

Heheee... No to szczęścia życzę ;) Punk rock - Ty szczęściaro ;D
 
 
sidgard  
Forumowy prawiczek

Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 36
Wysłany: Czw 06 Lis, 2008   

alieen0709 napisał/a:
Heheee... No to szczęścia życzę ;) Punk rock - Ty szczęściaro ;D

Ty Ty Ty! Nie rozpędzaj się tak, co?:D
 
 
 
punk_rock  
wywalacz postów
KRÓLĄTKO LANSU!!!!


Wiek: 27
Dołączyła: 05 Sie 2008
Posty: 486
Skąd: Glajwitz city xD
Wysłany: Czw 06 Lis, 2008   

ej w ogóle co tu się dzieje ? xd nie ma mnie chwile a mam już zaplanowany slub xD matko jednyna xD :P
jesteście dziwni :P
a tak w ogóle to cześć Jagoda jestem :lol:
 
 
 
sidgard  
Forumowy prawiczek

Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 36
Wysłany: Czw 06 Lis, 2008   

nikt nie mówił że będę normalny... :) Sid jestem i tego sie trzymajcie:):*
 
 
 
punk_rock  
wywalacz postów
KRÓLĄTKO LANSU!!!!


Wiek: 27
Dołączyła: 05 Sie 2008
Posty: 486
Skąd: Glajwitz city xD
Wysłany: Pią 07 Lis, 2008   

nie ma normalnego człowieka albo wszyscy są normalni, zależy kto ustala te ramy :P xD
 
 
 
sidgard  
Forumowy prawiczek

Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 36
Wysłany: Pią 07 Lis, 2008   

z tym że ze mną jest tak, że jeśli nawet WSZYSCY są normlani to ja nie bedę normalnym... jak to kiedys napisałem piosenkę "Wiecznie młody, wiecznie inny, wiecznie obskurwiały punk!" :)
 
 
 
Niez  
Junior Admin


Wiek: 31
Dołączyła: 14 Sie 2008
Posty: 1575
Skąd: Siódme piętro.
Wysłany: Sob 08 Lis, 2008   

ja nie proponuje sie napic z sidem tylko ozenic go z Jagoda.mysle,ze moja oferta przebije inne,kto da wiecej ?
 
 
sidgard  
Forumowy prawiczek

Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 36
Wysłany: Sob 08 Lis, 2008   

A masz jeszcze jakieś ciekawe pomysły?:D Ożenki na siłe były w średniowieczu modne, a nie dziś:D (chyba że przyszła-niedoszła małżonka jest bogata to co innego:D)
 
 
 
dezaprobator  
Stara Gwardia

Wiek: 35
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 1835
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: Sob 08 Lis, 2008   

Ma bogatą duszę :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga