Tak było
I POL'AND'ROCK FESTIVAL JUZ ZA

(XXIV PRZYSTANEK WOODSTOCK)
sitemap
Poprzedni temat «» Następny temat
wspólna zabawa na woodstocku :)
Autor Wiadomość
moaan  
Coś już napisał
independent artist.


Wiek: 28
Dołączyła: 06 Lip 2009
Posty: 67
Skąd: Rzeszów
  Wysłany: Śro 22 Lip, 2009   wspólna zabawa na woodstocku :)

czy są przewidziane jakieś wspólne zabawy, pomijając picie i takie takie :D ?
ja mam propozycję tańca belgijskiego :mrgreen: dla chętnych, bardzo prosty, super muzyka, która można chcoiażby z autka puścić, a wygląda to tak:

http://www.youtube.com/watch?v=er7kawHzseY

piosenka: Lais - T'Smidje

wiem, że nie każdemu się spodoba, ale mimo wszystko obiecałam nauczyć znajomych, także zapraszam do wspólnej zabawy, która przy tym jest mega :D :) :mrgreen:

pozdrawiam :P!
 
 
 
PianA  
Moderator
chlap chlap


Wiek: 35
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 668
Skąd: gliwice
Wysłany: Śro 22 Lip, 2009   

w sumie................ zobaczymy
 
 
 
miminka  
Lubi pieprzyć


Wiek: 32
Dołączyła: 18 Kwi 2009
Posty: 373
Skąd: Płock
Wysłany: Śro 22 Lip, 2009   

fajne :mrgreen: przypomniało mi się jak na pielgrzymce menueta tańczyliśmy :-D
Jak was wypatrzę to dołączę
 
 
 
moaan  
Coś już napisał
independent artist.


Wiek: 28
Dołączyła: 06 Lip 2009
Posty: 67
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Śro 22 Lip, 2009   

ostatnio tanczyłam to na alterfestynie artystycznym naszego stowarzyszenia kulturalnego :) i własnie pomyślałam, że na woodstock to dobra zabawa :) im więcej osób, tym ciekawiej, więc zapraszam! :)
 
 
 
andrew255  
Rozkręca sie

Wiek: 26
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 125
Skąd: Sulęcin
Wysłany: Śro 22 Lip, 2009   

Fajne, fajne. Po kilku browcach będzie masa ludzi do zabawy... :-D
 
 
 
Punky Slave  
Lubi pieprzyć


Wiek: 31
Dołączyła: 19 Paź 2008
Posty: 371
Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 23 Lip, 2009   

tylko ja nie zobacze chyba bo w domu nie mam neta a w robocie nie maja sterownikow:F
 
 
Firr  
Forumowy prawiczek

Dołączyła: 15 Mar 2009
Posty: 36
Skąd: Lbn
Wysłany: Czw 23 Lip, 2009   

No ja bym była za, myślę że fajna zabawa by przy tym była :D
 
 
Jebanana^^,  
Rozkręca sie
No Pasaran

Wiek: 26
Dołączyła: 23 Sty 2009
Posty: 209
Skąd: Knurów
Wysłany: Czw 23 Lip, 2009   

genialne! ale wszyscy mają zaciesz na buźkach. xD jestem jak najbardziej za a nawet przeciw. ^^,
 
 
 
Lyla  
Rozkręca sie

Dołączyła: 04 Kwi 2009
Posty: 256
Skąd: Żagań
Wysłany: Czw 23 Lip, 2009   

moaan napisał/a:
wiem, że nie każdemu się spodoba, ale mimo wszystko obiecałam nauczyć znajomych, także zapraszam do wspólnej zabawy, która przy tym jest mega :D :)

to prosze o telefon kiedy i gdzie, bo chce tam byc :D
 
 
fado  
Forumowy prawiczek
Świat oszalał i co z tego...

Dołączyła: 23 Lip 2009
Posty: 7
Wysłany: Czw 23 Lip, 2009   

świetny taniec, mozna w to wciagnąc fuuul ludzi,i przy okazji witam wszystkich
 
 
Amy Haber  
Forumowy prawiczek


Wiek: 35
Dołączyła: 01 Maj 2009
Posty: 43
Skąd: Piła(Silent Hill)
Wysłany: Pią 24 Lip, 2009   

Też jestem za i chętnie się dołączę do wspólnej zabawy bo w "gromadzie raźniej" :]
 
 
moaan  
Coś już napisał
independent artist.


Wiek: 28
Dołączyła: 06 Lip 2009
Posty: 67
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Pią 24 Lip, 2009   

łii ale super ;D zapraszam :) na pewno wpadnę w odwiedziny na wioskę forumową (bo jeszcze nie wiem gdzie sie rozkładamy) więc do zobaczenia :D :mrgreen:
 
 
 
Rud  
Coś już napisał
Zwana Cartuś ;]


Wiek: 28
Dołączyła: 05 Sie 2008
Posty: 57
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią 24 Lip, 2009   

tylko w tym roku już żadnych zabaw typu jazda na kiju, proszę xD
 
 
 
Petarda;p  
Forumowy prawiczek
wnuczka dziadka woooda

Wiek: 29
Dołączyła: 24 Lip 2009
Posty: 2
Skąd: szczecin
Wysłany: Pią 24 Lip, 2009   

ten taniec belgijski wyglada bajeraaaa :D czekam na znak gdzie co i jak ;p
 
 
 
fado  
Forumowy prawiczek
Świat oszalał i co z tego...

Dołączyła: 23 Lip 2009
Posty: 7
Wysłany: Pią 24 Lip, 2009   

my tu wszyscy nastawieni pozytywnie, ale gdzie jest mozliwość puszczenia tej muzyki, i kto to ma? i czy w ogóle ktos faktycznier o to zadba?
 
 
abrahus  
Forumowy prawiczek
nie mam czasu na nic, bo jutro jade na woodstck ;p

Wiek: 30
Dołączył: 04 Lis 2008
Posty: 29
Wysłany: Pią 24 Lip, 2009   

a ja mam pomysł , co powiecie na akcje pod nazwą "zaadoptuj woodstockowicza" ?? :D

Każdy praktycznie jedzie w jakiejś ekipie, i np.
ja z dziewczyną zostaje przygarnięty dajmy na to od popołudnia do następnego dnia rano do ekipy x a dwie osoby z ekipy x przygania moja ekipa y xD w tym czasie osoby przygarnięte zostają ugoszczone kolacyją, porannym śniadaniem i browarkiem na deser :D


607421016 - to tel do mnie , napiszcie na woo smsa gdzie spotykamy się tańczyć i kiedy , przyjdę NA PEWNO ! ;)
 
 
KATA  
Coś już napisał
kotów kat ma oczy zielone


Wiek: 32
Dołączyła: 29 Wrz 2008
Posty: 72
Skąd: Skierniewice
Wysłany: Sob 25 Lip, 2009   

Ja też chcę tańczyć taniec belgijski :shock:
 
 
moaan  
Coś już napisał
independent artist.


Wiek: 28
Dołączyła: 06 Lip 2009
Posty: 67
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Sob 25 Lip, 2009   

okej, jako, że zaczęłam temat belgijki podaję swoj nr: 505 955 512 :D jak co to dzwonic, pytać, smsy pisac itd :D mysle ze pewnie po 31 lipca zaczniemy coś motać :)

a co do muzyki :D kumpel ma auto.. muzyke mam ja ;D
 
 
 
Zwiastun  
Forumowy prawiczek
Ostatni Wilk

Wiek: 30
Dołączył: 26 Lip 2009
Posty: 2
Wysłany: Nie 26 Lip, 2009   

Bu, nie wiem gdzie się przywitać to tu się przywitam ;d Na imię mi Zwiastun i jadę tylko z kumplem, a przedstawiam się cobyście mnie rozpoznali, poeta, romantyk, wędrowny bard, zryta psychika i co tylko można, więc jeśli wędrując gdzieś późną nocą usłyszycie ciche słowa ,,O wy którzy zawitawszy w bramy otchłani miecz wyrzeczeń ciskają w niezbadane lądy gdzie zew gwiazd dziewiczych nazbyt jest ukryty by móc się doń wedrzeć z wszechświatem na ustach" czy coś, to się chociaż przywitajcie, będzie mi raźniej ^_^ Swoją drogą, trenuje XMA trickz, wszelkiego rodzaju salta, gwiazdy bez rąk i w ogóle, to i jak się trzeźwa chwila znajdzie to można taniec belgijski urozmaicić xD
 
 
aga  
Forumowy prawiczek
agaaa


Wiek: 28
Dołączyła: 13 Lip 2009
Posty: 6
Skąd: puławy
Wysłany: Nie 26 Lip, 2009   

łał! moim zdaiem ekstra! :mrgreen: podaje swoj numer coby pani ktora tego uczy dala mi znak kiedy i gdze 721 054 190
 
 
 
moaan  
Coś już napisał
independent artist.


Wiek: 28
Dołączyła: 06 Lip 2009
Posty: 67
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Nie 26 Lip, 2009   

panie Zwiastunie :D powitać.. ;-)

Aga - jakbym miala kazdego informować to bym nie wyrobiła z pienążkiem na telefonie :D podała swoj nr wiec jak cos to dzwonic i pytac. :P
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group