Najlepsze utwory muzyczne |
Autor |
Wiadomość |
grotesqa
Lubi pieprzyć
Wiek: 34 Dołączyła: 29 Mar 2009 Posty: 383 Skąd: Horyniec/Rzeszów
|
Wysłany: Pią 31 Gru, 2010
|
|
|
Placebo- Blind, Pierrot the clown, Kings of medicine |
|
|
|
|
Arigato
Forumowy prawiczek
Wiek: 34 Dołączyła: 06 Sty 2011 Posty: 13 Skąd: za górami, za lasami
|
Wysłany: Wto 18 Sty, 2011
|
|
|
Sporo tego, aczkolwiek do szczególnie wartych uwagi zaliczę:
P.Porno - Kocięta i Szczenięta
idąc za ciosem: Grabaż i Strachy Na Lachy - Raissa
Serji Tankian - Praise The Lord And Pass The Ammunition
Koniec Świata - Oranżada ( with Tomasz Kłaptocz)
Coma (Symfonicznie) - Pierwsze Wyjście Z Mroku
Maria Peszek - Rosół
Strachy na lachy - BTW
P.Porno - Egzystencjonalny Paw
Kult :
1932 Berlin
Post
Szantowy
Skunx - Feministka- nimfomanka
Oddział Zamknięty - Schizol
Slash - Nothing To say
System Of A Down - Toxicity oraz BYOB |
|
|
|
|
grotesqa
Lubi pieprzyć
Wiek: 34 Dołączyła: 29 Mar 2009 Posty: 383 Skąd: Horyniec/Rzeszów
|
Wysłany: Wto 18 Sty, 2011
|
|
|
Muse - Map of Problematique |
|
|
|
|
evilpauker
Coś już napisał
Dołączył: 18 Gru 2010 Posty: 56 Skąd: Płock
|
Wysłany: Czw 20 Sty, 2011
|
|
|
Kult - Arahja
Tool - Schism
Zakk Wylde - Farewall ballad
Metallica - Nothing Else Matters (moze banalny wybor, ale dla mnie to jedna z najlepszych ballad na świecie)
Led Zeppelin - Stairways to heaven |
|
|
|
|
Myszonka
Lubi pieprzyć
Wiek: 30 Dołączyła: 20 Lip 2010 Posty: 322 Skąd: siem-ce
|
Wysłany: Czw 20 Sty, 2011
|
|
|
Metallica - Nothing Else Matters
bo niby kolejny smęt o miłości i zaufaniu, ale zaśpiewany w taki sposób, że trzeba to znać.
Coma - Ostrość na nieskończoność
bo jest prawdziwa i często chwyta mnie za serce. i sprawia, że w tych złych momentach jest lepiej
Coma- Leszek Żukowski
bo 'niczego nie będzie żal!' i tego w życiu trzymam się już od dawna.
Strachy na Lachy - Kazimierz Wierzyński
bo wolę ich cover od wersji oryginalnej pana Kaczmarskiego.
a dalej
Metallica:
-Master of Puppets
-One
-Fade to Black
-Mama Said
Limp Bizkit
-Behind Blue Eyes (tak to jest, gdy cover jest lepszy niż oryginał)
-Take a look around
-Hot Dog
-My Way
-My Generation
the Offsping
-Gone Away (bo zawsze mi smutno, gdy jej słucham)
-Self -Esteem ( bo nieraz tak się czuję)
-Fix you ( bo chciałabym umieć go naprawić i mówię o człowieku)
-Genocide
i wiele wiele innych. |
|
|
|
|
Krzysiu28165
Rozkręca sie Wole umrzeć niż byc trendy
Wiek: 27 Dołączył: 18 Cze 2010 Posty: 112 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: Czw 20 Sty, 2011
|
|
|
Dezerter-ratuj swoją duszę
KSU-jabol punk
Awaria-forever punk/glany
Iron Maiden-Fear of the dark/run to the hills
Dezerter-społeczne role |
|
|
|
|
futuristka666
Rozkręca sie Kwasożłop
Wiek: 114 Dołączyła: 24 Cze 2010 Posty: 255 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 20 Sty, 2011
|
|
|
Motórhead - Ace of spades
Black Sabath- Paranoid
Anthrax - Deathrider
Slayer - Dead Skin Mask
Acid Drinkers - Blues Beatdown
Iron Maiden- Fear of the dark
dużo jeszcze tego w chuuuuuuu |
|
|
|
|
Grayepi
Forumowy prawiczek Why so serious?
Dołączył: 21 Mar 2011 Posty: 40 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: Wto 22 Mar, 2011
|
|
|
Black Label Society - Bleed For Me
Turbo - Dorosłe Dzieci
Gary Moore - Story Of The Blues
Tadeusz Nalepa - Musisz Walczyć, Musisz Wierzyć |
|
|
|
|
jstna
Forumowy prawiczek
Dołączyła: 25 Lut 2011 Posty: 19 Skąd: Lipno
|
Wysłany: Śro 06 Kwi, 2011
|
|
|
Sigur Ros - Samskeyti
Tool - Schism
Pearl Jam - Black
Guns N' Roses – November Rain
Joy Division – Disorder
oj sporo ich jest :] |
|
|
|
|
Jorguś
Lubi pieprzyć Jorgus89
Wiek: 34 Dołączył: 29 Sty 2010 Posty: 358 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Czw 07 Kwi, 2011
|
|
|
Iron Maiden- Brave new world !!! |
|
|
|
|
Bronson
Lubi pieprzyć
Wiek: 36 Dołączył: 01 Lip 2011 Posty: 390 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 03 Lip, 2011
|
|
|
Pink Floyd - Set the controls for the heart of the sun
Jefferson Airplane - Comin' back to me
Dire Straits - Brothers In Arms
Lynyrd Skynyrd - Simple Man
King Crimson - I Talk to the wind
Camel - Raajaz
Ten Years After - I'd love to change the world
John Lennon - Imagine
Neil Young - Old Man / Heart Of Gold
ZZ Top - Asleep at the desert
Days of the New- Take me back then
Golden Earing - Radar Love
To taka lista z "marszu" |
|
|
|
|
alonzy
Forumowy prawiczek
Wiek: 31 Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 9 Skąd: Brzeg
|
Wysłany: Pon 04 Lip, 2011
|
|
|
Lynyrd Skynyrd - Tuesday's gone
Guns and roses - Estranged
Pink Floyd - High Hopes
Deep Purple - Never Before
The Doors - People are Strange
Motörhead - I Ain't No Nice Guy
AC/DC - You Shook Me All Night Long
Blues Brothers Band - Gimme Some Lovin'
Uriah Heep - July Morning
The Who - Baba O'Riley |
|
|
|
|
KUSZOWNIK
Forumowy prawiczek
Wiek: 32 Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 49 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Czw 18 Sie, 2011
|
|
|
ETHS - Crucifère
Eths - Tératologie |
|
|
|
|
katasza
Coś już napisał
Wiek: 29 Dołączyła: 28 Mar 2011 Posty: 59 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: Nie 05 Lut, 2012
|
|
|
łojesus, ciężko strasznie wybrac, oto moja "krótka" lista:
Led Zeppelin - Stairway to heaven
Omega - Gyongyhaju lany (dziewczyna o perłowych włosach)
Archive - Again
The Doors - Riders on the storm
Motorhead - Ace of spades
Republika - Śmierc w bikini
King Crimson - Epitaph
Nosowska - Keskese
Joan Osborne - One of us
Deep Purple - Child in time
Pink Floyd - Wish you were here
Hey - Prawda
Sam Brown - Stop
Black Label Society - In this river
Tadeusz Woźniak - Zegarmistrz światła
Metallica - Turn the page
Joan Jett - I hate myself for loving you
Black Sabbath - Paranoid
Janis Joplin - Cry baby
Jimi Hendrix - Voodoo Child
Nirvana - Smells like teen spirit
Kolejnosc bardzo przypadkowa. |
|
|
|
|
Sal_P
Rozkręca sie chliporzyg odwantorniony
Wiek: 31 Dołączył: 20 Gru 2011 Posty: 287 Skąd: San Skarżysko
|
Wysłany: Nie 05 Lut, 2012
|
|
|
The Doors - "When The Music's Over" w wersji z "Absolutely Live" !!!
Swoją drogą, jak ktoś nie słyszał ww. płyty albo "In Concert" to nie słyszał doorsów ;p |
|
|
|
|
BlondeRedhead
Forumowy prawiczek
Wiek: 30 Dołączyła: 22 Sie 2011 Posty: 7 Skąd: Śląskie.
|
Wysłany: Pon 06 Lut, 2012
|
|
|
Slipknot - Psychosocial, Snuff
Metallica - Unforgiven II
Three Days Grace - Never too late,
Papa Roach - Between ingels and insests
Korn - Coming undone
Jelonek - Lorr
System of a down - chop suey
Luxtorpeda - niezalogowany
Limp Bizkit - Behind blue eyes
Sweet noise - dzisiaj mnie kochasz, jutro nienawidzisz.
Taka króciutka lista. ;) |
|
|
|
|
Kazia_Jestem
Forumowy prawiczek
Wiek: 32 Dołączyła: 12 Sty 2012 Posty: 21 Skąd: Tomaszów Maz
|
Wysłany: Pon 06 Lut, 2012
|
|
|
utwory przeplatają się z ulubionymi kawałkami mojej siostry
- Alice in Chains: Would, Them bones
-Anathema :One Last Goodbye
- Black River: Lucky in hell
- Rootwater : Hava Nagila,
- Pearl Jam: Alive, Last kiss
-Pain- Shut your mouth
- Proletaryat
- Quo Vadis : Zdrada, trzy szósteczki
- Slipknot- Snuff
-Tsa- 51, heavy metal świat
-Hunter- wiele by wymieniać
- Closterkeller: Ate, Na krawędzi, wszystkie z ostatniego albumu
-Metallica - Nothing Else Matters, Sad But True
Megadeth - A Tould Le Monde
- Vader-Halleluyah (God Is Dead)
-Kreator - Enemy Of God
Moonspell- Night Eternal, Luna,
Wegetacja- Po drugiej stronie życia
Bon Jovi- It's my life
Godsmack- Voodo, love-hate-sex-pain
i na koniec With - Cytadela |
|
|
|
|
beny
Forumowy prawiczek
Wiek: 35 Dołączył: 21 Lis 2013 Posty: 10 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 21 Lis, 2013
|
|
|
Kult - Arahja
Tool - Schism
Zakk Wylde - Farewall ballad
Metallica - Nothing Else Matters :) |
|
|
|
|
juvego1988
Forumowy prawiczek
Wiek: 36 Dołączył: 24 Lip 2009 Posty: 34
|
|
|
|
|
Żarou
Rozkręca sie Demon ruski
Wiek: 30 Dołączył: 16 Paź 2014 Posty: 109 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Sob 10 Sty, 2015
|
|
|
Trochę będzie:
Iron Maiden - ogólnie większość dyskografii, na każdym albumie jest przynajmniej jeden naprawdę porządny numer :) ale wytypować muszę: - When the Wild Wind Blows
- Sign of the Cross
- Wasted Years
Megadeth - Holy Wars
- Black Swan
- She Wolf
Kreator - Black Sunrise
Judas Priest - Worth Fighting For
- Touch of Evil
- Hellrider
Slayer - Seasons in the Abyss
Dream Theater - również większość dyskografii, ale szczególnie:
- Glass Prison
- Dance of Eternity
- Honor Thy Father
Death - Spirit Crusher
- Bite the Pain
Pain of Salvation - a Trace of Blood
- Rope Ends
- Iter Impius
W.A.S.P. - the Last Redemption
- Chainsaw Charlie
Accept - Metal Heart
- Teutonic Terror
Deep Purple - Maybe I'm a Leo
- Fools
- Perfect Strangers
Led Zeppelin - Stairway to Heaven
- Black Dog
- Kashmir |
|
|
|
|
koala20
Forumowy prawiczek
Dołączył: 02 Lut 2015 Posty: 8 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Pon 02 Lut, 2015
|
|
|
Slipknot - eyeless |
|
|
|
|
|