Najlepsze płyty w minionym roku 2011 |
Autor |
Wiadomość |
voo_doo
Stara Gwardia
Wiek: 36 Dołączył: 05 Sie 2008 Posty: 763 Skąd: T-Town
|
Wysłany: Wto 10 Sty, 2012 Najlepsze płyty w minionym roku 2011
|
|
|
Jakie płyty najbardziej do was trafiłły i dlaczego? |
|
|
|
|
Kefir
Tru Metal Iron morda
Wiek: 37 Dołączył: 29 Cze 2009 Posty: 1491 Skąd: Piła
|
Wysłany: Śro 11 Sty, 2012
|
|
|
Z polskich z całą pewnością wygrywa Luxtorpeda z płytą pod takim właśnie tytułem. Weszli przebojem i od razu podbili rynek muzyczny oraz woodstockową publiczność. Co tu więcej pisać, większość zna chociaż kilka kawałków z tej płyty i zdążyła sobie wyrobić zdanie. W każdym razie dla mnie nr 1 AD 2011.
Wyróżnić można jeszcze KNŻ za Bar La Curva/Plamy na słońcu i Jelonka za Revenge
Z zagramanicy nic porównywalnego nie przykuło mojej uwagi. Aczkolwiek Dropkick Murphys na Going Out In Style i Korpiklaani na Ukon Wacka utrzymali swój wysoki poziom. |
|
|
|
|
Evela
Lubi pieprzyć ;]
Wiek: 95 Dołączyła: 14 Gru 2010 Posty: 322 Skąd: Lubin
|
Wysłany: Śro 11 Sty, 2012
|
|
|
Machine Head - Unto The Locust
Vader - Welcome to the morbid reich
The Sixpounder – Going To Hell? Permission Granted |
|
|
|
|
milan
Po co tyle piszesz ? freak4life
Dołączył: 24 Lip 2009 Posty: 1854 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 15 Sty, 2012
|
|
|
Już,tylko sprawdzić muszę czy to są na pewno rzeczy z 2011r.,bo co jak co,ale rozrzut terminowy to ja mam.
<Kolejność przypadkowa>
-Riz MC "MICroscope"
-Does It Offend You,Yeah "Don't Say We Didn't Warn You"
-Alestorm "Back through time" |
|
|
|
|
Thunderpussy
Rozkręca sie
Wiek: 32 Dołączył: 07 Kwi 2011 Posty: 228 Skąd: z czwartorzędu
|
Wysłany: Nie 15 Sty, 2012
|
|
|
no kurna, przecież nasze Decapitated - Carnival is Forever rozwaliło wszystko!
w dodatku debiut The Sixpounder, oraz duński Hatesphere - The Great Bludgeoning, niezłe nowo trashowe jebnięcie
aaa no i niemal zapomniałem o świetnym Five Finger Death Punch - American Capitalist |
|
|
|
|
taDaemon
Rozkręca sie Voice of Soul
Wiek: 34 Dołączył: 09 Gru 2011 Posty: 232 Skąd: King's Lynn/Chełm
|
Wysłany: Czw 19 Sty, 2012
|
|
|
1. Totem - Let's Play - Nie wiem czemu ale wydaje mi sie, ze to jeden z najbardziej niedocenionych Polskich zespolow. Plytka SZTOS
2. Vader - Welcome to the morbid reich - Kawal swietnego Death Metalu
3. Machine Head - Unto the locust - Staly dobry poziom kapeli
4. Chickenfoot - Chickenfoot III - Drugi swietny album kapeli, oby tak dalej
5. KNŻ - Bar la curva/plamy na sloncu - Wszystkie projekty Kazika mi sie podobaja i tym razem sie nie zawiodlem.
Tak to wyglada moim zdaniem. |
|
|
|
|
Kiske
Forumowy prawiczek
Dołączył: 27 Sty 2012 Posty: 27 Skąd: Lębork
|
Wysłany: Pon 30 Sty, 2012
|
|
|
Kolejność losowa:
1. Luxtorpeda - Luxtorpeda
2. Morbid Angel - Illud Divinum Insanus - album znienawidzony przez ortodoksyjnych fanów Morbidów, ale jakoś bardziej wole ten album niż resztę
3. Pain - You Only Live Twice - to właśnie dzięki tej płycie ''pokochałem'' ten zespół
4. Whitesnake - Forevermore - Coverdale w dobrej formie z genialnymi muzykami
5. Van Canto - Break The Silence - trochę słabszy od poprzedniej płyty, ale i tak trzyma poziom
6. Korpiklaani - Ukon Wacka - słabszy niż reszta płyt, ale lepszy od poprzedniej
7. Firewind - Days of Defiance - kawał dobrego power metalu |
|
|
|
|
Mic
Coś już napisał
Wiek: 32 Dołączył: 29 Mar 2011 Posty: 96 Skąd: Z domu
|
Wysłany: Pon 30 Sty, 2012
|
|
|
Za dużo tego w ubiegłym roku nie było, ale zawsze coś się znajdzie
Kombajn Do Zbierania Kur Po Wioskach - Karmelki i Gruz. Długo wyczekiwany, ale naprawdę wart czekania. To samo co na wcześniejszych dwóch krążkach, tylko trochę inaczej :P. Raczej żaden kombajnista nie był zawiedziony.
Miasto - Każdy Chce Się bawić. Sporo frajdy mi ta płytka przyniosła. Jednak lepsza od poprzedniczki. I materiał niszczy na żywca, co jest dużym plusem.
Do tego muszę dodać wcześniej wspominany KNŻ, który mnie całkiem pozytywnie zaskoczył i debiut Luxtorpedy.
Parę słów należy się również My Riot za mocno nierówny krążek. Który zarazem kocham jak i nienawidzę :P.
Z zagranicznych jakoś nic nie mogę sobie przypomnieć na tę chwilę. |
|
|
|
|
Aras666
Po co tyle piszesz ? Always look on the bright side of life! :)
Dołączył: 18 Sty 2009 Posty: 1783 Skąd: Z nikąd
|
Wysłany: Nie 05 Lut, 2012
|
|
|
Vader - Welcome To The Morbid Reich - najlepszy album 2011 i koniec... pozamiatali w chuj |
|
|
|
|
Przanka
Forumowy prawiczek
Wiek: 31 Dołączyła: 07 Wrz 2011 Posty: 11 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: Czw 09 Lut, 2012
|
|
|
Evela napisał/a: | Machine Head - Unto The Locust
Vader - Welcome to the morbid reich
The Sixpounder – Going To Hell? Permission Granted |
The Sixpounder,popieram w 100% . |
|
|
|
|
Bronson
Lubi pieprzyć
Wiek: 36 Dołączył: 01 Lip 2011 Posty: 390 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 03 Mar, 2012
|
|
|
01. Tracer - Spaces in between
02. Black Country Communion -2
03. Jelonek - Revenge
|
|
|
|
|
|