Tak było
I POL'AND'ROCK FESTIVAL JUZ ZA

(XXIV PRZYSTANEK WOODSTOCK)
sitemap
Poprzedni temat «» Następny temat
Zdjęcia
Autor Wiadomość
szarykruk  
Forumowy prawiczek

Wiek: 38
Dołączył: 15 Gru 2011
Posty: 13
Skąd: Śląsk
Wysłany: Pon 18 Lip, 2016   Zdjęcia

Kilka moich, gdyby ktoś znalazł się na nich i chciał w lepszej jakości to pisać śmiało, pousuwałem też podobne kadry.

https://picasaweb.google.com/107844435877812148345/6308652810043736433
 
 
Piwonia  
Rozkręca sie


Wiek: 24
Dołączyła: 18 Sty 2014
Posty: 112
Skąd: Ślązaczka
Wysłany: Pon 18 Lip, 2016   

Sorry, that page was not found.

chyba nie zaznaczyleś opcji "publiczne" we wlaściwościach albumu...
 
 
zygmunt  
Rozkręca sie


Dołączył: 03 Lip 2012
Posty: 130
Skąd: z brzuszka mamusi
Wysłany: Pon 18 Lip, 2016   

To picassa jeszcze żyje?
Przydaloby sie zeby ktoregos roku kazdy fotograf cykal w innej kategorii np.
jeden robi wszystkie flagi, zeby fajnie sobie pozniej swoj oboz na zdjeciach znalezc
drugi robi osobliwosci woodstocku
trzeci robi budowniczych, pizamkowcow i kreatywnych smieszkow
czwarty na scene itd

Nigdy nie zrozumiem tez ludzi fotografujacych przypadkowych ludzi.
 
 
szarykruk  
Forumowy prawiczek

Wiek: 38
Dołączył: 15 Gru 2011
Posty: 13
Skąd: Śląsk
Wysłany: Pon 18 Lip, 2016   

@Piwonia dzieki za info
@zygmunt tak wlasciwie picasa juz nie zyje, jak chcesz posortowanych zdjęć to pobieraj i sortuj, co do rozumienia, może kiedyś Ci się uda
 
 
MWzWM  
Rozkręca sie
Goebbels fotografii reportażowej


Wiek: 98
Dołączył: 09 Lip 2012
Posty: 264
Skąd: z miasta
Wysłany: Pon 18 Lip, 2016   

zygmunt napisał/a:

Przydaloby sie zeby ktoregos roku kazdy fotograf cykal w innej kategorii np.
jeden robi wszystkie flagi, zeby fajnie sobie pozniej (...)


Nic prostszego. Wystarczy zebrać wszystkich fotografów w jednym miejscu i im nakazać, pod karą przepadku mienia, rodzin i zarobku, by fotografowali według planu a nie swoich obrzydliwie indywidualnych preferencji.

Można by tego samego wymagać od muzyków. Pierwszy koncert na woodzie o kwiatkach i motylkach, drugi - o wojnie i cierpieniu, trzeci o tolerancji dla islamu, czwarty, nie wiem, o smutku i zadumie, tak przed snem. A tak, to wszyscy śpiewają o czym tam chcą i jest bałagan.

I tak samo z woodstokowiczami. Robią co chcą i nikt tego nie kontroluje. A można by każdemu nakazać inne funkcje: (...) by częstował piwem, (...) by pokazywała cycki a zygmunt by zbierał plastikowe butelki.
 
 
stasw328  
Coś już napisał

Wiek: 22
Dołączył: 23 Mar 2016
Posty: 53
Skąd: Szczecinek
Wysłany: Pon 18 Lip, 2016   

Jak przydzielają funkcję to zamawiam próbowanie alkoholi :D
 
 
sabina  
Coś już napisał


Wiek: 52
Dołączyła: 25 Lis 2012
Posty: 54
Skąd: Jelcz-laskowice
Wysłany: Wto 19 Lip, 2016   

https://picasaweb.google.com/103205392748256622493/6308767151841477969
 
 
brd  
Coś już napisał


Wiek: 24
Dołączył: 09 Sie 2013
Posty: 80
Skąd: Maków Podhalański
Wysłany: Wto 19 Lip, 2016   

Gdyby ktoś miał jakieś zdjęcia lub nagrania z namiotu BlaBlacar z ostatnich warsztatów bębniarskich o 19, to baardzo chętnie przyjmę.
 
 
gnosu  
Forumowy prawiczek

Dołączył: 11 Lut 2013
Posty: 19
Skąd: Świdnica
Wysłany: Sob 23 Lip, 2016   

Ma ktoś może zdjęcia z warsztatów z kabanosem z pierwszego dnia festiwalu (czyli drugie zajęcia) ?
 
 
izabytom1234  
Coś już napisał

Dołączyła: 24 Cze 2013
Posty: 65
Skąd: Polska
Wysłany: Śro 03 Sie, 2016   

Juz tyle ? to wszystko ? tak mało tych zdjęc ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi