Tak było
I POL'AND'ROCK FESTIVAL JUZ ZA

(XXIV PRZYSTANEK WOODSTOCK)
sitemap
Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Dahomej
Czw 14 Sty, 2016
Dżem
Autor Wiadomość
Tasior  
Rozkręca sie
Cocojumbo i do przodu! To moje motto. Dobre, nie?


Wiek: 28
Dołączył: 14 Lip 2012
Posty: 199
Skąd: Szczecin nad morzem
  Wysłany: Sob 10 Paź, 2015   Dżem

No co tu dużo mówić? Każdy zna, nie da się nie znać.
Zespół tak Woodstockowy, jak mało który! Legendarny Dżem!
Po raz n-ty i z Balcarem na wokalu, ale ja i tak się wciąż jaram ;)


Whisky z Woodstocku 2009

Owsiak o występie Dżemu w przyszłym roku wspominał już i na swoim blogu i w radiu, a na necie jest w rozpisce last.fm.
 
 
forysiowa  
Lubi pieprzyć


Wiek: 22
Dołączyła: 16 Lis 2013
Posty: 306
Skąd: Jaworze
Wysłany: Sob 10 Paź, 2015   

Nie... Jestem tak bardzo przeciw, że bardziej już bym nie chciała tylko Bednarka po raz kolejny. Kompletnie to do mnie już teraz, w tym składzie, nie przemawia, mimo że nie miałam szansy ani słyszeć, ani widzieć na żywo w oryginale.
 
 
 
TSW06  
Rozkręca sie
Surfaktan

Wiek: 26
Dołączył: 11 Sty 2011
Posty: 175
Skąd: Częstochowa
Wysłany: Sob 10 Paź, 2015   

Jezu co za nudy będą... dobrze, że na laście oprócz nich jest Manu Chao, więc to widocznie pewne źródło.
 
 
 
KazikHansen  
Typowy spamer


Wiek: 26
Dołączył: 03 Sty 2012
Posty: 1237
Skąd: Wrocław/DG
Wysłany: Sob 10 Paź, 2015   

Nie no kurde ludzie dajcie spokój... znowu? A skąd w ogóle informacja? Oby nie była prawdziwa.
 
 
 
izabytom1234  
Coś już napisał

Dołączyła: 24 Cze 2013
Posty: 65
Skąd: Polska
Wysłany: Pon 12 Paź, 2015   

Ktory to juz raz ?
http://www.last.fm/pl/fes...oodstock+2016)+
Ta strona to jest pewnik ? czy bardziej fantazja ?
 
 
TSW06  
Rozkręca sie
Surfaktan

Wiek: 26
Dołączył: 11 Sty 2011
Posty: 175
Skąd: Częstochowa
Wysłany: Pon 12 Paź, 2015   

Oby pewnik ;)
 
 
 
zokolic  
Lubi pieprzyć
Otwarte od 8 do 16


Wiek: 26
Dołączył: 08 Lip 2015
Posty: 361
Skąd: Kołaczkowo
Wysłany: Wto 13 Paź, 2015   

Miłośnikiem Dżemora nie jestem, ale lepsze to niż Bednarek. Będzie Manu Chao?!
 
 
KazikHansen  
Typowy spamer


Wiek: 26
Dołączył: 03 Sty 2012
Posty: 1237
Skąd: Wrocław/DG
Wysłany: Wto 13 Paź, 2015   

zokolic napisał/a:
lepsze to niż Bednarek.


Nie.
 
 
 
aigor  
Forumowy prawiczek

Dołączył: 27 Wrz 2013
Posty: 16
Skąd: Włodawa
Wysłany: Pią 16 Paź, 2015   

Dziwie się sprzeciwowi, a porównywanie do Bednarka to kompletne nieporozumienie. Oby zagrali niewinnych, ale i tak będzie git.
 
 
 
zygmunt  
Rozkręca sie


Dołączył: 03 Lip 2012
Posty: 130
Skąd: z brzuszka mamusi
Wysłany: Sob 17 Paź, 2015   

Przesadzacie, nie rozumiem skąd ten hejt na dżemor.
Nowym przypominam że dżem grał już na pierwszym Woodstocku.
Ja wiem że dla wielu Dżem=Rysiek, ale i bez niego daja radę. Na pewno wpisuje się w klimat woodstocku, więc dlaczego tyle osób jest przeciw?
 
 
KazikHansen  
Typowy spamer


Wiek: 26
Dołączył: 03 Sty 2012
Posty: 1237
Skąd: Wrocław/DG
Wysłany: Sob 17 Paź, 2015   

zygmunt napisał/a:
Przesadzacie, nie rozumiem skąd ten hejt na dżemor.
Nowym przypominam że dżem grał już na pierwszym Woodstocku.
Ja wiem że dla wielu Dżem=Rysiek, ale i bez niego daja radę. Na pewno wpisuje się w klimat woodstocku, więc dlaczego tyle osób jest przeciw?


Jak dla mnie to bez Ryśka zaczęli jako tako dawać radę, co nie zmienia faktu, że to po prostu nudne smęcenie (poza paroma wyjątkami, którymi pewnie zostanę zaraz zarzucony). A Bednarek przynajmniej tak nie smęci :)
 
 
 
pilarska  
Coś już napisał


Dołączyła: 01 Lip 2014
Posty: 70
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sob 24 Paź, 2015   

izabytom1234 napisał/a:
Ktory to juz raz ?
http://www.last.fm/pl/fes...oodstock+2016)+
Ta strona to jest pewnik ? czy bardziej fantazja ?

Nie sugerowałabym się lastem, kapele są tam wrzucone tylko dlatego, że Owsiak wspomniał o nich na blogu, między koncertami na Woodzie czy gdzie tam jeszcze. Rok temu mówił, że w tym zagra Luxtorpeda, a jak wszyscy wiemy ich nie było.
Co do Dżemu spoko, nie przeszkadzaliby mi.
 
 
Roni1133  
Forumowy prawiczek

Dołączył: 18 Lip 2013
Posty: 39
Skąd: Opolski
Wysłany: Pon 26 Paź, 2015   

z checia sie wybiore takie legendarne Polskie zespoły powinny miec miejsce na Woodstocku to moze teraz Lady Pank i Oddział Zamknięty !!! :D
 
 
KazikHansen  
Typowy spamer


Wiek: 26
Dołączył: 03 Sty 2012
Posty: 1237
Skąd: Wrocław/DG
Wysłany: Wto 27 Paź, 2015   

Roni1133 napisał/a:
Lady Pank


Tylko jeśli zagraliby "strach się bać" - ta piosenka stała się znów aktualna. Mimo wszystko Panas mógłby się nawalić znowu. Swoją drogą, to dziwne, że popularność w tym kraju zyskują tacy ludzie. Rysiek - narkoman, Panas - alkoholik. O ile się orientuję, to rok temu Owsiak ze sceny coś nawet mówił o słynnym incydencie z Tarnobrzegu :)
 
 
 
Roni1133  
Forumowy prawiczek

Dołączył: 18 Lip 2013
Posty: 39
Skąd: Opolski
Wysłany: Wto 27 Paź, 2015   

Własnie i dlatego raczej nie zobaczymy Lady Pank mówił mówił :( ale to najwieksi polscy Rockmeni jakby nie było :) Kazik dla przypomnienia po słynnym incydencie Panas sie zmienił i nie pije juz przed koncertami :)

A moze Jary OZ jedna z najlepszych Wokali Lat 80 Wspólnie z Oddziałem to byłby koncert ohhh ahhh :D a do tego na Perkusji Szlaga !! :D
 
 
zokolic  
Lubi pieprzyć
Otwarte od 8 do 16


Wiek: 26
Dołączył: 08 Lip 2015
Posty: 361
Skąd: Kołaczkowo
Wysłany: Śro 28 Paź, 2015   

KazikHansen napisał/a:
Roni1133 napisał/a:
Lady Pank


Tylko jeśli zagraliby "strach się bać" - ta piosenka stała się znów aktualna. Mimo wszystko Panas mógłby się nawalić znowu. Swoją drogą, to dziwne, że popularność w tym kraju zyskują tacy ludzie. Rysiek - narkoman, Panas - alkoholik. O ile się orientuję, to rok temu Owsiak ze sceny coś nawet mówił o słynnym incydencie z Tarnobrzegu :)


No niby tak ,ale rychu już kipnał dawno. Na pewno ludzie zdają sobie sprawę, że to odgrzewany kotlet.
 
 
DRY CIDER  
Rozkręca sie


Wiek: 39
Dołączył: 31 Mar 2014
Posty: 298
Skąd: Bristol B-B
Wysłany: Sob 31 Paź, 2015   

Moze ktos z gimbazy Dzemu nie lubic,ok sa inne na czasie,w radio puszczane non stop,ale zaden ten wasz ulubiony,dzisiejszy zespol 40 lat nie przetrwa,wierzcie mi,nie ma szans!Dla mnie tez bez Ryska to juz nie to samo,bo byc nie ma prawa,ale szanujmy to co robia ,bo oni to kochaja.Mimo ze swoje lata juz maja,to i tak daja rade.To nie jest muzyka na rozpierdalanke pod scena,tylko taki miod na uszy,aby odsapnac troszke,pomyslec,zastanowic sie sluchajac tekstow i tyle.Ja tam sie ciesze ze wystapia i tyle w temacie.
 
 
TSW06  
Rozkręca sie
Surfaktan

Wiek: 26
Dołączył: 11 Sty 2011
Posty: 175
Skąd: Częstochowa
Wysłany: Nie 01 Lis, 2015   

Miód na uszy? Ten wokal jest dziegciem do wymiotów, a nie miodem na uszy. Serio, jeśli zastępować kogoś takiego jak Riedel, to tylko człowiekiem, o zachrypniętym wokali na najwyższym poziomie. A oni sobie jakiegoś odpustowego wyjca wzięli i udają bluesowy skład. Nie wiem co bardziej mnie drażni. To, że on śpiewa kawałki Riedla, czy to, że w ogóle śpiewa.
 
 
 
KazikHansen  
Typowy spamer


Wiek: 26
Dołączył: 03 Sty 2012
Posty: 1237
Skąd: Wrocław/DG
Wysłany: Pon 02 Lis, 2015   

TSW06 napisał/a:
Miód na uszy? Ten wokal jest dziegciem do wymiotów, a nie miodem na uszy. Serio, jeśli zastępować kogoś takiego jak Riedel, to tylko człowiekiem, o zachrypniętym wokali na najwyższym poziomie. A oni sobie jakiegoś odpustowego wyjca wzięli i udają bluesowy skład. Nie wiem co bardziej mnie drażni. To, że on śpiewa kawałki Riedla, czy to, że w ogóle śpiewa.


Jest lepszy niż Rysiek, ale co ja tam wiem :/ To już chyba wina zespołu że tak słabo grają w sumie od zawsze
 
 
 
zokolic  
Lubi pieprzyć
Otwarte od 8 do 16


Wiek: 26
Dołączył: 08 Lip 2015
Posty: 361
Skąd: Kołaczkowo
Wysłany: Wto 03 Lis, 2015   

KazikHansen napisał/a:
TSW06 napisał/a:
Miód na uszy? Ten wokal jest dziegciem do wymiotów, a nie miodem na uszy. Serio, jeśli zastępować kogoś takiego jak Riedel, to tylko człowiekiem, o zachrypniętym wokali na najwyższym poziomie. A oni sobie jakiegoś odpustowego wyjca wzięli i udają bluesowy skład. Nie wiem co bardziej mnie drażni. To, że on śpiewa kawałki Riedla, czy to, że w ogóle śpiewa.


Jest lepszy niż Rysiek, ale co ja tam wiem :/ To już chyba wina zespołu że tak słabo grają w sumie od zawsze


Tutaj się muszę zgodzić, nie występując w kanony "co jest dobre a co złe" no nie ma co szaleć. Dżem gra tak sobie,do "pochlać i wyżerka" nie rozumiem i chyba nigdy nie zrozumiem fenomenu tego bandu. Mimo to było by miło usłyszeć ich - ale jako dodatek na scenie. Nie jakąś tam wielką atrakcje festiwalu.
 
 
Jaaasiek  
Po co tyle piszesz ?


Wiek: 34
Dołączył: 07 Kwi 2012
Posty: 1638
Skąd: Drink Team Żywiec
Wysłany: Czw 05 Lis, 2015   

Ani za ani przeciw. Sentyment jest, natomiast trochę mi się przejadł Dżem co roku grający tu i ówdzie w okolicy.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Naszyjniki, zegarki, pierścionki, bransoletki, kolczyki: pickypica.com - kliknij i odwiedź sklep z biżuterią

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime