Tak było
I POL'AND'ROCK FESTIVAL JUZ ZA

(XXIV PRZYSTANEK WOODSTOCK)

Poprzedni temat «» Następny temat
Bielsko-Kostrzyn
Autor Wiadomość
DRY CIDER  
Rozkręca sie


Wiek: 38
Dołączył: 31 Mar 2014
Posty: 294
Skąd: Bristol B-B
Wysłany: Wto 07 Lip, 2015   Bielsko-Kostrzyn

Mam dwa miejsca na przejazd,jade prawdopodobnie w srode rano ok 4-5,wracac mysle w niedziele ok poludnia.Jesli ktos szuka transportu,pisac na priva.
_________________
'Mam na to wszystko wyjebane! '
 
 
boksu  
Na pewno offtopuje
the stoppable force


Wiek: 32
Dołączył: 15 Lip 2012
Posty: 811
Skąd: blisko Płońska
Wysłany: Śro 08 Lip, 2015   Re: Bielsko-Kostrzyn

DRY CIDER napisał/a:
Mam dwa miejsca na przejazd,jade prawdopodobnie w srode rano ok 4-5,wracac mysle w niedziele ok poludnia.Jesli ktos szuka transportu,pisac na priva.


Gdyby to był poniedziałek/wtorek rano to koleżanka by chciała, ale tak to liptą :(
_________________
obrazek
 
 
DRY CIDER  
Rozkręca sie


Wiek: 38
Dołączył: 31 Mar 2014
Posty: 294
Skąd: Bristol B-B
Wysłany: Czw 09 Lip, 2015   

No niestety sroda rano moge najwczesniej,no chyba ze cos sie po 18 by zmienilo,to dam znac,ale watpie,bo nie jade sam
_________________
'Mam na to wszystko wyjebane! '
 
 
ibum
Gość
Wysłany: Nie 12 Lip, 2015   

nadal aktualne ?:) ja potrzebowalbym jechac z Tychow :) i moge najwczesniej we wt tj 28 wieczorem jednak moglabyc ta sroda. wracac z doswiadczenia wiem ze lepiej w nocy z sb na niedziele :)
 
 
DRY CIDER  
Rozkręca sie


Wiek: 38
Dołączył: 31 Mar 2014
Posty: 294
Skąd: Bristol B-B
Wysłany: Pon 13 Lip, 2015   

Tak aktualne,jade przez Tychy wiec spoko.Co do powrotu to jednak poludnie badz ciut pozniej co by % wyparowaly,w zeszlym roku godzine wyjezdzalismy z parkingu,jesli pasuje to pisz na priva,bo dalem na blabla i ludzie zaczynaja sie odzywac.
_________________
'Mam na to wszystko wyjebane! '
 
 
ibum
Gość
Wysłany: Wto 14 Lip, 2015   

nie jestem zarejestrowany na forum, a specjalnie nie bede sie rejestrowac :)

Łap mojego maila i pisz :)

buduar1@o2.pl

pozdrawiam
 
 
Mariusz BB
Gość
Wysłany: Śro 15 Lip, 2015   

Witam!
Wybieram się autem na Woodstock. Wyjazd z BB 28-wtorek wieczorem lub 29-środa rano. Wyjazd powrotny w niedzielę ok.południa. Na razie jadę sam, także 3 lub 4 miejsca wolne, w zależności od preferowanego komfortu. Generalnie wszystko do ustalenia, bo dość elastyczny i ugodowy jestem :) Priorytet to w miarę szybki, wygodny i przede wszystkim bezpieczny dojazd i powrót.
Mogę zabrać z okolic, bądź z trasy przejazdu Bielsko,Katowice,Gliwice itp. Koszt 130 zł w dwie strony. Tel.503098781 gg 8842659
 
 
DRY CIDER  
Rozkręca sie


Wiek: 38
Dołączył: 31 Mar 2014
Posty: 294
Skąd: Bristol B-B
Wysłany: Wto 21 Lip, 2015   

Ja juz miejsc wolnych nie mam,z blablacar sie duzo ludzi odezwalo.
_________________
'Mam na to wszystko wyjebane! '
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group