Tak było
I POL'AND'ROCK FESTIVAL JUZ ZA

(XXIV PRZYSTANEK WOODSTOCK)
sitemap
Poprzedni temat «» Następny temat
pociąg niewoodstockowy
Autor Wiadomość
vvv  
Coś już napisał


Wiek: 23
Dołączyła: 12 Lis 2012
Posty: 53
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: Sob 06 Cze, 2015   pociąg niewoodstockowy

Szukamy ze znajomymi komfortowej podróży pociągiem. Kto kombinuje z przesiadkami? Z Katowic do Gorzowa Wlkp, a stamtąd regionalnym ktoś jechał? Może jakieś inne połączenie z przystankiem końcowym niedaleko Kostrzyna?

A co ważniejsze-powrót, da się komfortowo wydostać regio w tą samą stronę, do Gorzowa(w niedzielę)?

Myśleliśmy nad busem Katowice-Kostrzyn, ale to na studencki bilet od pkp 8 dych drożej i lipa bo to już koszulka i wyżywienie jednodniowe. Co do woodstockowego pociągu jest jednogłośny sprzeciw-pozdrawiam ostatni zeszłoroczny :))

Wyszukiwajka mi nie działa, więc jak podobne posty były to nie krzyczcie ;))
 
 
Mazu  
Typowy spamer
Ninja z Kazachstanu


Wiek: 26
Dołączyła: 03 Sie 2009
Posty: 1048
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Sob 06 Cze, 2015   

Powiem tak: Niewoodstockowe pociągi w czasie Woodstocku są tak samo zawalone jak Woodstockowe. Zwłaszcza jeśli to są regio.

Patrzę na stronę PKP, to przesiadki na Regio są w Krzyżu - co w zasadzie nie jest złą opcją. Wykupujecie miejscówkę w TLK, a do Krzyża jedzie się na śledzia, co niestety trzeba przeżyć.
 
 
 
boksu  
Na pewno offtopuje
the stoppable force


Wiek: 32
Dołączył: 15 Lip 2012
Posty: 811
Skąd: blisko Płońska
Wysłany: Sob 06 Cze, 2015   

Mazu napisał/a:
Powiem tak: Niewoodstockowe pociągi w czasie Woodstocku są tak samo zawalone jak Woodstockowe. Zwłaszcza jeśli to są regio.

Patrzę na stronę PKP, to przesiadki na Regio są w Krzyżu - co w zasadzie nie jest złą opcją. Wykupujecie miejscówkę w TLK, a do Krzyża jedzie się na śledzia, co niestety trzeba przeżyć.


do Poznania jak dojedziecie TLK może być spoko, od Poznania jest już Woodstock i tłok często, od Krzyża robi się pociąg typowo Woodstockowy.
 
 
malkontent  
Lubi pieprzyć
spodziewaj się niespodziewanego


Wiek: 31
Dołączył: 05 Sty 2014
Posty: 543
Skąd: z żółwiowa
Wysłany: Sob 06 Cze, 2015   

Jechałem z Kato z przesiadka w Krzyzu. Pierwsze miejscówka do Krzyża a potem te chyba nniecałe2h trzeba sie pomęczyć do Kostrzyna. Ale jechałem tez bezpośrednio Katowice - Kostrzyn z miejscówka i luz blues. To jakiś pociąg co przez cala Polskę nad może jedzie. Co do powrotu to w zeszłym roku chciałem wracać właśnie nie woodstockowym z przesiadka w Gorzowie albo Krzyżu. Te babki co sprzedają bilety nawet nie udzielały info taki takich a rozkłady powieszone tylko woodstockowe widzialem. Nie sposób było się dowiedzieć o taki powrót z przesiadkami a druga sprawa to jak dostać się na peron bo takich zwykłych biletów nie ddało się kupić, jedynie wcześniej chyba.
Pomysł dobry bo można złapać ten co znad morza wraca tylko jak wydostać się z Kostrzyna zwykłym pociągiem? ??????
 
 
Żarou  
Rozkręca sie
Demon ruski


Wiek: 24
Dołączył: 16 Paź 2014
Posty: 109
Skąd: Białystok
Wysłany: Sob 06 Cze, 2015   

Którędykolwiek się jedzie, najlepiej jechać w nocy, upał niszczy chyba najmocniej
 
 
aligator87  
Rozkręca sie

Wiek: 31
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 159
Skąd: Górny Śląsk
Wysłany: Sob 06 Cze, 2015   

upał w dzień.. 1sza klasa, smakuje jak polska extraklasa !! vóda, upał za szybą.. miesznka wybuchowa !!! jebie w palnik strasznie :P

czekając na załogantów z kumpelą na peronie, jadąc na panx pikniku z Żor na Żorskim pkp rzuciłem okiem na nowy rozkład jazdy, nie uwierzycie !!. na rozkładzie są już 4 cugi puszczone na PW, od 27 do 29.7, o godz 7 53 i 22 58, dla niedowiarków zapraszam do Żor na pkp, plastikowa gablota i tam piszę... sorki za błedy ale piszę z telegonu a jestem lekko wypluty, lecę na gig, jutro koniec panx pikniku ;/ demonstracj,a zadyma, kapiel w Odrze i psy, cos pieknego !!!

w 201i3 jechałem z pon/wt nocą i było luz, z przesiadks we Wrock, pociąg jechał pamietam aż nad morze, w Kostrz wysiadalo na oko 150 uctokoewiczów

pozdrswiam
M
 
 
 
czarnyaniol1990  
Rozkręca sie


Wiek: 28
Dołączyła: 14 Sie 2012
Posty: 244
Skąd: Kępno kiedys Zdw
Wysłany: Nie 07 Cze, 2015   

W zeszłym roku jechaliśmy z Kępna do Kostrzyna dopiero w nocy z pon na wtorek...do poznania był luz za to w poznaniu chyba z godzina opóźnienia i pociąg praktycznie samych uctokowiczow na sledzia...co do powrotu...wracaliśmy w ndz wieczorem dojazd do krzyza był ciezki w krzyżu dzięki zajebistemu konduktorowi czekal na nas pociąg jakiś z nad morza chyba w góry gdzies jechal...mimo ze była to jakoas 21 chyba to ze 40-50 osob nas uctokowiczow wsiadalo...ja i mój chlop mielismy wcześniej wykupione miejscówki i z racji tego ze chlop niepelnosprawny plus ciezka choroba to wyegzekwowaliśmy swoje miejsca ku niezadowoleniu pewnej cizi ale stwierdziliśmy ze nie ma się co... konkludując z tego co mowia to i wcześniejszych doswiadczen z tydzień wcześniej już zaczyna być ciężko od krzyza i w większych miastach, a powrot chyba na luzka to dopiero w poniedziałek...
 
 
 
Swarog  
Rozkręca sie
Ksylenowy Wojownik Wioski Wikingów

Wiek: 28
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 127
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Nie 07 Cze, 2015   

Od dłuższego czasu jeżdżę zwykłymi regio z Gdańska na Woodstock. Zwykle już od Chojnic pociąg zaczyna wyglądać, jak typowy woodstockowy. Z chęcią pojechałbym woodstockowym, ale one jeszcze wtedy nie jeżdżą. Za to powrót tylko zwykłymi. Lepiej odczekać, aż pierwsza fala wyjedzie z Kostrzyna, i dopiero wtedy wyruszyć.
 
 
 
gds89  
Forumowy prawiczek

Dołączył: 08 Cze 2015
Posty: 4
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: Pon 08 Cze, 2015   

Siema, na stronie http://rozklad.plk-sa.pl/Plakaty są już dostępne rozkłady pociągów woodstockowych dla poszczególnych stacji :)
 
 
aligator87  
Rozkręca sie

Wiek: 31
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 159
Skąd: Górny Śląsk
Wysłany: Pon 08 Cze, 2015   

tak tak co do cugów to są w necie, z Katowic z rana lecą do Kostrzyna, coś po 19ej i po 20ej, zassałem plik i widzę :) i są te co w sobotę pisałem !!!

Gds 89, dzięki man !!!

pozdrawiam
M
 
 
 
Pawlosek  
Forumowy prawiczek

Wiek: 25
Dołączył: 30 Cze 2013
Posty: 37
Skąd: Katowice
Wysłany: Pon 08 Cze, 2015   

W tamtym roku cisnąłem z soboty na niedziele z Katowic nocnym (23:45) z przesiadką w Krzyżu. Ten co miał zebrać z Krzyża jechał z poznania, puścili lokomotywę z dosłownie jednym piętrowym wagonem który już był zapełniony woodstockiem, jak łatwo się domyśleć nie wszyscy weszli a jakoś dużo to nas tam nie było, z 40 osób może. W tym roku tym samym chyba pojadę ale do Poznania i tam wsiądę.
 
 
boksu  
Na pewno offtopuje
the stoppable force


Wiek: 32
Dołączył: 15 Lip 2012
Posty: 811
Skąd: blisko Płońska
Wysłany: Wto 09 Cze, 2015   

Pawlosek napisał/a:
W tamtym roku cisnąłem z soboty na niedziele z Katowic nocnym (23:45) z przesiadką w Krzyżu. Ten co miał zebrać z Krzyża jechał z poznania, puścili lokomotywę z dosłownie jednym piętrowym wagonem który już był zapełniony woodstockiem, jak łatwo się domyśleć nie wszyscy weszli a jakoś dużo to nas tam nie było, z 40 osób może. W tym roku tym samym chyba pojadę ale do Poznania i tam wsiądę.


w niedzielę było to samo, dobrze że miałem przesiadkę w Poznaniu (przy tym pocionk zaliczył 2h opóźnienia...)
 
 
czypoczy  
Coś już napisał


Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 79
Skąd: las
Wysłany: Wto 09 Cze, 2015   

No są te plakaty ale nie ma napisane w które dni zaczynają jeździć. Plakaty ważne od 14 czy 16 czerwca, no ale nie zaczną już wtedy
 
 
gds89  
Forumowy prawiczek

Dołączył: 08 Cze 2015
Posty: 4
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: Wto 09 Cze, 2015   

Pod każdym odjazdem woodstockowego pociągu masz napisaną datę.
 
 
aligator87  
Rozkręca sie

Wiek: 31
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 159
Skąd: Górny Śląsk
Wysłany: Wto 09 Cze, 2015   

pod nazwą cugu jest data a w legendzie data jest opisana w jakich dnia śmigają pociągi :), CZYPOCZY rozejrzyj się
 
 
 
czypoczy  
Coś już napisał


Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 79
Skąd: las
Wysłany: Śro 10 Cze, 2015   

bez spiny, dzięki mordeczki
<zakochany>
 
 
aligator87  
Rozkręca sie

Wiek: 31
Dołączył: 05 Mar 2015
Posty: 159
Skąd: Górny Śląsk
Wysłany: Śro 10 Cze, 2015   

luz man, każdy na luzie podchodzi, My ino Ci mówimy abyś luknoł bardziej na plakat itd, pozdro ziom
 
 
 
ALEKS  
Forumowy prawiczek


Wiek: 27
Dołączył: 25 Lip 2014
Posty: 10
Skąd: Częstochowa
Wysłany: Czw 11 Cze, 2015   

Jeśli jedziecie do przez Poznań i Krzyż, a do tego macie możliwość wyboru przesiadki to zdecydowanie w Poznaniu. Pewnie wyjdzie to drożej, ale lepiej 4 czy 5 złotych poświęcić.

Rok temu jechałem z Częstochowy do Poznania, potem do Kostrzyna. Kumpel mówił, że lepiej pojechać dalej i wysiąść w Krzyżu. Jednak się mylił. To była niedziela, godzina chyba 11. W Poznaniu już wsiadło mnóstwo ludzi. Pociąg najebany cały, niewielki odsetek oburzonej ludności stanowili "cywile". Mimo to szlugi i blanty już się jarały, wódeczka lała. "Normalni ludzie" wysiedli w Krzyżu. Pociąg zaatakowali "nasi". Mimo, że była to dopiero niedziela, to był to pociąg woodstockowy. Taki ścisk jak w tym "naszym", o reszcie walorów nie mówię.

Dlatego jeśli ktoś chce jechać wygodnie pociągiem, to chyba najpóźniej w sobotę, choć nie wiem do końca. Ja jadę w sobotę przez Poznań z Częstochowy, coś koło 9 rano.

Co ciekawe 2 lata temu w poniedziałek jechaliśmy z Czewy woodstockowym i do Poznania był pusty! Cała ludność mieściła się w jednym przedziale. W Poznaniu wkroczyło sporo ludzi, głównie Pokojowy. Mimo to nadal w miarę wygodnie było, każdy siedział. Tu chyba potwierdzenie ma teza o coraz większej ilości woodstockowiczów.
 
 
winogron  
Lubi pieprzyć
źle skrojony, za to dobrze zszyty


Wiek: 27
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 514
Skąd: Sulechów
Wysłany: Pią 12 Cze, 2015   

Rok temu jechałem w poniedziałek przed woodstockiem woodstockowym pociągiem z poznania przez Rzepin. Wsiadałem po drodze i było sporo ludzi, ale każdy kto chciał miał siedzące miejsce. Generalnie również polecam jadącym przez Poznań przesiadkę na pociąg przez Rzepin niż przez Krzyż :)
 
 
ALEKS  
Forumowy prawiczek


Wiek: 27
Dołączył: 25 Lip 2014
Posty: 10
Skąd: Częstochowa
Wysłany: Wto 16 Cze, 2015   

Pociągi przez Krzyż zawsze są tak zatłoczone, że gdyby nie kobity to nie byłoby gdzie palca wcisnąć <z jezorem>
 
 
vvv  
Coś już napisał


Wiek: 23
Dołączyła: 12 Lis 2012
Posty: 53
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: Śro 17 Cze, 2015   

Dziena ludzie, będę głodować ale decyzja zapadła, podróż autokarem z Katowic :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group