Tak było
I POL'AND'ROCK FESTIVAL JUZ ZA

(XXIV PRZYSTANEK WOODSTOCK)
sitemap
Poprzedni temat «» Następny temat
wioska wikingow 2014
Autor Wiadomość
NatNat  
Rozkręca sie
matka wioskowa


Dołączyła: 03 Lip 2014
Posty: 191
Skąd: Szkotland
  Wysłany: Pon 04 Sie, 2014   wioska wikingow 2014

Piszcie co pamietacie, ogarnijmy co tam sie dzialo :-D

tesknie za wami trolle!

Much love - matka <3
 
 
goldenboj  
Lubi pieprzyć
Muzyk :)


Wiek: 29
Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 469
Skąd: Zbąszynek
Wysłany: Pon 04 Sie, 2014   

Jedna z najsmutniejszych wiosek jakie widziałem xP
 
 
 
Rutek  
Coś już napisał


Wiek: 24
Dołączył: 06 Lis 2013
Posty: 63
Skąd: Grodzisk Wlkp
Wysłany: Pon 04 Sie, 2014   

Wiecznie z deskowany Leonidas ^^ xD
 
 
 
Pawlosek  
Forumowy prawiczek

Wiek: 26
Dołączył: 30 Cze 2013
Posty: 37
Skąd: Katowice
Wysłany: Pon 04 Sie, 2014   

goldenboj napisał/a:
Jedna z najsmutniejszych wiosek jakie widziałem xP

Bo pewnie ciepły jesteś xd
Rutek napisał/a:
Wiecznie z deskowany Leonidas ^^ xD

I czasem towarzyszący mu czikit (jakkolwiek się to piszę ; dd), aczkolwiek miał swój moment leo kiedy był trzeźwy, spoko gościu normalnie pogadać idzie.
 
 
Rutek  
Coś już napisał


Wiek: 24
Dołączył: 06 Lis 2013
Posty: 63
Skąd: Grodzisk Wlkp
Wysłany: Pon 04 Sie, 2014   

lekko co do niego to rozbroiła mnie akcja kiedy poszliśmy z matką go nakarmić a zgodził się tylko dlatego że po jedzeniu dostanie piwo ^^

a co do czikita to ,,SZATAN" w jego piskliwym wykonaniu bedzie nie zapomniany przez mnie do kończa żywota !
 
 
 
vin  
Zakurwim dęsa ?


Wiek: 30
Dołączyła: 20 Lut 2010
Posty: 2646
Skąd: Piernikowo
Wysłany: Pon 04 Sie, 2014   

aa..byłam tam w środę rano to mi się dobrze siedziało <haha>

potem nie byłam, bo za mało czasu na wszystko było:p
 
 
 
Rutek  
Coś już napisał


Wiek: 24
Dołączył: 06 Lis 2013
Posty: 63
Skąd: Grodzisk Wlkp
Wysłany: Pon 04 Sie, 2014   

vin napisał/a:
aa..byłam tam w środę rano to mi się dobrze siedziało <haha>

potem nie byłam, bo za mało czasu na wszystko było:p


szkoda że cie nie złapałem bardzo chciałem poznać ludzi z forum :P
 
 
 
vin  
Zakurwim dęsa ?


Wiek: 30
Dołączyła: 20 Lut 2010
Posty: 2646
Skąd: Piernikowo
Wysłany: Pon 04 Sie, 2014   

ja kogoś tam poznałam, ale kurde nie pamiętam nicków i w ogóle mało pamiętam ;p coś tam z bananem ktoś miał nicka związanego:D za rok jadę na dłużej znowu to może wszystko się nadrobi ;)
 
 
 
cipciak  
Lubi pieprzyć
Grindmaniac!


Wiek: 28
Dołączył: 27 Cze 2014
Posty: 312
Skąd: Żarów
Wysłany: Pon 04 Sie, 2014   

Rutek napisał/a:
szkoda że cie nie złapałem bardzo chciałem poznać ludzi z forum :P


myśmy siedzieli sobie, Vin na krześle maczała nogi w jakiejś oponie, a ja robiłem jej szame ;D
To było chyba w środę :D
 
 
vin  
Zakurwim dęsa ?


Wiek: 30
Dołączyła: 20 Lut 2010
Posty: 2646
Skąd: Piernikowo
Wysłany: Pon 04 Sie, 2014   

w środę, ale rano rano :P
 
 
 
Kefir  
Tru Metal
Iron morda


Wiek: 32
Dołączył: 29 Cze 2009
Posty: 1500
Skąd: Piła
Wysłany: Pon 04 Sie, 2014   

Rano, rano przed 8 tam byliśmy, bo jeszcze Lidl zamknięty był.
 
 
 
NatNat  
Rozkręca sie
matka wioskowa


Dołączyła: 03 Lip 2014
Posty: 191
Skąd: Szkotland
Wysłany: Pon 04 Sie, 2014   

Ja was poznalam! I Dahomeja u Kriszny :))

a potem polnagi Kefir mi mignal w tlumie na skindredzie.
super bylo.......
 
 
vin  
Zakurwim dęsa ?


Wiek: 30
Dołączyła: 20 Lut 2010
Posty: 2646
Skąd: Piernikowo
Wysłany: Pon 04 Sie, 2014   

no Ciebie też pamiętam :) i w sumie kilka osób z twarzy, ale czy z forum byli czy nie to nie wiem..
 
 
 
Dżuliet  
Forumowy prawiczek

Wiek: 21
Dołączyła: 04 Sie 2014
Posty: 2
Skąd: Sulejówek
Wysłany: Pon 04 Sie, 2014   

kto nie pije ten z policji!!!!!!!
 
 
Mela  
Lubi pieprzyć
Junior Admin


Dołączyła: 16 Lip 2012
Posty: 344
Skąd: pyrlandia
Wysłany: Pon 04 Sie, 2014   

Nat to byl Volbeat.:)
Ogólnie mi sie smutno wydawało u was,szkoda że gdy przyszłam akurat marcinin wyjeżdżał
 
 
gucioprawda89  
Lubi pieprzyć
biotechnolog

Wiek: 29
Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 366
Skąd: Częstochowa/Warszawa
Wysłany: Pon 04 Sie, 2014   

Do mnie ktoś przyszedł nocą, ale wybaczcie... ciężko się wygrzebać spod nie do końca przytomnej dziewoi :P
 
 
 
vin  
Zakurwim dęsa ?


Wiek: 30
Dołączyła: 20 Lut 2010
Posty: 2646
Skąd: Piernikowo
Wysłany: Pon 04 Sie, 2014   

a to ja z Osą Cię szukałam i Twój kumpel wyszedł z namiotu i powiedział, że nie możesz :P
 
 
 
NatNat  
Rozkręca sie
matka wioskowa


Dołączyła: 03 Lip 2014
Posty: 191
Skąd: Szkotland
Wysłany: Pon 04 Sie, 2014   

A moze I volbeat hahaha xd

ej u nas smutno?
Kurde wy chyba w jakichs dziwnych momentach trafialiscie bo tak jak juz pisalam dla mnie bylo najpiekniej na swiecie!

Dzuliet - dotarlas spokojnie do domu? :)
 
 
Swarog  
Rozkręca sie
Ksylenowy Wojownik Wioski Wikingów

Wiek: 29
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 127
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pon 04 Sie, 2014   

Zapamiętać na przyszłość - nigdy nie zgonować w okolicy wioski wikingów.
 
 
 
gucioprawda89  
Lubi pieprzyć
biotechnolog

Wiek: 29
Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 366
Skąd: Częstochowa/Warszawa
Wysłany: Pon 04 Sie, 2014   

vin napisał/a:
a to ja z Osą Cię szukałam i Twój kumpel wyszedł z namiotu i powiedział, że nie możesz :P


Wyszedł, bo był bardziej ubrany <rotfl3>
 
 
 
vin  
Zakurwim dęsa ?


Wiek: 30
Dołączyła: 20 Lut 2010
Posty: 2646
Skąd: Piernikowo
Wysłany: Pon 04 Sie, 2014   

on w ogóle był ubrany :P
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group