Tak było
I POL'AND'ROCK FESTIVAL JUZ ZA

(XXIV PRZYSTANEK WOODSTOCK)
sitemap
Poprzedni temat «» Następny temat
Prosze o doinformowanie mnie..
Autor Wiadomość
warhammer......  
Forumowy prawiczek

Wiek: 29
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 8
Skąd: Warka
Wysłany: Pią 18 Kwi, 2014   Prosze o doinformowanie mnie..

Siema. Chcialbym sie dowiedziec czy wogole da sie w jakikolwiek sposob przezyc PW bez swojego namiotu i ekipy..? Podkreslam ze co do PW jestem totalnym prawiczkiem a chcialbym sie w koncu na niego wybrac..
 
 
FreaK  
Lubi pieprzyć


Wiek: 24
Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 345
Skąd: Anglia
Wysłany: Pią 18 Kwi, 2014   

No normalnie :D Ja juz 2 rok bylem na Woodzie bez namiotu i zawsze bylo gdzie spac.. A ekipe to juz znajdziesz sobie w pociagu lub na miejscu :) Pozdro, jak cos to prv.
 
 
tylko nie sołtysik  
Lubi pieprzyć
nie krzycz na mnie


Wiek: 23
Dołączyła: 10 Cze 2012
Posty: 419
Skąd: żory
Wysłany: Pią 18 Kwi, 2014   

wiesz co..ekipa na lajcie. bo jak jedziesz powiedzmy pociagiem to nie da sie poznac w chuj zajebistych ludzi ;p. na polu tez poznasz w cholere. co do namiotu... jak ktos cie przygarnie to wporzo.. lepiej miec ALE tutaj na forum jest przed woodstockiem bank podrozy, ludzie pisza skad jada itd i tez oferuja miejsca w namiocie.. ; d. uf, koniec
 
 
 
warhammer......  
Forumowy prawiczek

Wiek: 29
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 8
Skąd: Warka
Wysłany: Pią 18 Kwi, 2014   

Mju u mnie jest " mowisz , masz " ^^

[ Dodano: Pią 18 Kwi, 2014 ]
Mju u mnie jest " mowisz , masz " ^^ ( Co do browarka)

[ Dodano: Pią 18 Kwi, 2014 ]
A na czym polega Toi Camp..? Mozna tam np. wynajac jakis camping albo cos w tym rodzaju?
 
 
tylko nie sołtysik  
Lubi pieprzyć
nie krzycz na mnie


Wiek: 23
Dołączyła: 10 Cze 2012
Posty: 419
Skąd: żory
Wysłany: Pią 18 Kwi, 2014   

toi camp to taki bajer, ze mozesz miec namiot za ogrodzeniem, z opaska na rece masz za fri prysznice. nie wiem czy nie swoje toje. musisz poczytac
 
 
 
FreaK  
Lubi pieprzyć


Wiek: 24
Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 345
Skąd: Anglia
Wysłany: Pią 18 Kwi, 2014   

warhammer......, odpisalem ci na prv wiec jak cos to strzelaj zapro i ogarniamy temat :)
 
 
Ossie  
Typowy spamer
SPAMCYCKI


Wiek: 27
Dołączyła: 19 Lip 2009
Posty: 1200
Skąd: Łaskarzew / Warszawa
Wysłany: Sob 19 Kwi, 2014   

toi camp to koszt chyba 30 zł za dobę, więc nic tam nie jest za free. A oprócz pryszniców jest ochrona mienia (namiotu/samochodu), stały dostęp do prądu i ładowania telefonu, porządek na polu i większy spokój - mniej pijanych ludzi, bo tam często rodziny z dziećmi się rozbijają.
 
 
 
warhammer......  
Forumowy prawiczek

Wiek: 29
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 8
Skąd: Warka
Wysłany: Nie 20 Kwi, 2014   

Dzieki wszystkim za info ;]
 
 
Raczkins  
Na pewno offtopuje
...po co się bać, skoro w duszy gra muzyka...


Wiek: 32
Dołączyła: 19 Lis 2010
Posty: 629
Skąd: Żywiec
Wysłany: Nie 20 Kwi, 2014   

od kiedy zazwyczaj można było rezerwować miejsca na ToiCamp?
bo z tego ci widze jeszcze jest za wczesnie
 
 
 
gucioprawda89  
Lubi pieprzyć
biotechnolog

Wiek: 29
Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 366
Skąd: Częstochowa/Warszawa
Wysłany: Wto 22 Kwi, 2014   

Ech, warhammer, gdybyś był jeszcze białogłową, to bym Cię zaprosił...
A tak...?
 
 
 
warhammer......  
Forumowy prawiczek

Wiek: 29
Dołączył: 18 Kwi 2014
Posty: 8
Skąd: Warka
Wysłany: Wto 22 Kwi, 2014   

gucioprawda89 napisał/a:
Ech, warhammer, gdybyś był jeszcze białogłową, to bym Cię zaprosił...
A tak...?


Tak , to mogę zaproponować dobrą wodę :D
 
 
gucioprawda89  
Lubi pieprzyć
biotechnolog

Wiek: 29
Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 366
Skąd: Częstochowa/Warszawa
Wysłany: Wto 22 Kwi, 2014   

warhammer...... napisał/a:
gucioprawda89 napisał/a:
Ech, warhammer, gdybyś był jeszcze białogłową, to bym Cię zaprosił...
A tak...?


Tak , to mogę zaproponować dobrą wodę :D


A no co mi woda na kawalerskim? Dziewczynki potrzebne są :D
 
 
 
Jaaasiek  
Po co tyle piszesz ?


Wiek: 34
Dołączył: 07 Kwi 2012
Posty: 1638
Skąd: Drink Team Żywiec
Wysłany: Wto 22 Kwi, 2014   

@warhammer

Ja raz zaprosiłem kolegę, poznanego w podróży, do namiotu. Był przesympatyczny, kulturalny itp. Na sam koniec mi było głupio, bo widziałem, że sam ledwo co Woodstock przeżył o paru piwach plus bułkach z zupką i miał odłożone na pociąg oraz prowiant do tegoż, ale na odchodne przyniósł zgrzewkę w podziękowaniu, pomimo protestów moich i dziewczyny. Znajomość trwa do dzisiaj, i to jest najpiękniejsze w Woodstocku moim zdaniem.

Dużo zależy od tego jakim jesteś człowiekiem. Też na siłę nie należy do nikogo wbijać, bo nachalność przynosi odwrotny skutek. Jak moi poprzednicy, polecam zgadać się w pociągu i porobić sobie parę przyjaźni już wtedy. Ciężko trafić na negatywnie nastawionych ludzi :)

Pozdrawiam.
 
 
 
vin  
Zakurwim dęsa ?


Wiek: 30
Dołączyła: 20 Lut 2010
Posty: 2646
Skąd: Piernikowo
Wysłany: Wto 22 Kwi, 2014   

W sumie namiot warto mieć swój, chociaż zwykłe najtańsze iglo. Będziesz się czuł pewniej a ekipę znajdziesz zawsze, czy to tu, w pociągu czy na polu:)
 
 
 
_Szajba_  
Na pewno offtopuje
Domokrążca


Wiek: 35
Dołączył: 02 Lip 2011
Posty: 698
Skąd: Newtonmore
Wysłany: Wto 22 Kwi, 2014   

A jak już nic nie znjadziesz, co jest mało prawdopodobne to zapraszam do nocowania pod moją wiatą, Sam tak śpie od 3 lat. Jedno co, to musisz sobie kupić hamak (ja mam taki najtańszy za 15zł i zdaje egzamin znakomicie)
 
 
 
Ossie  
Typowy spamer
SPAMCYCKI


Wiek: 27
Dołączyła: 19 Lip 2009
Posty: 1200
Skąd: Łaskarzew / Warszawa
Wysłany: Wto 22 Kwi, 2014   

Po co hamak za 15 jak ja kupiłam namiot za 30 xD
 
 
 
malkontent  
Lubi pieprzyć
spodziewaj się niespodziewanego


Wiek: 32
Dołączył: 05 Sty 2014
Posty: 543
Skąd: z żółwiowa
Wysłany: Wto 22 Kwi, 2014   

Cytat:
Po co hamak za 15 jak ja kupiłam namiot za 30 xD

Strach pomyśleć co można kupić w takim razie za 45złosiszy, może jakiś dmuchany domek :P

A ja mam namiot 3+ i samemu to można w pozycji ukrzyżowanej spać i jeszcze bilard się zmieści i rzutki.

Hamak to mi się marzy, może kiedyś jak np. powstanie wioska hamakowa to dołączę;)
 
 
winogron  
Lubi pieprzyć
źle skrojony, za to dobrze zszyty


Wiek: 28
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 514
Skąd: Sulechów
Wysłany: Wto 22 Kwi, 2014   

Mój namiot kosztował całe 19,99 i jest ze mną 3 raz, kupuję tylko do niego 2-3 folie malarskie żeby w razie deszczu nie przeciekało i jest super. Namiot to jest chyba najmniejszy problem zakupowy, a człowiek na pewno czuje się swobodniej.
 
 
_Szajba_  
Na pewno offtopuje
Domokrążca


Wiek: 35
Dołączył: 02 Lip 2011
Posty: 698
Skąd: Newtonmore
Wysłany: Śro 23 Kwi, 2014   

no ja kupiłem na któryś woodstock namiot za 5 funtów (ok 25zł) na stacji benzynowej, ale nie przeżył nawet jednego Woodstocku. Od tamtej pory przestałem zabierać jakikoplwiek namiot i śpie w hamaku rozwieszonym pod wiatą. Przynajmniej upał nie budzi mnie o jakiejś zapomnianej przez boga godzinie.
 
 
 
winogron  
Lubi pieprzyć
źle skrojony, za to dobrze zszyty


Wiek: 28
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 514
Skąd: Sulechów
Wysłany: Śro 23 Kwi, 2014   

_Szajba_ napisał/a:
Przynajmniej upał nie budzi mnie o jakiejś zapomnianej przez boga godzinie.


7 rano to środek dnia przecież! :D
 
 
_Szajba_  
Na pewno offtopuje
Domokrążca


Wiek: 35
Dołączył: 02 Lip 2011
Posty: 698
Skąd: Newtonmore
Wysłany: Śro 23 Kwi, 2014   

Dla mnie nie istnieje żadna godzina pomiędzy 4 rano a 10-tą .
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi