Tak było
I POL'AND'ROCK FESTIVAL JUZ ZA

(XXIV PRZYSTANEK WOODSTOCK)
sitemap
Poprzedni temat «» Następny temat
Kto zagra na Pokojowej Wiosce Krishny?
Autor Wiadomość
KazikHansen  
Typowy spamer


Wiek: 30
Dołączył: 03 Sty 2012
Posty: 1237
Skąd: Wrocław/DG
Wysłany: Pon 05 Maj, 2014   

FreaK napisał/a:
Hm... Czyli wychodzi na to ze Siwy znow gra z Defektem.. To moze na Krysznie tez zagra Siwy :D A tutaj cos od Jeza..
Cytat:
Ireneusz Jeż: siwy nie pije ,może dlatego ,ze jestem studentem papieski wydzial teologiczny


No z tym papieskim wydziałem teologicznym to już cytat legenda. Jeśli na Defekcie nie będzie Jeża ze swoimi kocimi ruchami to wywołam zamieszki!
 
 
 
FreaK  
Lubi pieprzyć


Wiek: 28
Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 344
Skąd: Anglia
Wysłany: Pon 05 Maj, 2014   

Dobra koniec tematu o Defekcie bo sie robi maly spam.. :D
Pamieta moze ktos ile zespolow gralo na Krishnie rok temu? Bo nie wiem czy moje marzenia sie tam zmieszcza <haha>
 
 
Pietrucha  
Lubi pieprzyć
Paweł


Wiek: 31
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 434
Skąd: Namysłów
Wysłany: Pon 05 Maj, 2014   

Łydka Grubasa! Jak nie zagrają to i tak będziemy w wiosce wałkować ich kawałki xD
 
 
 
pankowa  
Rozkręca sie


Wiek: 33
Dołączyła: 26 Kwi 2011
Posty: 223
Skąd: z nikąd
Wysłany: Wto 06 Maj, 2014   

Jak dla mnie to mogłoby zagrać: ADHD Syndrom, Alians, Azotox, Bunkier, Cela nr 3, Defekt muzgó ( ale tylko z Siwym), de łindows, Dritte Wahl, Kwatera C2, Offensywa, Plagiat 199, Skangur, Skampararas, Skowyt, TZN Xenna, WBH i może jescze Karcer.
A w tamtym roku, jeżeli dobrze liczę były 24 kapele :)
 
 
FreaK  
Lubi pieprzyć


Wiek: 28
Dołączył: 27 Mar 2011
Posty: 344
Skąd: Anglia
Wysłany: Wto 06 Maj, 2014   

A no wlasnie tak patrze i tez mi wyszlo 24.. No to bedzie ciezko wybierac, dobrze ze Smalec ma dobry gust muzyczny to pewnie ogarnie mocny sklad :D Ja teraz sobie tak przeslluchuje cala liste i da sie trafic fajne zepsoly ktorych sie nie znalo Polecam!
 
 
brd  
Coś już napisał


Wiek: 28