Tak było
I POL'AND'ROCK FESTIVAL JUZ ZA

(XXIV PRZYSTANEK WOODSTOCK)
sitemap
Poprzedni temat «» Następny temat
"Pobicie" Grzegorza Miecugowa
Autor Wiadomość
Jumbo  
Fuck Yeah!


Wiek: 36
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 1339
Skąd: Stettin
Wysłany: Nie 11 Sie, 2013   

Ingenue napisał/a:
że jakaś słaba ochrona na tym woodstocku, ale skoro nawet BOR nie dał sobie rady w takiej sytuacji to czym wobec tak wyszkolonych służb są niebiescy?


Nie porównywałbym tych dwóch sytuacji pod względem ochrony. Totalnie inne otoczenie, zagrożenie itp. Tam było poruszanie się w tłumie (nie jedna taka sytuacja miała miejsce n świecie) a tu mięliśmy podest od którego był odstęp ludzi którzy siedzieli, a pod tym podestem był patrol, no i już w momencie kiedy koleś wstał pośród tłumu który siedział powinni już zacząć się przygotowywać na ewentualną akcję, a nie dopiero po tym jak on wskoczył na podest. Nie wiem nie znam się nie jestem specjalistą w tej branży ale wg. mnie dali dupy. i tyle.
 
 
 
Ingenue  
Rozkręca sie

Dołączyła: 25 Cze 2013
Posty: 104
Skąd: Lublin
Wysłany: Nie 11 Sie, 2013   

Jumbo, no dali, bezapelacyjnie, ale ci z BORu bronili najważniejszej osoby w kraju, wiedzieli, że Bronek nie jest tam mile widziany i ich reakcje też była spóźniona o kilka sekund, no i na pewno ich szkolenia są bardzo profesjonalne. Porównałam to tylko dlatego żeby jednak trochę usprawiedliwić niebieskich, ja nie chciałabym żeby na Woodstocku zmienili taktykę i każdą osobę zaczęli traktować jak potencjalnego Oskara
 
 
dezaprobator  
Stara Gwardia

Wiek: 39
Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 1832
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: Nie 11 Sie, 2013   

Oskar już szalał od dawna.
Dziwi mnie jedynie fakt, że nie dostał od Jurka po wszystkim po ryju.
 
 
 
Kryptonix  
Coś już napisał

Wiek: 36
Dołączył: 16 Lip 2011
Posty: 52
Skąd: Wrocław
Wysłany: Nie 11 Sie, 2013   

W zeszlym roku ktos do Komorowskiego na ASP tez cos wykrzykiwal, to nie ten sam?
 
 
ia_nn  
Rozkręca sie


Wiek: 36
Dołączył: 18 Lip 2013
Posty: 258